×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

آیا دوست داری با راحتی خیال ساعت ها قدم بزنی، پیاده روی کنی، و از این کار لذت ببری، وهرگزخسته نشوی، ودرعین حال ظاهری شیک وبرازنده داشته باشی وبا پرستیز عالی ظاهر شوی، واحساس خوبی داشته باشی ؟ پس حتما کفش های چرم پویان لدروشرکا را امتحان کنید. این نوع کفش که از چرم طبیعی تهیه شده است دارای انعطاف بوده بعد از پوشیدن با پا فیت می شود مانند عضوی از اعضای خود شخص می شود و داشتن تنوع در طرح ورنگ ، ودر عین شیک بودن و داشتن رنگ های شاد ،همچنین زمینه انتخاب راحت را مطابق با هر سلیقه و موقعیت فراهم می کند.

word image 207538 1 - کفش چرم مردانه طبی -

پا قلب دوم انسان است و پاپوشی که از آن استفاده می کنیم، تضمین سلامت پا، در این مقاله قصد معرفی یکی از پاپوشهای سنتی ایرانی یعنی کفش چرم مردانه تبریز را داریم که امروزه کمی از قالب سنتی خود خارج شده و در مدل طبی اداری و مجلسی تولید و عرضه می شود، این محصولات با کیفیت در کنار برخوردار بودن از جنس چرم که یکی از بهترین و بادوام ترین متریالها برای تولید کفش است، زیبایی و اصالت خاصی نیز دارند، اگر به محصولات سنتی ایرانی و مخصوصا این کفشهای چرمی علاقه دارید تا انتهای این مطلب با آراد برندینگ همراه باشید.

کفش چرم اصل مردانه

بطوریکه پای شخص به راحتی داخل کفش تنفس کرده و دیگر ازبوی بد پا خبری نیست و حتما دقت کنید کفش چرم اصل در ظاهر دارای قیمت بالایی نسبت به کفش های شبه چرم است.اما با توجه به اینکه دوام و زیبایی و راحتی بیشتری نسبت به این کفش دارد، استفاده از آن علاوه بر تضمین سلامت پا بسیار مقرون به صرفه می باشد. وقتی صحبت از کفش کوهنوردی به میان می آید صحبت کفشی نیست که ما در روزمره و کوچه و خیابان یا برای یک قرار کاری از آن استفاده می کنیم . کفشی که هنگام طبیعت گردی و گذر از مسیرهای سنگلاخی به آن نیاز پیدا می کنیم.

word image 207538 2 - کفش چرم مردانه طبی -

همانطور که در بالا هم اشاره شد در تولیدات کفش چرم مردانه مجموعه پویان لدر سعی شده است که تنوع و سبک متنوع تری همچون دیگر محصولات این شرکت در نظر گرفته شود تا برای انتخاب نسبت به موقعیت گزینه های بیشتری وجود داشته باشد و رویه چرم گاوی که در رنگ های متنوع استفاده ومناسبت تمام سلیقه ها می باشد (اداری، مجلسی وروزانه) ودر سایزهای مختلف وهمه پسند دارای ظرافت وشیک می باشد، که با هر دفعه واکس زدن تازگی وزیبایی اولیه را نشان می دهد. در تولید کفش های مردانه شرکت پویان لدر وشرکا بهترین متریال و مواد طبیعی وتکنولوزی روز استفاده می شود.

کفش چرم طبی

شما می توانید تا وقتی قصد خرید حضوری این محصولات را دارید با دست خود روی آنرا با دقت لمس کنید، اگر مشاهده کردید که برآمدی و تورفتگیهای ریز بر روی سطح آن وجود دارد می تواند نشانه مرغوب بودن جنس چرم باشد، همچنین کفش را خم کنید وچرم آنرا فشار دهید، اگر مشاهده کردید که چرم محکم است و به سختی حرکت می کند نشان دهنده این است که کیفیت پایینی دارد و شاید اصلا چرم نباشد. از دیگر نکاتی که در هنگام خرید کفش چرم باید به آن دقت کنید، بدون رویه بودن آن است، توجه داشته باشید که چرم خود محصولی با رنگ و طرح زیباست و نیازی به رویه داشتن بر روی آن وجود ندارد، رویه برروی محصول می تواند نشان دهند کم کیفیت بودن چرم زیر آن باشد.

word image 207538 3 - کفش چرم مردانه طبی -

اما به مانند سایر محصولات در تولید و عرضه کفش چرم طبی تبریز نیز مسائلی بوجود آمده است که باید بررسی شود، بسیاری از این محصولات بدون آنکه طبی باشند، به عنوان کفش طبی به قیمتهای بالاتری عرضه می شوند، همچنین بسیاری از کفشهایی که در بازار وجود دارند و به عنوان چرم اصل تبریز عرضه می شوند، اصلا از تولیدات این شهر نبوده و کیفیت مناسبی نیز ندارند، لذا باید در هنگام خرید کفش چرم تبریز نکاتی را مدنظر قرار داد تا از اصالت محصول اطمینان خاطر داشت، در ادامه به بررسی همین نکات می پردازیم. اولین اصل در خرید یک کفش چرم اصل بررسی کیفیت چرم آن است، افرادی که در این کار مجرب باشند می دانند که چرم اصل سطح صاف و سیقلی ندارد و در کنار آن نرم است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.