×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

در بازی فوتبال ۲۰۱۲ می توانید جام های مختلف را به چالش بکشید و لذت ببرید. برای مثال می توانید تیم های محبوب اروپایی را انتخاب کنید. حتی با بازیکنان محبوب آن دوران از جمله رونالدینیو در بارسلونا، رونالدو در رئال مادرید، مسی در بارسلونا و غیره خود را به چالش بکشید. مهم ترین ویژگی بازی حجم کم و در واقع کیفیت گرافیک قابل قبول آن است. سازگاری عالی با گوشی های نسخه اندروید پایین دارد به طوری که می توانید بازی و فایل نصبی آن را روی گوشی اندروید ۲.۱ و بالاتر نصب نمایید و از بازی کردن لذت ببرید.

word image 207554 1 - بازی فوتبال 2012 کم حجم و بدون دیتا -

تمامی تیم های پرطرفدار دنیا با لیگ های جذاب در بازی حضور دارند و فوتبالیست های مطرحی را نیز خواهید دید. برای نصب بازی فوتبال PES 2012 کافی است رو لینک قرار گرفته بالا کلیک کنید و بعد به ادامه مطلب بروید و آن را از باکس دانلود ، دریافت کنید. البته در این نسخه بازی اندروید گزارشگر فارسی و یا لیگ ایران با تیم های ایرانی وجود ندارد. اما همانطور که در بندهای بالا گفته شد می توانید فوتبال تیم ملی ایران را در بازی ها و مسابقات جهانی انتخاب کنید و در تورنمنت های مختلف شرکتنمایید.

در واقع باید بگویم که نسخه اصلی برای بازی فوتبال ۲۰۱۲ منتشر شد. همراه با داده  و دیتا است، حجم کل فایل نصب با داده ها نزدیک به ۱۵۰ مگابایت می باشد.  اما ما در وبسایت اندروید پارسی نسخه کم حجم و بدون دیتا آن را نیز قرار داده ایم که نیازی به نصب دستی دیتا نخواهید داشت.اگر از دوستدارن بازی های فوتبال از جمله پی اس هستید این بازی عالی و کم حجم سرگرم کننده را از دست ندهید. البته در بین بازی های اندروید می توان به دریم لیگ هک شده و مود شده نیز اشاره کرد که برای دانلود آن نیز روی کلمه لینک داده شده کلیک کنید.

word image 207554 2 - بازی فوتبال 2012 کم حجم و بدون دیتا -

دریم لیگ جزو بازی های محبوب فوتبال اندروید است که به ترجمه فارسی نام آن می شود لیگ رویایی فوتبال. با کنترل و ویژگی ها که دارد می تواند دوستداران بازی های فوتبال را به خود جذب کند و ساعت ها سرگرمشان نماید.

در کل ما سعی کردیم در بالا دو بازی های عالی را معرفی نماییم که تا با نصب آن ها روی موبایل خود لذت ببرید. بسیاری دیگر از بازی های فوتبال وجود دارند که برای آشنایی با آن ها می توانید در گوگل پلی سرچ بزنید. اگر دوست داشتید می توانید با ورود به این لینک https://androidparsi.ir/cat/games از دیگر بازی های اندروید در این هم دیدن کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. مهدیار خاتونی

    خوبه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.