جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت مجسمه برنجی اسب قدیمی
    09 مهر 1401 - 23:57
    شناسه : 207602
    0

    این تندیس زیبا با نقوش برجسته، زیبا و خاطره انگیز و با استفاده از تلفیقی از فن‌آوری و قدمت که بر روی این مجسمه قوچ برنجی استفاده شده باعث درخشندگی و براقی فوق‌العاده خانه هایتان می شود.

    پ
    پ

    تندیس های سنگی یا فلزی از گذشته تا به امروز به ویژه رنگ های برنزی و طلایی از آن دسته لوازم تزیینی هستند که دوستداران خود را داشته و دارند استفاده از مجسمه های قدیمی برنجی مانند اسب در حال دویدن در دکوراسیون خانه می تواند باعث افزایش زیبایی و ساخت وجهه ای خاص و زیبا به دکوراسیون داخلی شما می بخشد.

    درساخت مجستمه های امروزی از نمادهای حیوانات زیبا و با ابهت استفاده می شود که البته تمام این حیوانات که از شکل انها برای ساخت مجسمه برنجی و برنزی استفاده می شود دارای معنا و مفهومی هستند، برای مثال مجسمه ماهی که در خانه استفاده می شود نماد خوشبختی و یا خروس به معنی معیشت و روزی و اسب به معنی موفقیت، سرعت و قدرت در زندگی فرد می باشد.

    word image 207602 1 - قیمت مجسمه برنجی اسب قدیمی - مجسمه برنجی

    این تندیس زیبا با نقوش برجسته، زیبا و خاطره انگیز و با استفاده از تلفیقی از فن‌آوری و قدمت که بر روی این مجسمه قوچ برنجی استفاده شده باعث درخشندگی و براقی فوق‌العاده خانه هایتان می شود.

    محصولات مجموعه ما با توجه با سابقه طولانی در ساخت و فروش اینترنتی مجسمه های برنجی ثبات بی نظیری در رنگ دارند و رنگ شون تیره نمی شود به دلیل این که مجموعه ما کیفیت را سرلوحه تولیدات خود قرار داده و با بهترین قیمت محصولات با کیفیت مثال زدنی را ارائه می دهد.

    هر کدام از نمادها در مجسمه، در کشورهای مختلف معنی مختلفی دارد برای مثال مجسمه برنجی گاو در ایران نمادی به حاصلخیزی و فوران نعمت است مجسمه گاو برنجی تولید ما با حالت کاریزماتیک و منحصر به فرد خود زیبایی فوق العاده و خاصی به خانه شما می بخشد مجموعه آراد برندینگ با سابقه دیرین در حوضه تولید مجسمه های برنجی باکیفیت شما را به مشاهده و خرید اینترنتی محصولات هنری خود دعوت می کند.

    خرید مجسمه اسب برنجی

    تندیس قالبی است که به شکل شی، انسان یا حیواناتی مانند اسب ساخته می شود، فلز برنج با توجه به این که آلیاژ برنجی مقاوم فوق العاده ای در برابر فشار دارد و به راحتی زنگ نمی زند یکی از بهترین مواد برای ساخت مجستمه می باشد.

    شکل مجستمه هایی که در خانه های افرادی که به دکوراسیون خانه هایشان اهمیت می دهند معمولا اشکال حیوانات و افراد نمادین دارند مانند اسب که نمادی از قدرت و موفقیت می باشد تا با وجود این مجستمه ها انرژی مثبت در خانه هایشان افزایش پیدا کند و همچنین رنگ طلایی خاص فلز برنج جلوه ای کلاسیک و لوکسی به داخل شما می بخشد اگر امروزه نگاهی کامل به داخل دکوراسیون خانه های امروزی بکنیم به اهمیت و نقش مهم مجسمه ها در زیبایی و دیزاین خانه ها می رسیم.

    word image 207602 2 - قیمت مجسمه برنجی اسب قدیمی - مجسمه برنجی

    تندیس های فلزی و سنگی از مهم ترین شکل های هنرهای تجسمی امروزی است مجسمه ها است که نقش بسیار بزرگی در تکامل و پیشرفت فرهنگ جهانیان از گذشته تا به امروز داشته است.

    در میان بازار خرید مجستمه الیاژ برنجی با توجه به اینکه قیمت مجسمه برنجی اسب مناسب است و مقاومت بالا و دوام و عمر بالا همواره یکی از گذینه های بسیار محبوب در بین افرادی بوده است که به دکوراسیون و دیزاین منزل خودشان اهمیت بسیار بالایی قایل هستند.

    امروزه مجستمه ها با مواد اولیه ای مثل سنگ، گچ، برنج، سرامیک ساخته می شوند و با توجه به جنس آنها می شود مجستمه ها را در جاهای مختف خانه مثل حیاط یا برای زیبایی درون خانه در پذیرایی یا اتاقها قرار داد.

    مجسمه برنجی گوزن قدیمی

    در زمانهای قدیم نیز به صورت دستی به ساخت مجسمه نیز روی می آوردند اما امروزه با گذشت زمان و پیشرفت فناوری برای تولید این محصول از کارخانه ها و دستگاه های بسیار عالی نیز استفاده می شود به همین دلیل کیفیت این نوع از محصولات امروزی نسبت به زمان قدیم بسیار بالا می باشد.

    از محصول برنجی نیز از دوران قدیم نیز استفاده می شده است و جزو رکن اصلی برای تولید مجسمه نیز می باشد به همین دلیل در تولید این محصول حتی امروزه هم از این نوع ماده در تولید مجسمه نیز استفاده می شود.

    word image 207602 3 - قیمت مجسمه برنجی اسب قدیمی - مجسمه برنجی

    امروزه بیشتر بانوان به مجسمه برنجی قدیمی نیز علاقه بسیار زیادی پیدا کرده اند به همین دلیل فروش این محصول در شش ماه گذشته خیلی بالاتر بوده است.

    مجسمه یک نوع تندیس دست ساز است که برای چهره یا حیوان خاصی نیز طراحی می شود و به گونه ای این محصول تولید می شود که برای سالیان سال به یادگار باقی می ماند به همین دلیل برای تولید این دسته از محصولات کیفیت مهم ترین نکته می باشد.

    برای ساخت مجسمه برنجی بودا مهم ترین ماده آن گچ است و باید با یک ماده دیگر نیز ترکیب شده تا شکل و قالب دلخواه و مورد نظر در بیاید و سپس به دست مشتری مورد نظر برسد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.