شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فروش دستکش لاتکس بدون پودر
    10 مهر 1401 - 0:14
    شناسه : 207627
    0

    همانطور که می دانید برای کارای بیشتر دستکش لاتکس بدون پودر استفاده میکنن و یا استریله می باشند و در زمان استفاده خیس بود و برای همین کار هست که در زمان استفاده از این دستکش ها به راحتی می توان دست را وارد این دستکش ها کرد و بخاطر نرمی که دارند مورد استفاده قرار میگیرند

    پ
    پ

    دستکش های لاتکس از مواد طبیعی به نام صمغ که پلاستکی بمی باشد و لاتکس هم یک ماده مصنوعی می باسد که بخاطر بیعی بودن ان برای بعضی از مصرف کننده های عزیزمان را دچار حساسیت هلای پوستی می کند افردی که دارای بیماری های ضمینه ای همچون مشکلات مثانه ای ومشکل ادرای و اختلال سلول های بنیادی و بیماری های تنفسی می باشند بهتر است از دستکش لاتکس که در ان از پودر روان کننده استفاده می شود استفاده نکنند جنس ایندستکش ها خیلی نرم بود واستفاده از ان خیلی راحت و اسان می باشد بخاطر همین مضود در محیط های آزمایشگاهی و محیط آشپزی و کلنیک ها و بخش های جراحی از این دستکش اسفاده می کنند.

    word image 207627 1 - فروش دستکش لاتکس بدون پودر -

    این دستکش های پزشکی لاتکس در بخش های جراحی در بخش بیمارستانی از اهمیت خاصی بر خوردار بوده و هست به دلیل استریل بودن و نرم بودن این دستکش خیلی از بخش های درمانی از انی دستکش استفاده می کنند و همچنین درفضای درمانگاهای و بیمارستانی و مطب های پزشکی که در ان از جراحی های خاصی انجام می گرد مورداستفاده قرار می گیرد. در دستکش های جراحی لاتکس به صورت جفتی استریل شده می باشند و در بسته بندی های خیلی عالی به بازار عرضه می گردندو استدعا داریم که در صورت باز شدن بسته استریل شده ان از خرید آن امتناع کرده چون خاصیت استریل شده خود را ازدست داده و دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد. مجموعه آراد برندینگ این محصول را با بهترین کیفیت ارائه می دهد.

    دستکش لاتکس جراحی

    دستکش لاتکس بخاط این که غیر قابل نفوذ هوا می باشد و باعث عرق کردن دست در دستکش می گردد و برای همین است که بعد عرق کرد دست دچار مشکلات جدی می گردد و در هنگام استفاده از این دستکش ها توصیه می شود فقط یک بار از این دستکش ها استفاده گردد. دستکش های لاتکس جراحی استریل شده یک بار مصرف بود وبعداستفاده باید بلافاصله دوریخته شود و همچنین نباید باالکل ضد عفونی گردند چون به ماده الکل واکنش نشان خواهد داد و باعث می شود دستکش دچار تغییرات شیمیای گردد و به دست شما آسیب وارد گردد.

    word image 207627 2 - فروش دستکش لاتکس بدون پودر -

    همانطور که می دانید برای کارای بیشتر دستکش لاتکس بدون پودر استفاده میکنن و یا استریله می باشند و در زمان استفاده خیس بود و برای همین کار هست که در زمان استفاده از این دستکش ها به راحتی می توان دست را وارد این دستکش ها کرد و بخاطر نرمی که دارند مورد استفاده قرار میگیرند و پودری که در ساخت آنها مورد استفاده قرار میگیرد کربنات کلسیم و همچنین پودر تالک و یکی از مواد دیگر نشاسته و ترکیی از تالک هاگ و پودر لیکاپدیم است که مورد استفاده در ساخت ان می باشد. لیکا پدیم بطور معمول در 4 ده مورد استفاده قرار گرفت در تولید دستکش پزشکی برای همین حساسیت های به همراه داشت برای مصرف کننده واقعی دچار ناراحتی میگردید بعد از این ماده پودر دیگری جایگزین این ماده گردیدبه نام پودر تالکم که غیر جذب بود در واقع می توان گفت گه باعث می گردید که دستکش به دست پزشکان چسبیده شود ولی عوارضی به همراه نداشت چسبندگی که ایجاد کرد چسبندگش گرانولوما بود.

    فروش دستکش لاتکس

    لاتکس طبیعی است و مستقیماً از شیره درخت لاستیک که مواد افزودنی به آن اضافه می شود، می آید.نیتریل، وینیل، پی وی سی محصولات مصنوعی هستند که به طور کامل از مولکولهایی ساخته شده اند که مواد افزودنی به آنها اضافه می شود. هر یک از این مواد مختلف دلیل وجودی خود را دارند زیرا به دلیل ویژگیهای خاص خود مورد استفاده قرار می گیرند:انعطاف پذیری، مقاومت شیمیایی، هزینه ساخ، مهارت، ضد حساسیت در این سایت، ما طیف گسترده ای از دستکشهای یکبار مصرف را در لاتکس، وینیل، نیتریل، نئوپرن ارائه می دهیم. توجه داشته باشید که دستکشهای یکبار مصرف قابل بازیافت نیستند، از یک طرف به دلیل موادی که قابل بازیافت نیستند و همچنین به دلیل محصولاتی که دستکشها را کثیف کرده اند (مواد شیمیایی، فرآورده های نفتی و غیره.

    word image 207627 3 - فروش دستکش لاتکس بدون پودر -

    همانطور که می دانید مراکز فروش دستکش لاتکس آن را در انواع مختلفی ارائه می دهند. هر کاری نیاز به زیرساختها است که برای کار بیمارستانی که دستکش لاتکس و کلاه یکبار مصرف یکی از ملزومات این شغل است که باید طبق استاندارد تولید شود که ما این نکات را رعایت می کنیم و این محصول با کیفیت را به فروش می رسانیم. دستکش لاتکس یکبار مصرف (حدود ۰.۱۰ میلی متر ضخامت و ۲۳۰ میلی متر طول) که دستکشهای لاتکس دسته دار قابل استفاده مجدد، نوع دستکش ظرفشویی (تقریباً ۰.۳۰ میلی متر ضخامت و ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلی متر طول) است. دستکش لاتکس با تکیه گاه پارچه (حدود ۱.۵ تا ۲ میلی متر ضخامت و ۳۰۰ میلی متر طول) است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.