جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت نخ ابریشم طبیعی اصفهان
    10 مهر 1401 - 20:31
    شناسه : 207712
    0

    مهم ترین ویژگی بارز این نخها رنگ سفید و درخشان آنها است که دوام و مقاومت بسیار زیادی در برابر کهنه شدن و از دست دادن حالت اولیه خود دارند و به همین دلیل مشتریان خاص و وفادار خود را در بازار از دست نمی دهند.

    پ
    پ

    اگر بخواهیم به طور کلی درباره مزایای نخ پنبه و پارچه هایی که از این الیاف در شهر تبریز تولید شده اند صحبت کنیم باید بگوییم این الیاف می توانند هوا را در میان روزنه های بافت خود نگه دارند و در زمستان یک لباس نسبتا گرم و در تابستان یک لباس خنک برای شما محسوب شوند.

    این پارچه به دلیل خواص ضد التهاب و تحریک کننده پوستی که در ساختار خود جای داده است توانسته در صنعت تجهیزات پزشکی هم ورود کند به طوری که امروزه انواع باند، گاز و غیره را با این الیاف تولید می کنند، الیاف پنبه با وجود ضخامت بسیار کمی که دارند به شدت محکم و با دوام می باشند.

    word image 207712 1 - قیمت نخ ابریشم طبیعی اصفهان -

    پیشنهاد ما برای تهیه این محصول مراجعه به صفحه اصلی سایت آراد برندینگ که در طی سالیان فعالیت خود در جهت جلب رضایت مشتری تلاش کرده و در این عرصه یکی از معتبر ترینها می باشد، است.

    یکی از گران قیمت ترین و با ارزش ترین نوع نخ در بازار بین المللی ابریشم می باشد که در بازار داخلی و شهرهای قم، اصفهان و تبریز پارچه هایی که با این الیاف تولید شده به راحتی در دسترس عموم قرار گرفته و معمولا افراد این نوع پارچه را برای دوخت لباسهایی ارزشمند تهیه می کنند.

    مهم ترین ویژگی بارز این نخها رنگ سفید و درخشان آنها است که دوام و مقاومت بسیار زیادی در برابر کهنه شدن و از دست دادن حالت اولیه خود دارند و به همین دلیل مشتریان خاص و وفادار خود را در بازار از دست نمی دهند.

    نخ پنبه طبیعی

    یکی از کهن ترین الیاف ابریشم می باشد و نخ ابریشم طبیعی و پارچه نخی پنبه ای از این نوع پارچه به دست می آید که اصل و ضخیم می باشد همانطور که می دانید ابریشم به کشور چین باز می گردد اگر شما نیز جز افرادی هستید که به پارچه ها و لباس های ابریشمی علاقه داریم در این مقاله همراه ما باشید تا آن را از جوانب مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

    word image 207712 2 - قیمت نخ ابریشم طبیعی اصفهان -

    از آنجا که ابریشم از گرانبها ترین آنها بود این جاده به نام آن نامگذاری شد و جالب اینجاست که در آن زمان ابریشم از بها و قیمت نخ ابریشم طبیعی بسیار زیادی حتی بالاتر از طلا برخوردار بود و با پیدایش ابریشم تحول عظیمی در تجارت به وقوع پیوست درخت توت از جمله عواملی که کرم ابریشم بر روی آن پیله می کرد و این محصول ارزشمند به دست می آمد.

    تاریخچه پیدایش ابریشم بسیار جالب است یک روز که یکی از ملکه های چین در حال نوشیدن چای بود پیله ای در ظرف او افتاد و چنان به نظر او زیبا آمد که دستور داد تا به پرورش کرم ابریشم و تولید نخ از آن بپردازند همانطور که می‌دانید چینیها در بسیاری از صنایع پیشرفت کرده اند و رمز و راز خود را از دیگر کشورها پنهان می کنند که درباره ی تولید پارچه‌های ابریشمی نیز به این گونه بوده است.

    پس از آن افراد ثروتمندان از این پارچه برای پوشاک خود استفاده می کردند و پس از مدتی به دلیل درخشش خیره کننده آن به یک پارچه محبوب و گران قیمت در اختیار عموم مردم قرار گرفت و در این زمینه بازرگانیهای بسیاری از چین به سراسر کشور انجام می گرفت در کتابهای دوران مدرسه نام جاده ابریشم را به وفور شنیده و شاید این سوال برای شما ایجاد شده باشد که دلیل نامگذاری آن چیست و از کجا منشا گرفته است.

    نخ پنبه اصفهان

    از مهم ترین دغدغه ها برای تهیه لباس و پوشاکی با جنس نخ پنبه در بازار اصفهان و یا شهرهای دیگر نحوه شستشوی لباس می باشد چون ممکن است اگر به طور اشتباهی این کار را انجام دهید لباس شما دچار آبرفت شود و کیفیت اولیه خود را از دست بدهد.

    word image 207712 3 - قیمت نخ ابریشم طبیعی اصفهان -

    پس بهتر است لباسهایی با نخ ابریشم اصفهان را با روش دستی بشویید و اگر این روش باب سلیقه شما نیست بهتر است هنگام استفاده از لباسشویی از آب سرد استفاده کنید و بدانید که آب گرم به ساختار پارچه و نخ شما آسیب جدی وارد می کند.

    همچنین شوینده های قوی مثل وایتکس غلیظ و پودر شوینده را به هیچ عنوان برای شستشوی لباس نخی استفاده نکنید و مایعات شوینده که بافت ملایم تری دارند را جایگزین کنید تا لباس شما از طول عمر مفید بیشتری برخوردار باشد، در صورتی که لکه پر رنگی بر روی لباس شما افتاده و با این روش از بین نمی رود، ناچارا می توانید فقط آن قسمت لباس را با بی خطر ترین روش شستشو دهید تا ابتدا لکه از بین برود و سپس کل لباس را بشویید.

    در صورتی که می خواهید یک پارچه پنبه ای اصلی و طبیعی را تشخیص دهید می توانید مقدار بسیار کوچکی از پارچه را با قرار دادن در معرض حرارت بسوزانید و اگر دود آن بسیار تیره بود این الیاف طبیعی است، اما راه های ساده تری هم وجود دارد مثل توجه به ویژگیهای ظاهری آن است، به عنوان مثال الیاف طبیعی نخ پنبه معمولا رنگ مات دارند و جنس آنها نرم می باشد و اگر بسوزند بوی کاغذ سوخته خواهند داد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.