شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 10 مهر 1401 - 22:15
    شناسه : 207734
    0

    مقوای اشتنباخ بجز طراحیهای ساده در نقاشی با گواش آبرنگ هم طرفداران بسیار زیادی دارد و همچنین در موارد بسیار زیادی مانند کارهای چاپی و طراحی و نقاشی هم طرفداران بسیار زیادی دارد.

    پ
    پ

    از جمله مهم ترین انواع کاغذ که در که در ایران خرید و فروش بسیار خوب و مناسبی دارد مقوا اشتنباخ می باشد این مقواها نسبت به کاغذهای معمولی که ما استفاده می کنیم از ضخامت بسیار بیشتری برخوردار می باشد و به نسبت کاغذ معمولی معمولا چروک کمتری روی انها قرار می گیرد به همین دلیل از انها برای بسته بندی کردن، کشیدن نقاشی و هنرهای دستی استفاده می شود.

    از جمله بزرگ ترین کشورهای تولید کننده مقوا کشور آلمان می باشد، که در جهان حرف اول را در تولید مقوا می زند، این کشور همچنین این مقواهای خاص و زیبا را در ابعاد، رنگ و همچنین وزنهای مختلفی برای بازارهای جهانی تولید می کند تا در اختیار هنرمندان سراسر جهان قرار بگیرد برای مشاهده نمونه های زیبای این مقوای بی نظیر می توانید به سایت مجموعه آراد برندینگ مراجعه نمایید.

    word image 207734 1 - خرید مقوا موج دار اشتنباخ -

    این مقوا برای استفاده از قلم مو چینی بکار می رود و کار کردن با استفاده از قلم را بسیار راحت تر می کند، بسیاری از هنرمندان با توجه به راحتی استفاده از این هنر باعث شده است همچنین این هنر باعث شده است که بسیاری از مردم از طراحی چهره شان با این هنر استقبال کنند.

    برای این هنر از ذغال و مدادهای ذغالی استفاده می شود که باعث می تواند چون طراحیها حالتی سیاه و سفید خاص به خود بگیرند.

    خرید مقوا اشتنباخ

    از جمله مهم ترین انواع کاغذها مقوا اشتباخ می باشد، این مقواها دارای کاربردهای بسیار مختلف است، از مقوا اشتنباخ بهترین نوع از این نوع مقوا برای استفاده از مقوا اشتنباخ می باشد، این مقوا با کیفیت بسیار بالایی که دارد باعث شده است دانشجویان و هنرمندان حساب زیادی روی این محصول باز می کند.

    مقوای اشتنباخ بجز طراحیهای ساده در نقاشی با گواش آبرنگ هم طرفداران بسیار زیادی دارد و همچنین در موارد بسیار زیادی مانند کارهای چاپی و طراحی و نقاشی هم طرفداران بسیار زیادی دارد.

    word image 207734 2 - خرید مقوا موج دار اشتنباخ -

    این مقواها یک ویژگی بسیار خاصی دارد که جذب آب می باشد که باعث می شود افراد بدون هیچ گونه مشکلی بتوانند بدون هیچگونه مشکلی ان کار انجام بدهند این مهم باعث شده است تا خرید مقوا اشتنباخ با روند صعودی ادامه دار باشد.

    این مقواها در وزنهای 150، 200 و 250 گرم تولید می شود، البته در ایران 150 گرمی معمولا تولید عمده می شود و در صورتی که مدل دیگه ای بخواهید باید حتما باید سفارش بدهید تا برایتان به صورت ویژه درست کنند و در فروشگاه ها فقط مدل 150 گرمی این مقوا به راحتی در دسترس می باشد از کشورهای تولید کننده این مقوا در جهان می توان به آلمان، هلند، ترکیه و ایران نام برد که تولیدات مقوا اشتنباخ کشور آلمان و هلند بالاترین کیفیت را دارد.

    خرید مقوا موج دار

    مقوا موج دار ساده رنگی سایز بزرگ، جزء مقواهای کاربردی است که در زمینه های مختلف از آن استفاده می شود.

     این مقواها موج دار بوده و همین ویژگی آنها باعث شده است که این محصولات کاربردی تر شوند، خرید رنگ های متنوعی که این مقواها دارند، نیاز تمام مشتریان را برطرف می کند.

    word image 207734 3 - خرید مقوا موج دار اشتنباخ -

    مقواها از جمله محصولاتی هستند که کارایی زیادی در زندگی انسان ها دارند و از آنها در تولید محصولات مختلفی استفاده می شود، یکی از مهم ترین کارایی مقواها در زمینه تولید انواع جعبه های بسته بندی است، از آنجایی که بسته بندی محصولات تاثیر زیادی در میزان خرید مقوا موج دار آنها دارد، از این رو شاید بهتر باشد که با ویژگی های انواع مقوا آشنا باشید تا بتوانید بهترین بسته بندی را تهیه کنید.

    مقواهای موج دار دارای انواع متفاوتی هستند؛ بعضی از آنها تک رو می باشند، مقوا تک رو دارای مقاومت کمتری نسبت به سایر مقواها می باشد اما از طرفی قیمت آن مناسب تر است، معمولا از این محصول برای ایجاد مکمل و محافظ در بسته بندی ها استفاده می شود، همچنین در ساخت انواع بسته بندی های مخصوص هدیه هم از مقوای تک رو استفاده می شود.

    مقواهای تک جداره از جمله دیگر مقواهایی است که در فلوت های مختلفی تولید می شود؛ همه شما احتمالا پیتزا سفارش داده اید، پیتزاها معمولا در مقواهای تک جداره ارائه می شوند، همچنین در بسته بندی کفش ها هم از این نوع مقوا استفاده می شود.

    مقواهای دو یا سه جداره شاید مقاوم ترین نوع مقوا باشد؛ بعضی افراد از این محصولات به جای جعبه های چوبی استفاده می کنند، در واقع جداره های این مقواها بسیار مقاوم طراحی شده اند تا امکان استفاده از آنها در هر شرایطی وجود داشته باشد، امروزه برای انبار کردن و یا حمل و نقل انواع کالاها از این نوع مقوا استفاده می شود، اگر می خواهید یک بسته بندی مطمئن و در عین حال کاربردی داشته باشید، ما این مدل از مقواهای موج دار را پیشنهاد می کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.