×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

هل (cardamom)میوه ای خشک از خانواده ی زنجبیلیان است که در فرهنگ بومی هندوستان بسیار مورد توجه قرار میگیرد بدین صورت که در طب سنتی هندوستان از گیاه هل بسیار استفاده میکنند و همچنین هل سبز در دستور های دارویی پرکاربرد میباشد.

به این خاطر است که هندوستان و گواتمالا از کشورهایی هستند که سالانه در تولید کشت و صادرات و فروش عمده انواع هل به سایر کشور ها به صورت عمده فله و کیلویی نقش بسزایی دارند و لازم به ذکر است که این کشور ها انتخاب مناسبی برای خرید هل به صورت فله و عمده میباشند.

word image 207748 1 - قیمت هل سبز درشت فله -

هل سبز اصل و درشت انواع بسیاری دارد که مرغوب ترین و شناخته شده ترین برند صادراتی هل اکبر بنفش میباشد که عطر و بوی بسیار زیادی دارند و همچنین در سایت آراد برندینگ هم انواع هل به فروش میرسد.

از با کیفیت ترین هل های صادراتی هندی هل امپراطوری اکبر میباشد و بعد از آن هل با برند فیل از نوع FLG که در ایران به فیل نشان شهرت دارد گزینه ی مناسبی برای خرید عمده هل سبز اصل میباشد همچنین هل برند ماس MAS و برند ام تی سی MTC درشت ترین و سبز ترین هل های صادراتی میباشند که در اندازه های ۸ میلیمتر و گاها ۹ میلیمتر از کشورهای هندی به کشور عزیزمان ایران به صورت کارتنی و در تناژ بالا سالانه صادر میشوند.

هل سبز فله

ادویه ها همواره به موادی خوشبو و مغذی گفته میشود که از گیاهان بدست می آیند و هل سبز به ملکه ادویه ها شهرت دارد چرا که خواص بی نظیری دارد که برای سلامتی انسان بسیار مفید است و امروزه کشور هایی نظیر سریلانکا، گواتمالا، تانزانیا، ژاپن، کره جنوبی، مالزی ، ویتنام، بوتان و چین هل را پرورش داده و صادرات میکنند اما در میان همه ی کشور های صادر کننده هل ، هندوستان در صادرات هل سبز سیاه و سفید نقش پر رنگ تری ایفا میکند چرا که هندوستان حدود ۶۳ نوع ادویه را در کشور خود پرورش داده و سالانه بالغ بر ۵/۲ میلیون تن ادویه را به سایر کشورها صادر کرده و حدود ۳ میلیارد دلار تولید میکند که این امر دلیل رتبه ی نخست بودن هندوستان در امر صادرات ادویه در جهان شده است.

word image 207748 2 - قیمت هل سبز درشت فله -

بهترین زمان برای خرید عمده و کارتنی هل سبز تازه در فصل برداشت هل یعنی در فصل تابستان هندوستان میباشد که البته بسیار زمان میبرد تا هل را بسته بندی کنند و مرحله صادرات عمده برسانند اما در این زمان قیمت هل سبز فله بسیار مناسب تر از سایر فصول سال است.

برای انجام و طی شدن این مراحل ماه ها زمان میبرد و به طور خلاصه میتوان گفت بهترین زمان برای خرید هل سبز در ایران ، در فصول پاییز و زمستان میباشد چرا که بار های تازه ی هل سبز با دانه های درشت و بسیار تازه و مرطوب در این فصول به ایران میرسند با مناسب ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت. مجموعه ی هل دانه مناسب ترین قیمت ها و بهترین کیفیت هل را به خریدارن عمده ارائه میدهد و برای مشاوره در زمینه خرید عمده هل سبز اعلا و درشت میتوانید با کارشناسان آراد برندینگ ارتباط بگیرید.

قیمت هل سبز درشت

گیاه و درخت هل حدوداً سه سال زمان میبرد تا میوه بدهد هل سبز دانه درشت و پررنگ معمولاً در کشور هند تولید می‌شود که البته لازم است بگویم که در کشور هند هل سبز هم به صورت نابالغ هم به صورت بالغ برداشت می‌شود.

در سایز ها و اندازه های مختلف وجود دارد اما در کشور گواتمالا هل سبز شکسته و معمولاً ریزتر و در اندازه های نابالغ برداشت می شود. تمام مطالب ارائه شده حاصل تلاش تیم هل دانه میباشد.

word image 207748 3 - قیمت هل سبز درشت فله -

خشک کردن هل یکی از مراحل اساسی برای بسته بندی هل می باشد هنگام خشک کردن هل رطوبت کپسول هل را از ۸۵ درصد به ۱۰ درصد کاهش پیدا میدهند .خشک کردن هل سبز اعلا به چند روش انجام میشود یک روش آن روش خشک کردن خورشیدی میباشد که البته این روش با پیشرفت تکنولوژی منسوخ شده است به طور تقریبی.اما با این حال برای ااطلاع از قیمت هل سبز درشت میتوانید به سایت ما مراجعه نمایید.

برای خشک کردن به وسیله خورشید کپسول های هل سبز اصل را روی کف بتنی یا چوبی قرار می دهند که در گرمای طبیعی در طول روز و با نور خورشید بتوانند خشک بشوند البته در این روش از کپسول هل سبز دانه درشت محافظت می شود تا رنگ آن ها در برابر نور خورشید محو نگردد لازم به ذکر است این روش در مکان هایی با آب و هوای بسیار گرم و خشک میتوان استفاده کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.