جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت زرشک خشک دانه اناری
    11 مهر 1401 - 0:12
    شناسه : 207763
    0

    میزان اهمیت زرشک باعث شده است تا آن را به انواع مختلف مورد استفاده قرار دهند که این تنوع بالا در محصولاتی که از زرشک در تولید آنها استفاده شده است تا حد زیادی پاسخگوی افراد با سلیقه های مختلف می شود که در این مورد می توان به مواردی مانند مربا، لواشک، آبمیوه، چای و دمنوش، مارمالاد و غیره اشاره کرد که همگی از زرشک به دست می آیند و تمام خواص مربوط به آن را دارا می باشند.

    پ
    پ

    برای حفظ مواد مغذی و افزایش ماندگاری معمولا زرشک را به صورت خشک شده استفاده می کنند تا با کاهش مقدار رطوبت درونی آن احتمال فاسد شدن و در نتیجه از بین رفتن مواد مغذی در آن و همینطور کاهش خواص مفید زرشک به طور چشمگیری کمتر می شود.

    از ویژگیهای مهم و در خور توجه کنسانتره زرشک می توان به تاثیر بسزای آن در بهبود عملکرد کبد و رفع برخی مشکلات آن اشاره کرد که در طب سنتی هم به آن اشاره شده است و همچنین تاثیر زرشک بر کنترل فشار خون هم بسیار قابل توجه است و می تواند نقش مهمی در حفظ تعادل قند خون بدن داشته باشد که از این حیث برای بیماران دیابتی بسیار مفید است.

    ناگفته نماند که زرشک برای کنترل وزن و سوزاندن چربی غیرمفید و اضافی بدن بسیار موثر است و می توان گفت مجموع این خواص ذکر شده از زرشک یک گیاه ارزشمند و پرخاصیت می سازد و همین امر باعث شده است تا از دیرباز تا کنون زرشک مورد توجه افراد قرار گرفته است ضمن اینکه شما عزیزان برای آشنایی بیشتر با دیگر خواص زرشک خشک می توانید به سایت مجموعه آراد برندینگ مراجعه نمایید.

    word image 207763 1 - قیمت زرشک خشک دانه اناری -

    میزان اهمیت زرشک باعث شده است تا آن را به انواع مختلف مورد استفاده قرار دهند که این تنوع بالا در محصولاتی که از زرشک در تولید آنها استفاده شده است تا حد زیادی پاسخگوی افراد با سلیقه های مختلف می شود که در این مورد می توان به مواردی مانند مربا، لواشک، آبمیوه، چای و دمنوش، مارمالاد و غیره اشاره کرد که همگی از زرشک به دست می آیند و تمام خواص مربوط به آن را دارا می باشند.

    قیمت زرشک خشک

    برای تهیه هر محصولی توجه به قیمت آن بسیار مهم است و این امر در مورد زرشک خشک نیز صدق می کند و عوامل متعددی در تعیین قیمت نهایی زرشک خشک تاثیر گذار هستند که باید خریدار از این عوامل موثر آکاهی داشته باشد و هنگام خرید زرشک خشک این موارد مدنظر قرار دهد تا بتواند به محصولی بهتر را برای خود برگزیند.

    یکی از موارد مهم که باید مورد توجه قرار گیرد روش خشک کردن زرشک و یا کشمش پلویی است که به طور کلی به سه نوع تقسیم می شود و می توان این روشها را به صورت خشک کردن در افتاب، خشک کردن در سایه و خشک کردن صنعتی اشاره کرد که هر کدام از این روشها مزایا و معایبی را دارند و بر روی خواص زرشک خشک شده و محصول نهایی به دست آمده تاثیر گذار خواهند بود.

    word image 207763 2 - قیمت زرشک خشک دانه اناری -

    زرشک مرغوب و مناسب معمولا رنگ روشن تر و قرمزتری دارد که برای خریداران می تواند نشانگر کیفیت و مرغوبیت بالای زرشک باشد البته نباید روشن بودن زرشک بیش از حد باشد و همچنین زرشک در صورتی که طعم تلخ داشته باشد به این معنی است که مدت زمانی از چیدن آن گذشته است چرا که زرشک تازه باید طعم ترش داشته باشد ضمن اینکه باعث کاهش قیمت زرشک خشک خواهد شد.

    هر چه مرغوبیت زرشک بیشتر باشد باید دانه های آن یک دست و یکنواخت باشند و در صورتی که به آنها دقت کنیم دانه های ناهمگون و متفاوت در بین آنها به چشم نخورد و هنگام استشمام آنها بو و عطر زرشک به راحتی حس شود و مجبور نباشیم با نفسهای عمیقتر عطر آن را احساس نماییم.

    قیمت زرشک دانه اناری

    درختان پر بار و باغهای محصول کنسانتره زرشک دانه اناری، با آبیاری صحیح، مراقبت بیشتر و زحمات فراوان هر سال محصول بیشتری دارند و قیمت زرشک دانه اناری نوسان چندانی در طول سال ندارد، اما با این حال کشاورزان و تولیدکننده اصلی زرشک دانه اناری این کالا را به قیمت بسیار ارزان به فروش می رسانند و نیاز به همکاری و پشتیبانی برای تولید و فروش بیشتر آن را دارند.

    word image 207763 3 - قیمت زرشک خشک دانه اناری -

    بنابراین روند تعیین قیمت زرشک دانه اناری برای توزیع در داخل و یا صادرات به دیگر کشورها متفاوت است، در سالهای اخیر علاوه بر زرشک کیلویی زرشک بسته بندی شده نیز به فروش می رسد و این محصول بعد از قرار گرفتن در بسته بندیهای عالی و جدید به همه مراکز فروش ارسال می گردد.

    اگر چه انواع مختلف زرشک  از نظر کیفیت دارای قیمتهای متفاوت هستند مانند زرشک دانه اناری در مقایسه با زرشک پفکی، اما با این وجود چون سلیقه افراد بیشتر به انتخاب و خرید از نمونه دانه انار تمرکز دارد تولیدکننده ها تلاش بیشتری می کنند تا میزان تولید آن را بهبود و افزایش دهند و آن را ارزان بفروشند تا انگیزه ای برای خریداران باشد.

    زرشکهای محلی و سنتی نیز زیر مجموعه همین محصولات است و طعم ترش تر و قیمت خیلی بیشتری دارند همچنین تولیدات انبوهی ندارند و شاید دلیل صعودی بودن قیمت آن نیز همین مسئله باشد اما با این وجود ایران از کشورهای مطرح در تولید انواع زرشکها می باشد و رقبای آن در تلاش برای افزایش سهم خود در تجارت زرشک اصل و ارگانیک هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.