×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

یکی از پوشاک پرکاربرد که مورد علاقه دختر خانمها می باشد سارافون دخترانه بوده که طراحی و دوخت آن به گونه ای بوده که مجلسی است و گزینه مناسبی برای مهمانیها می باشد. این لباس پاییزه بوده اما برای فصول مختلفی استفاده می شود، همچنین جنس ضخیم و بافتنی آن برای زمستان نیز مناسب است. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی مفید را در خصوص این لباس در اختیار شما قرار دهیم و در انتها روشی مناسب را برای تهیه سارافون به شما پیشنهاد دهیم. یکی از مدلهای جالب سارافون مدل پیش بندی است که دوخت آن به این صورت است که دو عدد بند از پشت به سارافون دوخته شده و از روی شانه عبور می کنند و با دکمه به سارافون منصل می شود.

word image 207765 1 - خرید سارافون دخترانه پاییزه -

توصیه و البته پیشنهاد ما به شما در رابطه با انتخاب لباسی باکیفیت و مناسب با فصول گوناگون سال در واقع خرید لباس سارافون دخترانه از سایت آراد برندینگ می باشد که در انواع گوناگون و رنگهای مختلف و متنوع موجود است و شما می توانید براحتی و با اطمینان خاطر نسبت به جنس و کیفیت، این محصول را از سایت ما خریداری نمایید و اگر هم در این زمینه نیاز به مشاوره داشته باشید از مشاوران متخصص و متبحر ما مشاوره دریافت نمایید و خریدی با قیمت بسیار مناسب را تجربه نمایید.

سارافون دخترانه پاییزه

سارافونها در دو نوع کوتاه و بلند تولید می شوند که نوع کوتاه آنها معمولا تا روی زانو می باشد. شومیز: در واقع همان تیشرت دخترانه می باشد که در گذشته شکل و شمایل دیگری داشته و اصل کلمه شومیز، فرانسوی است و مدل آن بدون دکمه بوده و در ناحیه پشت گردن و آستین آن دکمه دارد. تونیک: نوعی بلوز بلند می باشد که آستین آن بسته به سلیقه می تواند کوتاه یا بلند باشد، همچنین قد این لباس و تنگ یا گشاد بودن آن نیز به سلیقه افراد بستگی دارد. تونیک در دو نوع کلاه دار و بدون کلاه تولید می شود که برای مکانهای رسمی و غیر رسمی می توان از آنها استفاده کرد.

word image 207765 2 - خرید سارافون دخترانه پاییزه -

یکی از مزایایی که این پوشاک دارد این است که پاییزه بوده و می توان شومیز صورتی و سارافون دخترانه پاییزه را همراه با یک زیر سارافونی بافت بپوشید. سوالی که برای خیلی از افراد پیش می آید این است که سارافون، شومیز و تونیک چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ ما در این بخش قصد داریم تا توضیحاتی در خصوص هر یک ارائه کنیم تا بتوانید آنها را از یکدیگر تشخیص دهید. سارافون: این لباس روسی است و در مراسمات مختلف این کشور پوشیده می شود که با گذشت زمان دچار تغییراتی شده است، شکل ظاهری این لباس گشاد و بدون آستین بوده و می توان زیر آن تیشرت یا لباس پوشید اما برخی از تولید کنندگان برای زیبایی بیشتر به آن آستین نیز اضافه کرده اند.

خرید سارافون دخترانه

در حال حاضر از لباسهای سارافون به دلیل گشاد بودن و راحت بودن که دارند مورد اقبال و خرید بوده و در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گیرند و روی تیشرتها و بلوزها و حتی زیر پوشها در منازل در زمانهایی که در حال استراحت هستید می توانید استفاده کنید و آنها را قرار دهید سارافون در واقع یک نوع لباسی است که مخصوص استفاده خانمها می باشد و اگر بخواهیم آن را به طور کلی تعریف کنیم در واقع لباس بلند زنانه است که البته بسته به سلیقه و علایق در هر فردی نسبت به هر فردی در طرحهای مختلف و سلایق مختلف دوخته می‌شود که ممکن است از کوتاه تا بلند تا روی زانو و یا با آستین و بدون آستین باشد اما شکل و فرم سارافون همیشه ثابت نیست و همانطور که گفته شد بنا بر سلیقه و ذائقه افراد در لباس ممکن مختلف و متنوع می باشد.

word image 207765 3 - خرید سارافون دخترانه پاییزه -

لازم به ذکر است که سارافون دخترانه با پارچه های تابستانی همچون پارچه نخ پنبه با طرحهای خاصی که دارند یکی از گزینه های خرید سارافون دخترانه اکثر خانمها هستند و در بین خانمها جنس پنبه آن یا نخی که بسیار خنک می باشد و مناسب فصل تابستان هست مورد استفاده بیشتری قرار می گیرد و همچنین در فصل بهار می توان از آن استفاده کنند ولی با توجه به آنکه سارافونها در طرحهای مختلف دوخته می‌شوند و مناسب فصل تابستان باشند از جمله لباسهای غیر اداری می باشد که برای استفاده در منازل به عنوان یک لباس راحتی بسیار پرکاربرد هستند در حال حاضر سارافون به ازجنسهای متنوع نخی نیز موجود می باشد که ما می‌توانیم به انواع ساپورتها و جوراب شلواریها اشاره کنیم در واقع سارافونها کاربردهای بسیار زیادی در تهیه انواع و اقسام لباسها دارند که در موقعیتهای مکانی و زمانی مختلف جغرافیایی تفاوت دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.