×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

علاقه مندان به ورزش محبوب سوارکاری، همیشه به دنبال خرید نژاد اصیل اسب هستند و امروزه حجم فروش اسب کرد بسیار زیاد می باشد و البته قیمت به نسبت مناسبی که برای فروش این نژاد اسب در نظر گرفته شده نیز شاید در بالا بودن حجم توزیعش بی تاثیر نباشد، خود نژاد کرد اسب تقسیم یافته به چند نژاد دیگر می باشد ولی همگان آن را با عنوان اسب کرد می شناسند.

افرادی که از دنیای این حیوان نجیب آگاه نیستند باید در وهله اول بدانند که هزینه نگهداری این حیوان کمی زیاد بوده و همچنین باید به موارد مختلفی همچون غذای آن مثل یونجه خشک دقت شود تا بتوان تا سالیان متمادی این اسب را سلامت نگه داشت.

word image 207819 1 - قیمت اسب کرد اصیل -

برای خرید اسب کرد اصیل سالم می توانید از طریق سایت آراد برندینگ اقدام نمایید، همانطور که می دانید تجارت انواع اسبهای ایرانی دارای سود بالایی است به همین دلیل تاجران به دنبال اسبهای اصیل برای تجارت و کسب سود بالا هستند.

در نهایت باید گفت بهترین و قویترین اسبها را می توانید با قیمتی باورنکردنی و مناسبتر از همه جا، با تکمیل فرم موجود در سایت و یا ارتباط مستقیم با مشاوران ما خریداری کنید، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

اسب کرد

بعضی از افراد امروزه به دنبال خرید اسب با رنگهای بسیار خاص و منحصر به فرد می باشند و در میان نژادهای مختلف اسب، نژاد کرد از تنوع بسیار ویژه ای در این زمینه برخوردار بوده و اگر به سراغ نژاد کرد افشاری بروید، بی شک می توانید بهترین خرید ممکن را در زمینه زیبایی اسب داشته باشید.ولی فراموش نکنید که اسبهای خیلی زیبا و فانتزی نمی توانند در مسابقات سنگین و سوارکاریهای خیلی خاص شرکت کنند پس حتما به این موضوع توجه داشته باشید. امروزه یک دسته از مسابقات مربوط به اسب و سوارکاری، شامل زیبایی اسب و تغذیه ی آن مثل کاهو تازه می شود و عمدتا این مسابقه را نژاد کرد تشکیل داده است.

word image 207819 2 - قیمت اسب کرد اصیل -

یکی از اصلی ترین عواملی که می تواند قیمت اسب کرد را مشخص کند، شناسنامه دار بودن یا نبودن این اسب است و در واقع می توان ادعا کرد که نوع شناسنامه دار این اسب، قطعا از قیمت به مراتب بیشتری به نسبت سایرین برخوردار خواهد بود. شاید برای شما سوال باشد که به چه علت قیمت اسب کرد از سایر اسبهای حال حاضر بازار بیشتر می باشد؟ در جواب باید گفت که ظاهر و مقاومت این نوع اسب به دلیل تغذیه ای همچون یونجه وحشی داشته از سایرین به مراتب بیشتر بوده و صد البته استخوان بندی بسیار قوی و محکم آن نیز در بالا رفتن سطح کیفیتش تاثیر بسیار ویژه ای داشته است.

چشم اسب کرد بسیار گیرا و عمیق بوده و به شکلی است که اگر چند لحظه در چشمان اسب کرد خیره شوید ممکن است که ترس وجودتان را برای لحظاتی بگیرد و همچنین یال اسب کرد از دیگران کمی کوتاه تر بوده و همچنین استخوانهای فک آن نیز خیلی محکم تر و قوی تر است.

اسب کرد اصیل

ما می خواهیم شما را با اسب کرد اصیل که دارای پیشینه ای شناخته شده است و به هزاران سال قبل برمی گردد آشنا کنیم، این اسب یکی از قدیمی ترین نژادهای موجود در بین اسبهای امروزی است که ترکیبی منحصر به فرد از قدرت و استقامت را فراهم می کند و به صاحبان و سوارکاران خود این فرصت را می دهد تا اسب سواری با یک حیوان واقعاً باشکوه را تجربه کرده و از آن لذت ببرند همچنین این اسب با طیف گسترده ای از رشته ها از درساژ تا استقامت نیز سازگار است.

word image 207819 3 - قیمت اسب کرد اصیل -

ابتدا برای آشنایی بیشتر باید گفت اسب کرد اصیل ایرانی مجموعه‌ای از اسبهایی است که به ‌طور سنتی توسط مردم کردی که چندین هزار سال است در استانهای غربی امروزی ایران زندگی می ‌کنند و مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌باشد. اگرچه این نژاد از اسبها به دلیل ویژگیهای منحصربه‌فرد خود بسیار شناخته شده ‌اند، اما استانداردهایی برای این نژاد از اسبهای بومی ایرانی هرگز ایجاد نشده است. در زمانهای گذشته ایران یک امپراتوری باستانی بود که بر بخش بزرگی از منطقه (خاورمیانه) تسلط داشت که در دوران اوج خود به پرورش اسبهای زیبا و ورزشکار می پرداخت اما به مرور زمان بسیاری از این نژادها گم شدند و مواردی که امروزه مشاهده می کنید و هنوز موجود هستند، گواه مهارت و تسلط ایرانیان در سوارکاری می باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. علی نجفی‌ مدیسه

    سلام‌ خدمت کارشناسان‌ عزیز‌ بنده‌ مادیان‌ زیبای به‌ نام‌ ناریین‌ گشتاسب‌ دارم‌ که‌ دارای‌ شناسنامه‌ اسب‌ کرد‌ وتاییدیه‌ یک‌ بوده‌ وثبت‌ در‌ کتاب‌ تبارنامه‌ اسب‌ کرد‌ از‌ کارشناسان‌ محترم‌ درخواست‌ دارم‌ که‌ نریان‌ زیبای‌ کردی‌ که‌ دارای‌ شناسنامه‌ وتعدیه‌ است‌ به‌ بنده‌ معرفی‌ کنند‌ با‌ تشکر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.