×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سوالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی

سروصدای زیاد ماشین لباسشویی مربوط به چیست؟

این خرابی می تواند به وجود ایراد در بلبرینگ های دستگاه مربوط شود. البته در برخی از مواقع شل شدن پولی ها نیز سبب ایجاد این مشکل می شود. در صورتی که جسم خارجی بین مخزن و چلیک گیر کند نیز شاهد صداهای عجیب و غریب خواهیم بود.

لباسشویی دور تند ندارد؟

این خرابی می تواند به عوامل زیر مربوط شود:

  1. خرابی خازن
  2. خرابی تایمر
  3. غیر فعال شدن کلیدی دور تند
  4. قطعی سیم رابط

4697672 washing machine repair service academic appliance repair dry clean machine man png 431 402 preview - تعمیر لباسشویی و سوالات رایج پاکشوما و دوو - تعمیر لباسشویی

هزینه تعمیر لباسشویی چقدر است؟

تعمیر لباسشویی با توجه به مشخص ایجاد شده نیازمند پرداخت هزینه ای مشخص است. به همین دلیل قبل از اینکه بررسی های لازم در مورد خرابی صورت نگیرد، نمی توان یک نرخ ثابت برای تعمیر در نظر گرفت.

هزینه تعمیر لباسشویی دوو

هزینه تعمیر لباسشویی دوو با توجه به المان های گوناگون تغییر می کند. به همین دلیل است ما نمی توانیم یک نرخ ثابت برای تعمیرات در نظر بگیریم. باید به خوبی خرابی موجود بررسی شود و قطعات خراب شده مشخص کرد. در این صورت می توان یک برآورد مشخص از هزینه مورد نیاز را درخواست نمود. متاسفانه سودجویان در این زمینه به دو صورت عمل می کنند. برخی از آنها با مجرب و متخصص نشان دادن خود، هزینه ی زیادی را دریافت می کنند. برخی دیگر نیز با استفاده از خدمات تعمیرات بی کیفیت، هزینه ی کمتری را اخذ می کنند. به همین دلیل است که به شدت توصیه می شود اقدامات  تعمیر لباسشویی دوو را به شرکت های معتبر بسپارید تا بتوانید از کیفیت نهایی در امان باشید. از جمله فاکتورهای مهم در هزینه ی تعمیرات می توان موارد زیر را در نظر گرفت:

  1. نوع خرابی
  2. مدت زمان لازم برای عیب یابی
  3. تجهیزات به کار رفته برای تعمیرات
  4. تجربه و تخصص تکنسین مربوطه
  5. برند دستگاه

هر کدام از این فاکتورها می تواند قیمت تعمیر لباسشویی دوو را به مقدار قابل ملاحظه ای افزایش دهد. هر گاه هزینه ای بسیار کم از شما برای تعمیرات لباسشویی دوو درخواست شد حتما به کیفیت خدمات شک کنید. از سوی دیگر در برخی از مواقع ما مجبور هستیم که قطعه ی خراب شده را تعویض کنیم. خرید قطعه ی اصل و با کیفیت نیز هزینه بر است. به همین دلیل در بسیاری از مواقع هزینه ی زیاد برای تعمیر دستگاه می تواند به خرید قطعات اصل مربوط شود. همکاران ما در تلاش هستند که هزینه ی بسیار منصفانه و معقول برای تعمیر لباسشویی دوو به شما پیشنهاد دهند.

Washing machine repair price - تعمیر لباسشویی و سوالات رایج پاکشوما و دوو - تعمیر لباسشویی

باید و نبایدهای مهم تعمیر لباسشویی دوو

قبل از اینکه گرفتار خرابی های لوازم خانگی خود باشید. در ابتدا سعی کنید اصول لازم برای نگهداری بهینه و استفاده ی مطلوب را به خوبی بدانید. در این صورت می توانید طول عمر مفید دستگاه را افزایش دهید. از فاکتورهای دیگر برای جلوگیری از خرابی های پی در پی، در اولویت قرار دادن خدمات سرویس دوره ای ماشین لباسشویی است.  البته این موضوع را فراموش نکنید که کارایی این نوع از دستگاه ها مادام العمر نیست و بعد از گذر یک بازه ی زمانی خاص، ممکن است قطعه ای از آنها کارایی خود را از دست دهن. پس در این حالت حتما تعمیر لباسشویی دوو را به افراد کاربلد بسپارید تا بتوانید عیب یابی دقیق انجام دهید. یک تعمیر حرفه ای می تواند از کاهش عملکرد دستگاه جلوگیری کند.

رایج ترین خرابی ماشین لباسشویی برند پاکشوما

ماشین لباسشویی برند پاکشوما به عنوان یکی از برندهای پرفروش ایرانی، کارایی خوبی دارد. البته طول عمر مفید این دستگاه مادام العمر نیست و فاکتورهای گوناگون می تواند سبب ایجاد خرابی در بخش های مختلف آن شود. از جمله مهمترین خرابی های لباسشویی پاکشوما می توان موارد زیر را در نظر گرفت:

  • عدم شستشوی کامل
  • نچرخیدن دیگ دستگاه
  • ورزش های شدید
  • متوقف شدن دستگاه
  • جمع شدن آب در داخل دستگاه
  • عمل نکردن برخی از برنامه
  • عدم نکردن دکمه های آن
  • نشتی در داخل دستگاه

هر یک از این خرابی ها می تواند به ایراد فنی در بخش های مختلف ماشین لباسشویی مربوط شود. در تعمیر لباسشویی پاکشوما ابتدا باید عیب یابی دقیق انجام شود. در این صورت می توان متناسب با مشکل ایجاد شده بهترین راهکار را برای تعمیر در نظر گرفت. عیب یابی دقیق است که می تواند در کیفیت تعمیر تاثیر گذار باشد. یک خرابی می توانند علل مختلفی داشته باشد. ما باید بدانیم کدام موارد سبب بروز این مشکل شده است. در این صورت می توانید بهترین راهکار را برای تعمیرات برند پاکشوما انتخاب کنید.

باید و نبایدهای مهم پاکشوما

در ابتدا توصیه می شود حتما اقدامات لازم برای نگهداری و استفاده ی صحیح این نوع از تجهیزات را جدی بگیرید. در این صورت می توانیم از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کنیم و همچنین طول عمر مفید این نوع از دستگاه را افزایش دهیم. همچنین لازم است بگوییم که این نوع از دستگاه ها نیازمند سرویس دوره ای هستند. در پروسه ی سرویس دوره ای می توانید مشکلات جزیی ایجاد شده در بخش های مختلف دستگاه را برطرف کنید. همچنین تکنسین های ما راهکارهای لازم را در اختیار شما قرار می دهند تا بتواند بازده دستگاه را به مقدار زیاد افزایش دهید. بسیاری از کاربران اصول استفاده از این دستگاه ها را به خوبی نمی دانند. به عنوان مثال ماشین لباسشویی پاکشوما باید در دوره های مشخص به طور کامل تمیز و جرم گیری شود. انتخاب شوینده های مناسب برای افزایش کیفیت و کارایی آنها بسیار مهم است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.