پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راهنمای خرید مدل های تشک مهمان (مسافرتی) رویال
    13 مهر 1401 - 12:49
    شناسه : 207847
    0

    تشک مهمان رویال با سایر تشک های موجود در بازار تفاوت های اساسی دارد. این تشک ها با ساختاری متفاوت از نظر کیفیت در کارخانه های مربوطه تولید می شود. ضخامت و نوع پارچه به کار رفته در این تشک ها از مهمترین وجه تمایزهای این محصولات به شمار می رود.

    پ
    پ

    تشک مهمان رویال با سایر تشک های موجود در بازار تفاوت های اساسی دارد. این تشک ها با ساختاری متفاوت از نظر کیفیت در کارخانه های مربوطه تولید می شود. ضخامت و نوع پارچه به کار رفته در این تشک ها از مهمترین وجه تمایزهای این محصولات به شمار می رود. دوخت پارچه های این تشک ها نیز با ساختاری متفاوت از تشک های معمولی انجام می گیرد. نمایندگی تشک رویال دارای انواع تشک مسافرتی و مهمان می باشد.

    آشنایی کلی با تشک های مهمان

    تشک مخصوص مهمان با وزن سبک ارائه می شود و راحتی آن نیز یکی از نقاط قوت این محصولات به شمار می رود. هر یک از مدل های این تشک ها کاربردهای ویژه ای در سر تا سر کشور ما دارند. این تشک ها رفته رفته جایگزین انواع کالاهای خواب سنگین موجود در کشورمان شده اند.
    پهن کردن و جمع کردن آن ها برعکس سایر تشک های قدیمی بسیار ساده است و به همین خاطر نیز مورد توجه قرار گرفته اند. استفاده از آن ها برای سفرهای خانوادگی نیز بسیار متداول شده است؛ کاربری آن ها در طول سفر توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است.
    الیاف پشم شیشه به کار رفته در این تشک ها از مهمترین خصوصیات این محصولات به شمار می رود. شست و شوی این الیاف نیز اغلب به سهولت انجام می گیرد و در اثر شست و شو بافت این کالاهای خواب آسیبی نمی بیند. این تشک ها همچنین در محل کار، مصارف ورزشی و کوهنوری و… نیز کارایی دارند. انواع آن ها برای رده های سنی مختلف کارایی داشته و تجربه خوابی راحت را برای افراد به ارمغان می آورند.

    images 1664613902 - راهنمای خرید مدل های تشک مهمان (مسافرتی) رویال - تشک طبی

    مزایای استفاده از تشک برای مهمان

    استفاده از تشک های مهمان روز به روز در کشور ما افزایش می یابد. هر یک از آن ها با مزایای زیر شناخته می شوند:

    •  وزن سبک آن ها و سهولت در جمع آوری و حمل این تشک ها از مهمترین مزایای آن ها به شمار می رود.
    •  حجم و ابعاد هر یک از این کالاهای خواب نیز یکی از مهمترین نقاط قوت آن ها به شمار می رود و سبب سهولت در استفاده از آن ها می شود.
    • پارچه های مخصوص به روکش این تشک ها از جنس نخ هستند و لطافت سطح آن ها لحظات خواب میهمانان شما را لذت بخش تر می کند.
    • این تشک ها به صورت زیپ دار تولید می شوند و این مسئله شست و شوی آن ها را تسهیل می کند.
    •  انواع آن ها هم به صورت دستی و هم در ماشین های لباس شویی به سهولت شست و شو داده می شوند.
    •  این تشک ها ساختار بسیار نرمی دارند و خوابیدن بر روی آن ها بسیار دلپذیر خواهد بود.

    نوع مصارف تشک های مهمان

    تشک مسافرتی رویال برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این تشک ها تنها محدود به لحظات خواب و استراحت نمی شود. شما می توانید، این تشک ها را به عنوان نشیمن و تکیه گاه نیز به کار ببرید و با استفاده از آن ها در سفرها و دورهمی های خود احساس راحتی بیشتری داشته باشید.
    نمایندگی تشک رویال انواع این محصولات را با اهداف مسافرتی ارائه می دهد. همچنین این تشک ها جایگزین رخت خواب های قدیمی که مردم در خانه های خود نگهداری می کرده اند، شده و سبب سهولت افراد در فرایند جا به جایی و اسباب کشی می شوند.

    images 1664613934 - راهنمای خرید مدل های تشک مهمان (مسافرتی) رویال - تشک طبی

    ویژگی های تشک مهمان

    از ویژگی های تشک مهمان می توان به وزن این تشک ها اشاره نمود، که کمتر از 3 کیلوگرم بوده و این مسئله استفاده از آن ها را بسیار ساده تر می کند. برخی از مدل های آن ها برای استفاده های تک نفره تولید می شوند و بیشترین کارایی را در میان تشک های رویال مخصوص میهمان دارند. جنس پارچه به کار رفته در ساخت این تشک ها بسیار مرغوب بوده و به همین خاطر نیز در طولانی مدت دوام و استحکام قابل توجهی خواهد داشت.
    ویژگی ضد رطوبت این محصولات نیز در میان مزایای استفاده از آن ها به شمار می رود و کاربری آن ها را ساده تر کرده است. با وجود چنین ویژگی به سادگی می توانید، انواع آن ها را در مکان های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

    ضرورت استفاده از تشک های مهمان

    انواع دسته بندی های این تشک ها به دلایل مختلفی به محبوبیت رسیده اند. استاندارد بودن ساختار این تشک ها از مهمترین مزایای استفاده از آن ها به شمار می رود؛ این محصولات از ستون فقرات و مهره های آن به خوبی محافظت کرده و به همین خاطر نیز تا حد بسیار زیادی از بروز کمردرد در افراد پیشگیری می کنند.
    پارچه های ضد حساسیت این محصولات نیز از مهمترین خصوصیات آن ها به شمار می روند که از بروز عارضه های پوستی در بدن شما پیشگیری می کنند. دوام و ماندگاری این محصولات در برابر نور آفتاب و رطوبت نیز کاربری آن ها را ساده تر از سایر تشک های مرسوم در خانه های مردم کرده است.

    تعیین قیمت تشک های مخصوص مهمان

    برای تعیین هزینه های تشک مخصوص مهمان باید به فاکتورها و ویژگی های مختلفی توجه نمود. صرفه اقتصادی این کالاهای خواب سبب رونق خرید و فروش آن ها در میان مردم شده است. انواع آن ها از نظر کیفیت و مرغوبیت درجه بندی می شوند. هر چه کیفیت الیاف به کار رفته در این محصولات بیشتر باشد، قیمت آن ها نیز افزایش می یابد. رنگ و مدل های این محصولات نیز با یکدیگر تفاوت های اساسی دارد.

    images 1664614017 - راهنمای خرید مدل های تشک مهمان (مسافرتی) رویال - تشک طبی

    نحوه نگهداری از تشک های میهمان

    تشک مهمان با روش های درست و اصولی نگهداری می شود. برای این که این کالاهای خواب در طولانی مدت کیفیت خود را حفظ کنند، باید از روش ها و راهکارهای مختلفی استفاده کنید. برخی از نکات نگهداری اصولی از این محصولات را در زیر مشاهده می کنید:

    • تشک برای مهمان را باید تا حد امکان دور از دسترس اطفال قرار دهید؛ پرش و بازی کودکان بر روی آن ها به لایه ها و الیاف تشکیل دهنده تشک آسیب وارد می کند.
    • بهتر است پس از هر بار استفاده میهمانان از این تشک ها آن ها را به خوبی شست و شو کنید و در مقابل آفتاب قرار دهید. به این ترتیب لایه های داخلی و الیاف درونی تشک آلوده نخواهند شد.
    • پس از شست و شوی این تشک ها حتما آن ها را در معرض آفتاب قرار دهید.
    •  پس از هر بار استفاده از تشک های میهمان باید آن ها را درون کاور محافظ مخصوص به خود قرار دهید.
    •  هر چند وقت یک بار این تشک ها را در هوای آزاد قرار دهید تا جریان هوا در الیاف آن ها نفوذ داشته باشد.
    • با رعایت تکنیک های یاد شده، هر یک از این تشک ها در مدل های تک نفره و دو نفره تا مدت ها سالم باقی می مانند و نیازهای مختلف مصرف کنندگان را پاسخگو خواهند بود.

    معرفی کارخانه تشک رویال

    برندهای تولید کننده تشک ایرانی بسیار زیاد هستند، اما ما بسیار خرسند هستیم که توانسته ایم در سال های اخیر در تولید تشک های طبی و معمولی به خودکفایی برسیم و آن را به کشورهای دیگر هم صادر کنیم. مجموعه تشک رویال جزو یکی از 5 برند برتر تولید کننده تشک طبی در ایران می باشد که در سال1380 با به کار گیری نیرو های متخصص شروع به کار نمود و توانست محصولات اولیه خود را وارد بازار نموده با پیشرفت صنعت خوشخواب در کشور و بروز شدن دستگاه آلات و تجهیزات مجموعه رویال نیز با بکار گیری فناوری روزدنیاو متخصصین و دستگاه آلات بروز دنیا و حدود دو دهه تجربه سهم شایسته ای در صنعت خوشخواب کشور دارد خدمات و پشتیبانی کامل از محصولات وظیفه مجموعه رویال بوده و حق مسلم شما مشتریان نیک اندیش می باشد.

    جمع بندی 

    با پیشرفت صنایع ساخت و تولید کالای خواب، روز به روز بر تنوع محصولات آن ها افزوده شده؛ تشک مخصوص مهمان یکی از جدیدترین محصولاتی است که در این عرصه ارائه شده و در بازه های زمانی بسیار کوتاهی توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. این تشک ها در دسته بندی های مختلف و با قیمت های متفاوتی ارائه می شوند و هر یک از کیفیت خارق العاده ای برخوردار هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.