جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ارزان دُر مرجع خرید درب اتوماتیک شیشه ای و کرکره برقی ارزان
    14 مهر 1401 - 13:39
    شناسه : 207872
    0

    ارزان دُر بهترین شرکت برای خرید درب های اتوماتیک شیشه ای، کرکره برقی و پرده برقی با تضمین کیفیت و قیمت در ایران می باشد.

    پ
    پ

    images 1664989243 - ارزان دُر مرجع خرید درب اتوماتیک شیشه ای و کرکره برقی ارزان -

    یکی از مهم ترین محصولات درب اتوماتیک، درب اتوماتیک شیشه ای است که از اپراتور، شیشه سکوریت با رنگ و ضخامت های مختلف، روکش آلومینیوم یا استیل ( بسته به سلیقه ی کارفرما و نمای ساختمان ) و روکش پشت دهنده و هم چنین اجزای تشکیل دهنده اپراتور نیز شامل موتور، قفل برقی، باتری، استابلایزر ( منبع تغذیه ) و مرکز کنترل می باشد. ارزان دُر معترترین شرکت در ایران برای خرید انواع درب اتوماتیک شیشه ای، پرده برقی و کرکره برقی با بهترین قیمت می باشد.

    درب اتوماتیک شیشه ای

    درب اتوماتیک شیشه ای به طور عمده از جنس شیشه ساخته و طراحی شده اند که به طور کلی از یک اپراتور برای باز و بسته کردن لت ها و یک مجموعه فریم و شیشه به اشکال مختلف برای جداسازی فضا ها برای کارفرمایان، تشکیل شده اند. به دلیل انواع و اشکال گوناگون این نوع درب ها، محدودیتی برای ساخت آنها در ابعاد مختلف وجود ندارد و بسته به هر نوع سلیقه و فضای موجود در اماکن، این نوع درب ها قابل استفاده و اجرا می باشند.

    کاربرد اصلی درب های اتوماتیک شیشه ای در مراکزی است که اختلاف دمای داخل و خارج زیاد است؛ مانند ورودی پاساژ ها، مراکز اداری و تجاری، هتل ها، مراکز درمانی و غیره

    این نوع درب ها علاوه بر زیبایی بخشیدن به فضای ورودی اماکن، فضایی مدور برای چرخیدن لت های درب را دارد. این نوع درب، در مصرف انرژی بسیار کم مصرف است. به همین دلیل، یکی از عمده کاربرد های آن در مکان های پرتردد است. امروزه در شهر ها و شهرک ها، میزان استفاده از این نوع دربها، در حال افزایش است.

    درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ یا کشویی

    پر کاربرد ترین نوع درب اتوماتیک در کشور، درب اتوماتیک اسلایدینگ ( کشویی ) است که بیشتر اوقات، شیشه های آن از شیشه سکوریت نشکن و با قطر ۱۰ میلی متر با رنگهای مختلف وابسته به نوع نمای کار شده ی ساختمان، تشکیل شده است که بسته به ابعاد و فضاهای مختلف، سفارش های متعددی را دارد.

    درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

    نوع دیگر این نوع درب ها، درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی است که کاربرد اصلی آن برای معابر کم عرض و یا معابری نیازمند عرضهای بزرگتر برای تردد است. تفاوت اصلی این نوع درب با دربهای دیگر، در شکل ظاهری و نوع عملکرد آن است. این نوع درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی از حداقل ۳ تا ۶ لت تشکیل شده است که در مورد ۳ لت آن، یکی از لتها در سمت راست یا چپ، ثابت است.

    درب اتوماتیک شیشه ای پارکینگ

    یکی از مهم ترین کاربرد های این نوع دربها، در پارکینگهای استاندارد و چند طبقه است. که از نوع درب اتوماتیک پارکینگ و کرکره برقی استفاده می شود. درب اتوماتیک پارکینگ، علاوه بر زیبایی، تضمین کننده ایمنی وسایل نقلیه و دارای عملکرد بسیار  منظم و یکپارچه است.

    این نوع درب اتوماتیک پارکینگ، سنسور بی درنگ دارد که بسیار کاربردی است که این نوع سنسور، در مورد وضعیت هر بخشی از پارکینگ اشغال یا خالی، از طریق پارکومتر یا برنامه تلفن همراه، اطلاع می دهد که این ویژگی به خصوص، انجام کار را آسان تر می کند. اداره های کسب و کار، بیشتر اوقات از بروز ترین شبکه های ارتباطی رادیویی برای تعمین امنیت و ذخیره داده های درب اتوماتیک پارکینگ استفاده می کنند.

    قفل درب خودکار (اتوماتیک ) چیست؟

    از قفل های اتوماتیک و الکترونیکی در اماکن تجاری و مسکونی استفاده می شود که مزایای بسیار زیادی دارد. این قفل ها این امکان را به صاحبان اماکن می دهند ک بدون نیاز به کلید و در صورتی که درب ها کاملا قفل هستند و از امنیت کافی برخوردارند؛ از در عبور کند. هم چنین توانایی کنترل از راه دورِ این قفل ها از طریق ابزار ها و برنامه های هوشمند وجود دارد. اما آیا این قفل ها، از امنیت کافی برخوردارند؟

    ایمنی این نوع قفل های اتوماتیک، وابسته به نیاز اای مشخص و نوع دارایی صاحب آن است. طیف متنوعی از این نوع قفل ها وجود دارد که هر کدام توانایی ایمن سازی درب ها را دارند. این قفل ها عملکرد خوبی در ایمن سازی دارند اما؛ نقطه ضعف آن ها، چگونگی استفاده کاربر است. برخی از این قفل ها به دلیل باز بودن قفل درب ها، دچار خرابی می شوند که این مورد، ربطی به نوع قفل ندارد.

    قفل خودکار( اتوماتیک) پیشنهاد خوبی برای افراد فراموشکار ( برای بستن درب) و یا افراد نا آگاه از فناوری نیست. البته کار با این قفل های خودکار، آسان است ولی باید شخص صاحب آن، توانایی مطابقت با این نوع قفل را داشته باشد تا قفل، بهترین عملکرد را داشته باشد. کاربرد این نوع قفل های خودکار، به طور عمده در مکان های مسکونی و تجاری، برای کنترل ورود و خروج در مرکز است. اما با این وجود، بسیاری از مردم با این قفل ها مشکل دارند.

    تعدادی از مزایای قفل درب های اتوماتیک، عبارتند از:

    • درب باز کن الکترو مکانیکی
    • بیشتر این نوع قفل های خودکار، طراحی زیبایی و ارگونومیک دارند.
    • راحت ترین و مناسب ترین گزینه برای افراد معلول و مسن هستند.
    • توانایی کنترل ورود و خروج شخص از ساختمان را دارا هستند.
    • امکان استفاده آن فقط برای افراد مجاز است.
    • بدون نیاز به حمل کلید. به دلیل این ویژگی، بهترین گزینه برای افراد فراموشکارِ کلید است.

    نوع دیگر این مدل درب های اتوماتیک وجود دارد که دارای موتور الکتریکی برای باز کردن درب است. ولی بدنه ی هیدرولیکی برای بستن درب دارد. به این نوع اپراتور های خودکار، الکتروهیدرولیک گفته می شود. به دلیل انتظارات مختلف از دهانه، می توان از مدل های مختلفی استفاده کرد. اگر اغلب اوقات از آن به عنوان درب بازکن خودکار، استفاده شود، اپراتور الکترومکانیکی بهترین گزینه است، زیرا دارای بهترین عملکرد و دوام مورد نیاز است. اگر از دهانه، بیشتر اوقات به عنوان باز کن اتوماتیک استفاده نمی شود، اپراتور الکتروهیدرولیک پیشنهاد مطلوبی است. زیرا اکثرا به عنوان یک درب باز کن فعالیت می کند، نه به عنوان باز کن.

    یکی از مراکز فروش این نوع درب ها، ارزان دُر است. درب های پارکینگ اتوماتیک سازگار با محیط زیست و به صرفه از نظر اقتصادی در این مرکز ارزان دُر به فروش می رسد. البته می توان برای دیدن طیف گسترده ای از این نوع درب ها، به سایت ارزان دُر مراجعه کرد. در این سایت، انواع درب ها در اندازه ها و فناوری های مختلف وجود دارد و می توان محصولاتی با کیفیت را با کمترین قیمت دید.

    در سال‌های گذشته شاهد استفاده از  کرکره‌های آهنی و دستی در مغازه‌های مختلف بودیم که امروزه جای خود را به کرکره‌های برقی و اتوماتیک  داده‌اند. کرکره‌های دستی و قدیمی از آهن ساخته می‌شدند و با گذشت زمان ظاهر خود را در برابر باد و باران و سایر عوامل محیطی از دست می‌دادند و نیاز به رنگ آمیزی و نوسازی مجدد داشتند.  کرکره‌های برقی از جمله درب‌های اتوماتیک و خودکاری هستند که امروزه بسیار رایج شده‌اند و در بسیاری از مکان‌ها مانند مغازه‌ها و فروشگاه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. کرکره‌های برقی و اتوماتیک همچنین امکان چاپ تبلغات را نیز دارا هستند، که یک وسیله تبلیغاتی محسوب می‌شوند.

    خرید کرکره برقی از ارزان دُر

    images 1664989321 - ارزان دُر مرجع خرید درب اتوماتیک شیشه ای و کرکره برقی ارزان -

    کرکره‌های برقی به کرکره‌ها و درب‌هایی گفته می‌شود که به صورت اتوماتیک و با استفاده از ریموت توسط افراد کنترل شده و باز و بسته می‌شوند. کرکره‌های برقی استحکام و مقاومت بالایی دارند و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع بسته به نیاز کاربران تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند.  یکی از دلیل محبوبیت کرکره‌های برقی افزایش امنیت فروشگاه‌ها و واحدهای تجاری و همچنین ایجاد فضایی مدرن است. همانطور که گفتیم، انواع مختلفی از کرکره‌های برقی اتوماتیک وجود دارند که بسته به نوع کاربری مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما نیز می‌توانید برای خرید و نصب کرکره‌ برقی و درب‌های اتوماتیک به وب سایت فروشگاهای ارزان دُر مراجعه نمایید. ارزان دُر یک وب سایت فروشگاهی در زمینه فروش انواع درب اتوماتیک و کرکره‌های برقی است که محصولات خود را بهترین قیمت و همراه با خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

    کرکره برقی چیست؟

    کرکره‌های برقی نسل جدیدی از درب‌های اتوماتیک هستند با استفاده از موتور‌های الکتریکی به صورت عمودی و هم راستا با محور Y بالا و پایین می‌روند. موتورهای کرکره‌هاس برقی اتوماتیک را  به منبع برق شهری کابلی و یا به انرژی خورشیدی متصل می‌کنند. در واقع کرکره‌های برقی نسخه مدرن شده کرکره‌های دستی قدیمی هستند. نصب و اجرای کرکره‌های برقی در مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و پارکینگ‌ها  موجب ایزوله شدن آن مکان‌ها در برابر هرگونه سرقت و سواستفاده می‌شود، چرا که باز کردن کرکره برقی بدون ریموت کار بسیار سخت و زمانبری است. کرکره‌های برقی از آلومینیوم ساخته می‌شوند و به دلیل مزیت‌ها و قابلیت‌هایی از جمله کاربری آسان، قابلیت رنگ آمیزی و …  توجه بسیاری از کاربران  را به خود جلب کرده‌اند. همچنین امنیتی که کرکره‌های برقی برای افراد قراهم می‌کنند، بسیار بیشتر از کرکره‌های آهنی قدیمی است.    لوازم الکترونیکی و اهرمی که در کرکره‌های برقی و اتوماتیک استفاده می‌شود، قابلیت برنامه نویسی و تنظیمات خاص را دارا می‌باشد که از این طریق می‌توانید اهرم درب را طوری تنظیم کنید که در زمان خاصی باز و بسته شود. همچنین می‌توانید تنظیمات درب را به گونه‌ای انجام دهید که به صوررت کنترل از راه دور انجام شود. کرکره‌های برقی و درب‌های اتوماتیک در صنایع مختلف بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند و فضا را به شکل مدرنتری نشان می‌دهند.  استفاده از کرکره‌های برقی در مجتمع‌های تجاری و مسکونی موجب افزایش بهره‌وری می‌شود. کرکره‌های برقی با استفاده از آلومینیوم و ورق‌های گالوانیزه ساخته شده و‌ به بازار عرضه می‌شوند.

    اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی

    کرکره‌های برقی نسل جدیدی از درب‌های اتوماتیک هستند که امروزه در فضاهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله مهمترین اجزای تشکیل دهنده کرکره‌های برقی می‌توان به تیغه کرکره برقی،  محفظه کرکره برقی، رول کرکره برقی، ریل کرکره برقی، ریموت کرکره برقی و کنترل پنل کرکره برقی اشارا کرد.

    مزایای کرکره برقی

    کرکره‌های برقی به دلیل مزایا و قابلیت‌های ویژه‌ای که دارند امروزه بسیار محبوب شده‌اند و در کاربری‌های مختلف استفاده می‌شوند.  مزایای کرکره‌های برقی عبارتند از:

    • کرکره‌های برقی استحکام بالایی دارند و دارای خواص ضد زنگ هستند
    • کرکره‌های برقی موجب کاهش آلودگی صوتی می‌شوند
    • کرکره‌های برقی قابلیت استفاده به طور دستی را نیز دارند
    • دارای کاربری آسان هستند
    • فضای کمتری را اشغال می‌کنند
    • به قفل الکترومکانیکی مجهز هستند
    • در ابعاد مختلف قابل استفاده هستند
    • دارای قابلیت شستشو می‌باشند
    • زیبایی و تنوع بالایی دارند
    • تعمیر آن‌ها آسان است
    • به قفل آویز نیاز ندارند
    • امنیت بالایی دارند و ضد سرقت هستند
    • در هر نوع آب و هوا و اقلیمی قابل استفاده هستند

    انواع کرکره‌ برقی

    کرکره‌های برقی در انواع و دسته بندی‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها پرداخته‌ایم.

    کرکره برقی پارکینگی: از این نوع کرکره‌هاس برقی، برای درب پارکینگ‌های مجتمع‌های تجاری و مسکونی استفاده می‌شود. این دسته از کرکره‌های برقی از آلومینیوم  و یا فولاد ساخته می‌شوند و در برابر ضربه مقاومت بالایی دارند.

    کرکره برقی پنجره: از کرکره برقی پنجره در ساختمان‌ها و‌مجتمع‌های لوکس استفاده می‌شود. این دسته از کرکره‌های برقی عایق صدا و حرارت هستند و کاربری آسانی دارند.

    کرکره برقی پلی کربنات: کرکره برقی پلی کربنات در انواع مختلف کرکره‌ها از جمله کرکره برقی پلی کربنات لوله استیل، لوله آلومینیوم، کرکره برقی پلی کربنات اکسترا با قطعات شیار آلومینیوم و… طراحی و تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند.

    کرکره برقی فلزی یا آلومینیومی: کرکره برقی فلزی یا آلومینیومی نیز انواع مختلفی دارد که دارای تیغه کرکره برقی ۶ سانتی، ۸ سانتی، ۱۰ سانتی، ۱۲ سانتی، ۱۴ سانتی‌متری هستند. کرکره‌های برقی فلزی مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند، تنوع رنگ آن‌ها زیاد است و در برابر حرارت زیاد مقاوم هستند.

    کرکره برقی صوتی:  کرکره‌های برقی صوتی عایق صدا هستند و از این جهت کاربرد بالایی در مکان‌هایی حساس به صوت دارند. از کرکره‌های برقی صوتی در فضاهای صنعتی، مجتمع‌های تجاری، اداری و مسکونی استفاده می‌شود.

    کرکره برقی فروشگاهی: کرکره‌های برقی فروشگاهی کاربرد بسیاری دارند و به عنوان یکی از تجهیزات امنیتی فروشگاه‌ها محسوب می‌شوند. نصب کرکره‌هاس برقی در فروشگاه‌ها و واحدهای تجاری اهمیت بیشتری دارد. کرکره‌های برقی همچنین به دلیل قابلیت‌ها و مزایای بسیاری که دارند، امروزه در فضاهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین کرکره‌های برقی به دلیل تنوع در طرح و زیبایی محبوبیت پیدا کرده‌اند. اما اصلی‌ترین دلیل محبوبیت این سازه‌ها، افزایش امنیت ساختمان‌ها و فروشگاه‌ها است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.