سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت مشعل ایزوگام دسته تفنگی
    15 مهر 1401 - 3:24
    شناسه : 207905
    0

    در سایت معتبر آراد برندینگ می توانید مشعل ایزوگام را با قیمت مناسب و ارزان سفارش دهید و با کمک گرفتن از مشاورین ما متراژ و مقدار دقیق ایزوگام و نیز مدل مشعل مصرفی خود را سفارش دهید و در مکان مورد نظر در اسرع وقت تحویل بگیرید.

    پ
    پ

    ایزوگامها بر اثر حرارت به مکان مورد نظر چسبیده می شوند که این کار از طریق مشعل انجام می شود.

    مشعل ایزوگام با انواع مختلفی مانند دسته تفنگی، استادکار و مشعل گازوئیلی ساخته و تولید می شوند که هر کدام بر اساس کارایی مورد استفاده قرار می دهند.

    مشعلها می توانند به صورت یک پارچه و هموار ایزوگام را به راحتی نصب کنند و مقاومت و استحکام آن را در مقابل هر شرایط جوی بالا ببرند.

    مشعل ایزوگام دسته تفنگی با قطعاتی مانند ژیگلور می تواند علاوه بر ایزوگام ارزان برای صنایع صنعتی نظیر جوشکاری بسیار کاربردهای فراوانی داشته باشد.

    این مشعلها با کنترل فشار گاز همراه هستند و در زمان استفاده می توان فشار گاز آن را تنظیم کرد و در ابعاد مختلف در بازارهای فروش مشاهده می شوند، اما مشعلهای استادکار دارای رگلاتورهای مخصوص بوده که با هر کپسول گازی متصل می شوند.

    word image 207905 1 - قیمت مشعل ایزوگام دسته تفنگی -

    در سایت معتبر آراد برندینگ می توانید مشعل ایزوگام را با قیمت مناسب و ارزان سفارش دهید و با کمک گرفتن از مشاورین ما متراژ و مقدار دقیق ایزوگام و نیز مدل مشعل مصرفی خود را سفارش دهید و در مکان مورد نظر در اسرع وقت تحویل بگیرید.

    مشعلها می بایست از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار بوده تا در زمان استفاده هیچ گونه مشکلی را برای افراد به وجود نیاورد زیرا مشعلهای بی کیفیت امکان آتش سوزی را تشدید می کند و امکان نشتی آن بسیار بالا می باشد.

    بنابراین بهتر است در زمان خرید کیفت و مرغوبیت آن را در نظر بگیرید و محصولی را انتخاب کنید تا بتواند علاوه بر انجام کار تا سالیان سال هم از آن استفاده کرد.

    مشعل ایزوگام ارومیه

    کشور ایران در شرق و غرب دارای مراکزی می باشد که توانسته است مشعل ایزوگام را بسته به نیاز مشتری به تولید برساند که استان ارومیه یکی از این مراکز معتبر در کشور می باشد. این محصول بیشتر برای ساختمان سازی و نصب ایزوگام کاربرد دارد اما بهتر است بدانید که بسیاری زا صنایع دیگر از این نوع برای راحتی کارشان استفاده می کنند.

    بسیاری از کارخانه های تولید شیه و ظروف بلور برای این که بتوانند رارت را به صورت مناسبی پخش کنند و شیشه ها را با کیفیت لازم به تولید برسانند از این مشعلها استفاده می کنند که قیمت مشعل ایزوگام برای افراد به صرفه می باشد.

    بهتر است به مدل تولید شده و برند آن توجه داشته باشید تا بتوانید انتخاب مناسبی را در این راستا داشته باشید. همان طور که می دانید این وسیله دارای اندازه های گوناگونی می باشد از این رو بهتر است سایز مشخص شده و مورد نیازتان را تهیه کنید.

    مشعلهایی که قابلیت وصل شدن به گاز شهری و کپسولی می باشند بهترین گزینه است و می توانید از هر دو مورد آن استفاده داشته باشید. این مدل از محصولات را بهتر است از مراکزی تهیه کنید که در راستای تولیداتشان مرغوبیت را در نظر داشته باشند چرا که کیفت در این محصول از فاکتورهای اصلی بوده و می تواند در کیفیت کاری شما بسیار تاثیر گذار باشد.

    این مشعلها به دلیل این که از کارایی زیادی برخوردار می باشد باعث شده تا راهی را به بازارهای خارجی پیدا کنند و برای تولید کننده های ایرانی شراط مناسبی را به وجود آورند. کشور عراق و دیگر همسایه ها از بهترین مقاصد صادراتی می باشند که سالانه میزان قابل توجهی را از مراکز ایران خریداری کرده و مورد استفاده قرار می دهند.

    مشعل ایزوگام دسته تفنگی

    یکی از مشعلهای پرکاربرد در زمینه ی نصب ایزوگام پشم شیشه می توان به دسته تفنگی اشاره نمود که قابلیت کنترل در زمان استفاده را به همراه دارد.

    word image 207905 3 - قیمت مشعل ایزوگام دسته تفنگی -

    مشعل ایزوگام دسته تفنگی دارای ابعاد مختلفی بوده و شکلی شبیه به لوله ی تفنگ دارد که از قیمتهای متفاوتی برخوردار است که مشعل ایزوگام دسته تفنگی به دلیل راحت بودن بسیار تقاضای فراوان در سراسر جهان دارد و یکی از پر مصرف ترین مشعلها در صنایع مختلف به شمار می روند.

    همانطور که می دانید مشعلهای ایزوگام در زمان نصب می بایست با دقت خاصی انجام شود زیرا اگر به طور اصولی و استاندارد شعله کشیده نشود امکان سوزاندن ایزوگام را بالا می برد و ممکن هزینه ی بسیار زیادی را برای فرد در پی داشته باشد.

    افرادی که در این حرفه مشغول به کار هستند مشعلها را با تنظیم 45 درجه مواد را به صورت مذاب در می آورند و به وسیله ی پا عایق را محکم و روی هم قرار می دهند تا روی سطح مورد نظر چسبانده و سفت شود.

    برخی از افراد برای محکم شدن ایزوگام بر روی سطح مورد نظر مشعل را دوبار گرم می کنند که بیشتر در لبه و انتهای کار انجام می دهند و این کار سبب می شود تا از سفت شدن اطمینان بیشتری را حاصل کنیم زیرا اگر ایزوگام باز شود امکان ورود آب و رطوبت به سقف ساختمان بیشتر می شود و امکان خرابی ساختمان را بسیار بالا می برد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.