×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

امروزه بسیاری از افراد از چراغ قوه پلیسی سه حالته در شرایط مختلفی استفاده می کنند چرا که کاربردهای زیادی و قیمت مناسبی دارد و می توانند محوطه مورد نظر را به خوبی روشن کند. شما می توانید برای خرید این محصولات بی نظیر به مجموعه آراد برندینگ مراجعه کنید و سفارشات خود را به صورت عمده ثبت کنید.

یک چراغ قوه پلیسی ۲ کاره قابل حمل است که شامل یک منبع نوری می باشد و در بازتابنده نصب شده و دارای یک پوشش برای محافظت از این منبع نور و بازتابنده است و همچنین یک باتری و سوییچ دارد که استفاده از آن را راحت می کند.

امروزه چراغ قوه های جعبه دار از دیودهای انتشار نور استفاده می کنند و دارای باتریهای یکبار مصرف و قابل شارژ هستند و برخی از آنها با چرخاندن دسته و یا تکان دادن لامپ نیرو می گیرند و روشن می شوند.

شما می توانید از چراغ قوه به عنوان یک منبع نور برای بیرون خانه و یا در زمان قطعی برق استفاده کنید و این محصول همچنین به عنوان یک منبع نور قابل حمل نیز استفاده می شود.

چراغ قوه پلیسی آلمان

یکی از بزرگترین کشورهای دنیا که سهم بسیار زیادی در تولید چراغ قوه های پلیسی در جهان دارد آلمان می باشد.

شما در زمان خرید چراغ قوه پلیس آلمان باید به نکات بسیار زیادی توجه کنید تا چراغ قوه ای مناسب خود را خریداری کنید از جمله یکی از نکات مهمی که باید به ان در زمان خرید چراغ قوه موجود در بازار باید به آن توجه کنید باتریهای چراغ قوه ها می باشد به صورت کلی باتری چراغ قوه ها به دو صورت قابل شارژ و غیر قابل شارژ می باشند، باتریهای قابل شارژ با استفاده از شارژر مناسب به راحتی هرچه تمام تر باتری این چراغ قوه ها را شارژ می کند، شما وقتی از چراق قوه های غیر قابل شارژ استفاده می کنید.

word image 207906 2 - چراغ قوه پلیس آلمان سه حالته -

معمولا عمر بسیار کمتری را استفاده می کنید و همچنین معمولا صرفه اقتصادی ندارد زیرا شما همواره باید برای ان باتریهای جدید بخرید که باعث می شود تفاوت قیمتی چراغ قوه قابل شارژ و غیر قابل شارژ در مدتی جبران و حتی ارزش خریدش به شدت پایینتر باشد پس بهتر است اگر قصد خرید چراغ قوه دارید همواره از چراغ قوه های قابل شارژ برای خودتان استفاده کنید.

اکثر چراغ قوه ها در کشورهایی مانند کشورهای امریکا و آلمان تولید می شوند، همچنین مشهور ترین مدل طراحی این چراغ قوه ها به این صورت می باشد که نوری ساده از یک محفظه لوله ای کل که شامل باتریها هم می شود خارج می شود که معمولا به چراغ قوه های پلیسی مشهورند، چراغ قوه های معمولی با استفاده از باتریهای استانداری مانند باتری قلمی کار می کند و معمولا نوری معمولی نیز ایجاد می کنند، از انواع چراغ قوه ها به جز استفاده خانگی در صنایع مختلف و چراغ پارکی هم کاربردهای بسیار بالا می باشد.

چراغ قوه پلیسی سه حالته

امروزه علاوه بر چراغ قوه هایی که افراد آن را در دست خود می گیرند نمونه های دیگری نیز تولید شده اند که افراد معدنچی و کسانی که به میدان می آید بدون استفاده از دست آن را به کار می گیرند و همچنبن برخی از مدلها ضذ آب و ضد اشتعال هستند و در زیر آب و آتش سوزی نیز کار می کنند.

برخی از چراغ قوه پلیسی سه حالته دارای لامپ ال ای دی هستند که هر کدام از توان مختلفی برخوردار می باشند و هر کس متناسب با نیازی که دارد برای خرید آن اقدام می کند.

word image 207906 3 - چراغ قوه پلیس آلمان سه حالته -

این چراغهای ال ای دی نوری سفید را از خود تولید می کنند و شکننده تر هستنئ و به دلیل عمر طولانی که نسبت به انواع دیگر دارد می تواند به صورت دائمی نصب شود. این نوع از چراغ قوه ها ۱ وات یا بیشتر از باتری مصرف می کنند و خروجی نور می تواند تغییر کند و برای اهداف مختلف استفاده شود.

این چراق قوه با این که نام چراغ قوه پلیسی دارند اما فقط توسط پلیسها استفاده نمی شود و بسیاری از افراد در مکانهای مختلف از آن استفاده می کنند به طور مثال می توانیم به کادر نجات، طبیعت گردان و غیره اشاره کنیم.

اکثر کوهنوردان از چراغ قوه های پلیسی برای دیدبانی شبانه استفاده می کنند و با این وسیله می توانند فاصله های دور را نیز روئیت کنند. این چراغ قوه ها دارای یک منبع نوری بسیار قوی هستند و می توانند تا چند صد متر را روشن کند و دارای ویژگیهایی هستند که آن را از دیگر انواع متمایز کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.