شنبه, 6 مرداد 1403 Friday, 26 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
تصاویر هولناک از آتش‌سوزی گسترده در پارک ارم / تازه‌ترین جزئیات از آتش‌سوزی
15 مهر 1401 ساعت: 22:03
شناسه : 207932
1

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران تازه ترین جزئیات از عملیات اطفاء حریق ساختمان محدوده پارک ارم را تشریح کرد.

پ
پ

آتش سوزی - تصاویر هولناک از آتش‌سوزی گسترده در پارک ارم / تازه‌ترین جزئیات از آتش‌سوزی - آتش‌سوزی

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: دقایقی پیش سقف یک ساختمان چهار طبقه در پارک ارم که در حال بازسازی بود دچار حریق شده. کارگران بلافاصله محل را ترک می‌کنند و با حضور نیروهای آتش نشانی بلافاصله آتش مهار می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران تازه ترین جزئیات از عملیات اطفاء حریق ساختمان محدوده پارک ارم را تشریح کرد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در تشریح آخرین جزئیات عملیات اطفاء حریق ساختمان محدوده بوستان ارم گفت: نیروهای سازمان آتش نشانی شهرداری تهران همچنان مشغول عملیات اطفاء حریق هستند و کار شعله زنی انجام شده است و هم اکنون عملیات در مرحله لکه گیری است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران ادامه داد: با توجه به شرایط ساختمان و متروکه بودن آن نیروهای عملیاتی با احتیاط در حال اطفاء حریق هستند و خوشبختانه تا این لحظه مصدومی گزارش نشده است.

ملکی ادامه داد: آتش سوزی در سقف طبقه چهارم این ساختمان چهار طبقه که در حال بازسازی بود حادث شد و با توجه به متروکه بودن آن فعالیت آتش نشانان با احتیاط در حال انجام است.

بر اساس این گزارش آتش سوزی از ساعاتی پیش در محدوده بوستان ارم آغاز شد و بلافاصله پس از گزارش حریق ۲ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.


دریافت ویدیو تصاویر


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.