×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

پلیس - برخی نیروهای پلیس، چند روز به منزل نرفته و در محل مأموریت بوده اند - مأموریت

استاندار تهران ضمن تقدیر از تلاش نیروهای پلیس برای تامین امنیت گفت: برخی از نیروهای پلیس در طول اغتشاشات تا چند روز به منزل نرفتند.

محسن منصوری پیش از ظهر شنبه در نشست با فرمانده انتظامی غرب استان تهران به کمبودهای موجود در زیرساخت‌های امنیتی اشاره کرد و گفت: در مجموعه دستگاه‌های امنیتی زیرساخت‌های موجود جوابگو نیست و کمبودهایی وجود دارد اما نیروی انتظامی با کار شبانه‌روزی و انقلابی توانسته امنیت را تأمین کند.

رئیس شورای تأمین استان تهران سپس به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: برخی از نیروهای پلیس در این ایام چند روز به منزل نرفته و مستمر در محل مأموریت حضور داشته و با دقت نظر و توجه امور را دنبال می‌کردند.

وی با اشاره به گزارش‌های انتظامی در غرب استان تهران گفت: حدود شش درصد آمار جرایم سرقت در غرب استان تهران حدفاصل دو جلسه اخیر، کاهش یافته که نشان از طراحی و برنامه‌ریزی دارد، جمع‌آوری معتادین متجاهر هم پیشرفت مناسبی داشته است.

وی گفت: غرب استان تهران با جمعیت حدود ۴ میلیون نفر و ترکیبی از اقوام و استان‌های مختلف کشور، بافت خاصی دارد و در این روزها مجموعه فرماندهی انتظامی برای تحقق امنیت زحمات ویژه کشیدند.

استاندار تهران ادامه داد: طی این نشست آخرین وضعیت امنیتی و شرایط کشور مورد تحلیل قرار گرفت و بحث‌های کاری نیز مطرح شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.