شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انواع مدل چرخ گوشت صنعتی در بازار ایران
    17 مهر 1401 - 11:42
    شناسه : 207994
    0

    چرخ گوشت های صنعتی جهت چرخ کردن گوشت و برای پخت و پز گوشت به شکل های متنوع به کار می آید. ابتدا چرخ گوشت ها به شکل های امروزی نبودند و در طی زمان به صورت صنعتی درآمدند.

    پ
    پ

    چرخ گوشت صنعتی، در تمامی مراکز صنعتی خوراکی و کسب و کارهایی که با گوشت سرو کار دارند استفاده می شود. می توان در رستوران ‌‌ها، کبابی‌ ها،‌گوشت فروشی های بزرگ و کشتارگارها که برای چرخ کردن حجم بالایی از گوشت نیاز به دستگاه حرفه ای دارند از این چرخ ها استفاده کرد. چرخ گوشت صنعتی از استیل ساخته می شود و ضد زنگ است. در هنگام خرید چرخ گوشت صنعتی، حتماً این مورد را بررسی کنید. این دستگاه سرعت عمل شما را افزایش داده و در آشپزخانه های صنعتی بسیار کارآمد است. این مقاله که توسط گروه vitrinnet تهیه شده به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهتر نوع چرخ گوشت را تهیه نمایید.

    نواع مدل چرخ گوشت صنعتی در بازار ایران

    انواع چرخ گوشت صنعتی

    چرخ گوشت صنعتی در دو نوع گیربکسی و تسمه ای ساخته می شوند. همچنین این چرخ گوشت ها را به صورت رومیزی و ایستاده می سازند. برخی از این چرخ گوشت ها یخچال دارند اما برخی دیگر بدون یخچال هستند. تنوع چرخ گوشت صنعتی در بازار ایران بالاست. به همین جهت شما می توانید متناسب با میل و کار خودتان یکی از انواع چرخ گوشت صنعتی را انتخاب کنید. چرخ گوشت صنعتی ایستاده و رومیزی طوری طراحی شده اند که بتوانند حجم زیادی از گوشت ها را چرخ کنند.

    چرخ گوشت ایستاده بدون آسیب به موتور به افزایش طول عمر دستگاه کمک بسیاری می کند و برای مصرف کننده بسیار مقرون به صرفه است. این چرخ گوشت ها سنگین هستند و به زمین قفل خواهند شد تا هنگام چرخ کردن حرکت نکنند. در بازار ایران برندهای مختلف چرخ گوشت صنعتی همچون بوراکس، الکتروکار، چگا، اِلوا، فیمار، فاما موجود هستند.

    نواع مدل چرخ گوشت صنعتی در بازار ایران

    کارایی چرخ گوشت صنعتی

    چرخ گوشت های صنعتی جهت چرخ کردن گوشت و برای پخت و پز گوشت به شکل های متنوع به کار می آید. ابتدا چرخ گوشت ها به شکل های امروزی نبودند و در طی زمان به صورت صنعتی درآمدند.

    چرخ گوشت های صنعتی، گوشت های یخ زده، و یا قسمت های بزرگ گوشت را به آسانی چرخ کرده و به سرعت آماده می کنند. چرخ گوشت های صنعتی رومیزی برای چرخ گوشت در حجم های کم به کار برده می شود. برای این حجم می توانید از چرخ گوشت های مدل دوازده و چهل و دو استفاده کنید.

    چرخ گوشت صنعتی مبلی دارای پایه و کابینت هستند و در اندازه های بزرگ طراحی شده اند. این چرخ گوشت های صنعتی ارتفاع زیادی دارند و برای کسانی که ایستاده کار می کنند بسیار مناسب هستند. شما می توانید از مدل سی و دو این چرخ گوشت استفاده لازم را ببرید.

    قیمت چرخ گوشت صنعتی بر اساس توان موتور، تجهیزات به کار رفته در آن و آلیاژهای آن تعیین می شود و بر همین اساس به دو دسته چرخ گوشت تسمه ای و چرخ گوشت گیربکسی تقسیم بندی می شوند.

    برای اطلاعات بیشتر و گرفتن قیمت چرخ گوشت صنعتی می توانید به سایت ویترین نت مراجعه کرده و با تامین کننده ها ارتباط برقرار کنید.

    چرخ گوشت صنعتی تسمه ای

    در این چرخ گوشت ها تسمه ها موتور را به قطعات داخلی و چرخ دهنده ها متصل می کنند. می توانید از چرخ گوشت صنعتی تسمه ای برای چرخ کردن مواد دیگر مانند سیب زمینی، پیاز،‌ هویچ و … استفاده کنید. این کار صدمه ای به قطعات چرخ گوشت تان نخواهد زد، زیرا تسمه پلاستیکی است و خراب نمی شود.

    چرخ گوشت صنعتی تسمه ای با قطر ۳۲ می تواند در یک ساعت حدود سیصد تا چهارصد کیلو گوشت را چرخ کند. در مدل ایتالیایی این چرخ گوشت با موتور دو اسب قدرتمند و تیغ و پنجره تمام استیل بهترین کیفیت گوشت چرخ کرده را تحویل شما می دهد. مارپیچ این دستگاه مواد را با قدرت بسیاری چرخ کرده و آنها را داخل ظرف جمع کننده می ریزد.

    چرخ گوشت صنعتی گیربکسی

    قطعات سخت تر مانند برخی از مفاصل و گوشت های یخی را با چرخ گوشت های صنعتی گیربکسی چرخ می کنند. در این چرخ گوشت ها موتور و چرخ دنده ها به یکدیگر به طور مستقیم به هم متصل بوده و از تسمه استفاده نمی شود. در چرخ گوشت های گیربکسی تمام قدرت موتور به چرخ دهنده ها وارد شده و قدرت خرد کردن بالاتر می رود.

    تنها مشکلی که این چرخ گوشت ها دارند این است که مواد آب دار مانند پیاز و هویچ و …  را نمی توان با این چرخ گوشت ها چرخ کرد. زیرا این مواد وارد دنده ها و گیربکس شده و بعد از مدتی باعث اصطکاک بین چرخ دهنده ها می شود به تبع آن دستگاه خراب می شود.

    نواع مدل چرخ گوشت صنعتی در بازار ایران

    مهمترین نکات هنگام خرید چرخ گوشت های صنعتی

    برخی از انواع چرخ گوشت ها دارای ضامن هستند. توجه داشته باشید که تهیه این چرخ گوشت ها به نفع شما بوده و از خطرهای احتمالی جلوگیری می کند.

    این چرخ گوشت ها باید موتور قدرتمندی داشته و توان موتور آن بالا باشد تا بازدهی آن بالا رود.

    بهترین چرخ گوشت ها را کشورهای فنلاند، ایتالیا و ایران می سازند پس بهتر است به مارک و کشور سازنده چرخ گوشت توجه کنید.

    هنگام خرید میزان بازدهی چرخ گوشت را مد نظر قرار دهید. برای حجم های بالا بهتر است از این چرخ گوشت ها استفاده کنید.

    قطعات چرخ گوشت باید مقاوم، با کیفیت و ضد زنگ باشند. موقع خرید چرخ گوشت به اصالت قطعات دستگاه توجه کنید.

    چرخ گوشت استیل یا آلومینیوم بخرید. این آلیاژها عمر بیشتری دارند و دستگاه شما کمتر آلوده و کثیف می شوند.

    هنگام خرید چرخ گوشت صنعتی به قطر تیغه چرخ گوشت توجه کنید. قطر تیغه چرخ گوشت صنعتی اغلب 32، 42، و 52 بوده و مناسب کارهای سنگین هستند.

    توجه داشته باشید تیغه چرخ گوشت مهمترین قسمت در اجرای چرخ کردن است به همین جهت بهتر است از تیغه های با کیفیت استفاده کنید.

    برای خرید انواع چرخ گوشت های صنعتی می توانید به سایت https://vitrinnet.com/c/industrial-meat-grinder مراجعه کرده و همچنین اطلاعات لازم را در این زمینه را دریافت کنید.

    گروه ویترین نت با داشتن تجربه کافی در حوزه ماشین آلات صنعتی در ایران شما را در هنگام خرید و تهیه انواع تجهیزات صنعتی همراهی خواهد کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.