×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

word image 208003 1 scaled - نحوه کار سایت های افزایش فالوور (صفر تا 100) - آموزش سئو

مقاله ” نحوه کار سایت های افزایش فالوور” صرفا جنبه آموزشی دارد و استفاده از سایت های فروش فالور و یا طراحی چنین سایت هایی هرگز توسط ما پیشنهاد نمیشود.

اما نحوه کار سایت های افزایش فالوور به این صورت است که شما برای فروش این خدمات لازم نیست خودتان صاحب آنها باشید زیرا چنین کاری به ابزار و هزینه های زیادی نیاز دارد اما میتوانید با شرکت هایی که این خدمات را ارائه میدهند همکاری کنید و به فروش بپردازید ولی همه چیز به این سادگی نیست. برای اتصال به سرورهای این سایت ها شما باید از اسکریپتی به نام اسمارت پنل استفاده نمایید. به سادگی میتوانید با سرچ عبارت خرید اسکریپت اسمارت پنل، نمونه های مختلفی را در سطح وب فارسی ببینید.

در مورد نحوه کار سایت های افزایش فالوور باید بدانید که برای راه اندازی چنین سایت هایی ۳ مسیر وجود دارد اما پیش از این باید کمی بیشتر درباره اسمارت پنل بدانیم. برای فروش با این اسکریپت، باید آن را به سرورهای شرکت های فروش خدمات فضای مجازی متصل نمایید. برای این کار ابتدا باید این سرورها را بشناسیم. سه تا از این سرورها عبارتند از سایت های اینستا مارکت، فالوران و فالولند (این سرورها در زمان نگارش مقاله فعال هستند). در نظر داشته باشید خدمات هیچ کدام از این سایت ها را ما نه رد و نه تایید میکنیم و صرفا جنبه معرفی دارند، همچنین با جستجو میتوانید سرورهای دیگری را نیز پیدا نمایید. با ثبت نام در این سایت ها به شما یک پنل شخصی برای سفارش و یک api داده میشود که با وارد کردن api در داخل اسمارت پنل، سایت شما به سرور متصل میشود. حالا به سراغ حالات راه اندازی و نحوه کار سایت های افزایش فالوور و … میرویم.

حالت اول: راه اندازی سایت بدون استفاده از اسمارت پنل

در این حالت شما باید یک سایت با وردپرس یا کدنویسی روی دامنه خود بالا بیاورید و محصولات را با ووکامرس (یا کدنویسی) تعریف کنید و مشتری وقتی از سایت شما خرید کرد، خودتان داخل پنل شخصی خود در سرور، سفارش را به صورت دستی وارد نمایید. (با توجه به دستی بودن ثبت سفارش لازم نیست اسمارت پنل را نصب کنید) ولی این نحوه کار سایت های افزایش فالوور یک عیب و یک مزیت دارد. عیب آن این است که باید همیشه در دسترس باشید و پس از ثبت سفارش توسط مشتری، خودتان به صورت دستی سفارش را در سرور ارسال نمایید و مزیت آن این است که مشتری لازم نیست برای خرید، ابتدا حساب کاربریش را شارژ نماید. این حالت معمولا طرفدار خاصی ندارد زیرا پردردسر است.

حالت دوم: راه اندازی سایت با نصب اسمارت پنل روی دامنه اصلی

در این حالت به سراغ اسمارت پنل میرویم. در صورتی که اسکریپت اسمارت پنل را مستقیما روی دامنه اصلی نصب کنید (نگران چگونگی نصب نباشید، از هر کجا که خریداری نمایید، راهنمای نصب نیز به شما داده میشود) سایت شما دارای ظاهر از پیش تعیین شده ای میشود که میتوانید ظاهرش را بهینه سازی کنید و تغییر دهید. این ظاهر بستگی به جایی دارد که اسکریپت را از آن خریده اید. همچنین میتوانید برخی قالب های خاص را نیز برای اسکریپت خود خریداری نمایید. دقت کنید که همانطور که وردپرس قالب های مخصوص خودش را دارد، اسمارت پنل نیز قالب های مخصوص خودش را دارد.

در این حالت، کاربر برای خرید باید در سایت شما ثبت نام کند و پنلش را شارژ کند و سپس خریدش را انجام دهد و امکان اتصال مستقیم سبد خرید به درگاه بانکی نیست. اما آیا پس از شارژ توسط مشتری و خرید سفارش او سریعا از سمت سرور انجام میشود؟

پاسخ این سوال هم بله است و هم نه! اگر وقتی مشتری سفارشش را ثبت میکند، پنل شخصی شما در سرورهایی که به آنها متصلید، شارژ داشته باشد و محصولی که مشتری میخواهد موجود باشد، سفارش بدون تایید شما انجام میشود، ولی اگر شما سرور را شارژ نکرده باشید، سفارش معلق میماند تا به آن رسیدگی کنید و پنل شخصی خود در سرور را شارژ کنید. اما در هر دو صورت سفارش برای سرور ارسال میشود.

حالت سوم: راه اندازی سایت با نصب اسمارت پنل روی ساب دامین و اتصال به سایت وردپرسی

اما حالت سوم بهینه ترین حالت است. در این حالت شما اسمارت پنل را روی یک ساب دامین نصب میکنید و سپس سایت اصلی فروش را روی وردپرس بالا می آورید و با یک افزونه خاص (در گوگل سرچ کنید افزونه اتصال اسمارت پنل به وردپرس) اسمارت پنل داخل ساب دامین را به سایت اصلی وردپرسی متصل می نمایید. در این حالت دیگر نیازی به ووکامرس نیست و با این اتصال، ابزارهای خاصی برای ساخت محصول در اختیار شما قرار می گیرد. در این حالت، کاربر لازم نیست حساب کاربریش را شارژ کند. او سفارش را داخل سایت وردپرسی (سایت روی دامین اصلی) شما ثبت میکند و این سفارش مستقیما برای سرور ارسال میشود و اگر حساب شما در سرور شارژ داشته باشد و محصول مدنظر مشتری موجود باشد، سفارش بلافاصله وارد فاز اجرا میشود. در این حالت کاربر نازی ندارد که به پنل اسمارت پنل دسترسی داشته باشد.

سوالات متداول پیرامون نحوه کار سایت های افزایش فالوور

تا اینجا درباره نحوه کار سایت های افزایش فالوور و … صحبت کردیم. در ادامه به برخی سوالات متداول که در طول مسیر برای شما پیش می آید میپردازیم.

آیا هاستی که باید استفاده کنیم، باید مخصوص باشد؟

بله، تا زمان نگارش این مقاله، باید از هاست های خارج استفاده نمایید تا اسمارت پنل کار بکند.

چه خدماتی را میتوانم در سایتم بفروشم؟

هر خدمتی که سرورهایی که با آنها کار میکنند را میتوانید بفروشید. حتی خدمات یوتیوب، اسپاتیفای، آپارات و …

سئو این سایت ها به چه صورت است؟

این سایت ها در زمره سایت های فروشگاهی قرار میگیرند و سئو در سایت فروشگاهی بسته به نوع محصولات، تمرکز یا روی صفحات دسته بندی و یا روی دسته بندی و صفحه محصول و .. است. شما باید با تحقیق کلمات کلیدی و بررسی دقیق، صفحات هدف را مشخص نمایید و فعالیت سئو خود را آغاز کنید. برای راهنمایی بیشتر میتوانید از خدمات سئو(seo) مجموعه مشاوره سئو در اصفهان استفاده نمایید. این مجموعه پیش از این سابقه سئو این دست سایت ها را داشته است و میتوانید با یک مشاوره سئو تخصصی، مسیر رشد خود را با سرعت بیشتری طی کنید.

آیا ممکن است مشتری خدمتی را سفارش دهد و آن خدمت به خوبی انجام نشود؟

دو حالت ممکن است، یک این که خدمتی که مشتری سفارش داده است به طور موقت و یا دائم از لیست خدمات سرور حذف شده باشند که در این صورت سفارش معلق می شود و هزینه را میتوانید به مشتری بازگردانید و یا از سرور جایگزینی سفارش را به صورت دستی برای او ثبت نمایید. بهتر است همواره سرورهایی که با آنها کار میکنید را رصد کنید تا اگر خدمتی حذف شد، خدمت مشابهی را جایگزین نمایید. اما حالت دوم از لحاظ کیفی است که آیا سرورهایی که با آنها کار میکنیم، خدمت مدنظر را با کیفیت بالا برای کاربر ارسال مینمایند؟ پاسخ دادن به این سوال نیاز دارد که خودتان سرور و خدماتش را تست و بررسی کنید و سپس با آنها فعالیت نمایید.

قیمت دهی بر چه اساس انجام میشود؟

سرور به شما خدمت را با ضوابط و قیمت خودش میفروشد و شما میتوانید هر قیمتی که میخواهید به مشتری عرضه نمایید. در نظر داشته باشید که قیمت نباید از عرف بازار بیشتر باشد.

پس از ثبت سفارش توسط مشتری، چقدر طول میکشد سفارش به طور کامل انجام شود؟

این مورد دقیقا به سفارش مشتری و شرایط سرور بستگی دارد، برخی محصولات سریعا انجام میشوند و برخی محصولات چندین ساعت طول میکشند تا به طور کامل روی سایت قرار بگیرند.

از چه درگاه پرداختی در این سایت ها میتوانیم استفاده نماییم؟

در سه حالتی که بالا ذکر شد، در حالت اول، محدودیتی وجود ندارد ولی در دو حالت بعدی که اسمارت پنل استفاده میشود، فقط درگاه هایی قابل استفاده هستند که با اسکریپت اسمارت پنل شما همخوانی داشته باشد. این مورد را باید هنگام خرید اسکریپت فوق بررسی نمایید.

در نظر داشته باشید، این مقاله صرفا جنبه آموزشی دارد و به هیچ وجه این دست سایت ها را تایید یا رد نمی نماییم. همچنین مطالب موجود در این مقاله بر اساس شرایط فعلی راه اندازی پنل نگارش شده است و ممکن است در طول زمان تغییر کند، لذا پیشنهاد میکنیم سایر مطالب درباره نحوه کار سایت های افزایش فالوور را نیز مطالعه نمایید.

منبع: سایت مشاوره سئو در اصفهان https://seoconsultation.ir/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.