چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مشخصات، قیمت و خرید گاوصندوق ویترینی یا آسانسوری
    17 مهر 1401 - 11:47
    شناسه : 208004
    0

    گاوصندوق ویترینی که به نام گاوصندوق آسانسوری نیز شناخته می شود، در طلا فروشی ها و موزه ها مورد استفاده قرار می گیرد. محافظت از جواهرات در طلا فروشی ها اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا سرمایه بسیار زیادی وجود دارد،

    پ
    پ

    گاوصندوق ویترینی که به نام گاوصندوق آسانسوری نیز شناخته می شود، در طلا فروشی ها و موزه ها مورد استفاده قرار می گیرد. محافظت از جواهرات در طلا فروشی ها اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا سرمایه بسیار زیادی وجود دارد، که در دید سارقان نیز می باشند. ساختار این مدل گاوصندوق به این صورت است، که بعد از پایان کار با یک دکمه جواهرات به قسمت زیرین ویترین منتقل می شوند. گاوصندوق ویترینی توسط شرکت ها و کشورهای مختلفی تولید می شود، که از نظر امنیت و کیفیت با هم تفاوت هایی دارند. خرید گاوصندوق آسانسوری با کیفیت اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا سرمایه بسیار زیادی در معرض سرقت می باشد. یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب، گاوصندوق ویترینی کاوه است. محصولات تولیدی صنعت کاوه کیفیت، مقاومت و امنیت بسیار بالایی دارند و توسط بسیاری از طلافروشی ها توصیه شده اند.

    D:\ردانی پور\قیمت-گاوصندوق-ویترینی.jpg

    دلایل استفاده از گاوصندوق ویترینی در طلافروشی

    استفاده از گاوصندوق ویترینی در طلافروشی ها بهترین گزینه است، ولی چرا؟ این مدل گاوصندوق امنیت بسیار بالایی دارد و به راحتی می توان از آن استفاده کرد، به این صورت در کسب و کار طلافروشی ها اختلالی ایجاد نمی شود. همچنین در مواقع خطر در کمتر از 30 ثانیه می توان درب گاوصندوق را باز کرد. از دیگر مزیت های استفاده از گاوصندوق آسانسوری می توان به استفاده در زمان قطعی برق اشاره کرد.

    لیست قیمت گاوصندوق ویترینی

    گاوصندوق ویترینی در ابعاد مختلفی تولید می شود، بنابراین قیمت ثابت و مشخصی ندارد. ورق استفاده شده در این مدل گاوصندوق از فولاد به ضخامت 6 میلی متر و درب آن نیز از فولاد مقاوم شده به ضخامت 8 میلی متر می باشد، ولی در صورت درخواست مشتری امکان افزایش ضخامت آن نیز می باشد، به این صورت قیمت گاوصندوق نیز افزایش پیدا می کند. برای اطلاع دقیق از قیمت گاوصندوق ویترینی پیشنهاد می شود با فروشندگان تماس بگیرید. به این منظور می توانید با نمایندگی گاوصندوق کاوه که عرضه کننده انواع گاوصندوق های ویترینی می باشد، در ارتباط باشید و لیست دقیق قیمت را دریافت کنید. همچنین در وبسایت صنعت کاوه قیمت و اطلاعات دقیق انواع گاوصندوق موجود می باشد.

    D:\ردانی پور\خرید-گاوصندوق-ویترینی.jpg

    نکات لازم برای خرید گاوصندوق ویترینی

    خرید گاوصندوق مناسب با توجه به نیاز و کاربرد مورد نظر شما اهمیت بسیار زیادی دارد، به همین علت برای برای خرید گاوصندوق ویترینی باید مواردی از جمله میزان فضا و متراژ مورد نیاز، امنیت مورد انتظار ما و بودجه برای خرید گاوصندوق را در نظر داشته باشید، تا بهترین انتخاب را کنید. علاوه بر این موارد توجه به نکات زیر بسیار مهم است، زیرا گاوصندوق طلا فروشی وظیفه محافظت از سرمایه بسیار زیادی را بر عهده دارد.

    • کیفیت و مقاومت بالا: جنس بدنه گاوصندوق بسیار مهم است، زیرا در صورتی که بدنه گاوصندوق ویترینی ضخامت لازم را نداشته باشد، سارقان به راحتی می توانند آن را برش دهند.
    • سیستم امنیتی مناسب: انواع مختلفی از قفل بر روی گاوصندوق ها نصب می شود، قفل های ترکیبی، دیجیتالی و اثر انگشتی از بهترین نوع سیستم های امنیتی می باشند. توجه به نوع قفل از مهم ترین نکات برای هنگام خرید گاوصندوق است.
    • طراحی مناسب: طراحی مناسب گاوصندوق با توجه به کاربرد مورد نظر شما و فضا مورد استفاده اهمیت بسیار زیادی دارد.

    تشخیص گاوصندوق با کیفیت و مقاوم برای بسیاری از افراد کار ساده نیست، به همین دلیل بهترین راه خرید از فروشگاه های معتبر و شناخته شده است. گاوصندوق ویترینی کاوه توسط بسیاری از شرکت ها، سازمان ها و افراد مختلف مورد استفاده قرار گرفته و تایید شده است. شما می توانید به راحتی گاوصندوق مورد نیاز خود را از نمایندگی گاوصندوق کاوه سفارش دهید و در محل مورد نظر آن را تحویل بگیرید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.