جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت اتو بخار برقی تفال
    16 مهر 1401 - 2:23
    شناسه : 208051
    0

    در زمانهای قدیم انسانها برای اینکه لباسهای خود را صاف کنند از وسایل سنگی استفاده می نمودند که کم کم با گذشت زمان و پیشرفت فناوری اتو برقی تولید شد که کارخانه های زیادی در تهران انواع مختلفی از آن را تولید می کنند.

    پ
    پ

    اتو کردن لباس از کاربردهای اصلی اتو برقی است و خواص زیادی دارد از جمله آن می توان گفت امروزه در آپارتمانها جایی برای آویز کردن لباس وجود ندارد و نمی توانیم لباسها را در معرض نور خورشید قرار دهیم تا میکروب زدایی شود لذا بهترین راه از بین بردن باکتریهایی که روی لباس هستند اتو کردن آن است.

    اتو کردن لباسها مخصوصاً لباس زیر بسیار لازم است چرا که از باکتری و قارچ در نواحی خاص بدن جلوگیری می کند در قدیم از اتوی زغالی استفاده می شد ولی این موضوع که این اتوها گاز سمی ایجاد می کنند بسیار خطرناک می باشد در این باره اطلاعات مفید و بسیار ارشمندی در مقالات مرتبط سایت آراد برندینگ برای علاقه مندان قرار داده شده است که می توانید از آنها استفاده نمایید.

    word image 208051 1 - قیمت اتو بخار برقی تفال -

    همانطور که اشاره شد بسیاری از میکروبها و قارچها مقاومت زیادی نسبت به درجه ای از گرما آب در زمان شستشو دارند بعد از شستن لباسها حتی باعث از بین رفتن آن میکروبها نمی شود.

    نمونه‌ای از آن، باکتریهای گرما زا و قارچ ها هستند چرا که ما لباسهایمان را نمی توانیم در ۹۰ درجه شستشو دهیم پس بنابراین بسیاری از این میکروبها روی لباس باقی می مانند بهترین راهی که می شود از رشد این میکروبها خلاص شد استفاده از اتو برقی است چرا که اگر این کار را نکنیم باعث تولید بسیاری از بیماریها می شود.

    اتو بخار برقی

    در زمانهای قدیم انسانها برای اینکه لباسهای خود را صاف کنند از وسایل سنگی استفاده می نمودند که کم کم با گذشت زمان و پیشرفت فناوری اتو برقی تولید شد که کارخانه های زیادی در تهران انواع مختلفی از آن را تولید می کنند.

    بعد از اتوهای سنگی به تدریج اتوهای ذغالی ساخته شد البته این اتوها مشکلات زیادی داشت و نیز محدودیتهای زیادی را برای فرد به وجود می آورد گازی که از این اتو خارج می شود بسیار سمی و خطرناک بود و این دلیلی شد که افراد به فکر ساخت یک اتوی برقی باشند که مشکلات اتوی زغالی را نداشته باشد و از طرفی کارآمدی آن بیشتر باشد.

    word image 208051 2 - قیمت اتو بخار برقی تفال -

    امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلفی از اتو بخار برقی در طرحها و مدلهای مختلف و رنگهای متنوع در بازار وجود دارد و هر کسی بر اساس سلیقه خود می تواند آنها را انتخاب کند.

    به طور کلی اتوها به پنج دسته تقسیم می شوند که عبارتند از اتو بخار معمولی، اتوی پرس، اتو با مخزن مجزا برای بخار می باشد که ما به توضیح مختصری در مورد هرکدام می پردازیم.

    اتو بخار معمولی یا همان اتو دستی یکی از انواع اتوهایی هستند که بسیار مصرف آن متداول می باشد این اتوها که با نیروی بخار کار می کند وزن آن سبک است و کف آن از جنسهای مختلف از جمله سرامیک تفلون و استیل می باشد و سوراخهایی که در کف این اتوها تعبیه شده برای خروج بخار استفاده می گردد.

    قیمت اتو بخار تفال

    در بازار نمونه های مختلفی از انواع مختلف این محصول بوده که نمونه های مختلف آن در تعیین قیمت اتو برقی تاثیر گذار بوده و می توان با توجه به بودجه خود آن را خریداری کرده و استفاده نمایید.

    اتو برقی به وسیله المنتهای داغ شده با جریان برق مشغول به کار می شوند و می تواند لباس ها را به آسانی صاف نموده تا مورد استفاده قرار بگیرد و همچنین سطحی که با لباس در تماس بوده از جنس استیل و یا فولاد ضد زنگ می باشد و با یک لایه تفلون مخصوص لباس پوشیده شده است تا در صورت حرارت بالا یا نوع لباس به آن نچسبد.

    word image 208051 3 - قیمت اتو بخار برقی تفال -

    شرکتهای تولید کننده این محصول یعنی تفال این محصولات را در نمونه های مختلفی تولید کرده که به صورت اتو بخار با استفاده از حرارت و بخار آب لباس را صاف می نماید و جزو پر فروش ترین ها بوده است ضمن اینکه قیمت اتو بخار تفال با توجه به کیفیت بی نظیری که دارد بسیار ایده ال و مقرون به صرفه می باشد.

    معمولا نمونه های ایستاده و پرسی به علت قطعات آن از قیمت بالاتری برخودار بوده که می توان سهولت در صاف کرد لباس را به همراه داشته باشد و برای مصارف زیاد بسیار مناسب بوده زیرا سرعت عمل را بالا می برد.

    این محصول دارای بالاترین سطح کیفی بوده و صادرات آن به سایر نقاط دنیا و کشورهای اطراف صورت می پذیرد که با استقبال مردم آن کشورها رو به رو شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.