×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

یکی از وسایل مهم در آشپزخانه چرخ گوشت می باشد که در مدل های مختلف ساده و حرفه ای در بازار به فروش می رسد برند بوش فوق العاده خوب می باشد.

این وسیله مدل های لمسی و معمولی نیز دارد چرخ گوشت در واقع به خرد و چرخ کردن گوشت قرمز می پردازد به طوری که گوشت له شود و کاملا یکدست باشد و بتوان آن را به هر حالتی درآورد.

در واقع چرخ گوشت گیربکسی نوعی محصول بوده که برای مصارف صنعتی کاربرد داشته و بسیار پر قدرت بوده و دارای سینی وسیعی جهت قرارگیری گوشتهای خرد شده، می باشد.

چرخ گوشتهای گیربکسی این امکان را خواهند داشت که مقادیر عمده ای از گوشت مرغ را در حدود ۳۰۰ کیلوگرم چرخ نموده و این امر تنها به دلیل وجود دو دستگاه قدرتمند اسب بخار می باشد که از برق قوی نیز تامین انرژی می شود.

یکی از عمده ویژگیهایی که می توانیم برای چرخ گوشت گیربکسی قائل شویم، برخورداری از بدنه ای فولادی بوده که در برابر ضربات مقاوم است و همچنین از آسیب در برابر رطوبت در امان می باشد ضمن اینکه ویژگی های دیگری نیز راجب این محصولات و بررسی تخصصی آنها وجود دارد که شما عزیزان می توانید با مراجعه به مقالات مرتبط ما در سایت آراد برندینگ آنها را مشاهده نمایید.

word image 208062 1 scaled - قیمت خرید چرخ گوشت گیربکسی خارجی -

از دیگر انواع چرخ گوشت موجود در این مجموعه، نوع دستی بوده که همواره مزایای خاصی را برای خود به همراه آورده است که دارای بدنه ای استیل، چدنی و غیره می باشد. شایان ذکر است نمونه دیگری از چرخ گوشت موجود بوده که با نام فلزی شناخته شده و توانسته است در برابر تمام ضربات، گرما و سرما عایق باشد و این نشان دهنده مرغوبیت بالای محصول مذکور می باشد که همواره مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

خرید چرخ گوشت خارجی

چرخ گوشت های امروزی که وارد بازار شده اند قابلیتهای بسیار زیادی دارند و فوق العاده با کیفیت نیز می باشند دیگر به راحتی می توانید گوشت خریداری کرده و در خانه به کمک این تجهیزات به اندازه ی دلخواه کوچک کنید.

خریداری گوشت چرخ کرده از سوپری های گوشت واقعا بی کیفیت بوده و فرد از سلامت چرخ شده هیچ اطلاعی ندارد در این بین افراد سود جو  اقدام به چرخ کردن انواع گوشتهای بی کیفیت کرده و آن را بعنوان گوشت تازه به افراد می فروشند تمامی این مسائل موجب شده است تا نیاز به چرخ گوشت در خانه لازم و ضروری باشد.

امروزه برای چرخ کردن سریعتر گوشت از انواع چرخ گوشت خارجی استفاده می شود اگر برای خرید به بازار مراجعه کنید می توانید انواع و اقسام چرخ گوشتهای خانگی و صنعتی را مشاهده کنید که با قیمتهای مختلفی به فروش می رسند تفاوت در قیمت به دلیل قدرت و توان چرخ گوشت می باشد.

word image 208062 2 - قیمت خرید چرخ گوشت گیربکسی خارجی -

از آنجا که فروش در روش اینترنتی مستقیم است قیمتها هم بسیار مناسبتر از زمانی است که قرار است خرید چرخ گوشت خارجی را به صورت حضوری انجام دهید لذا اگر فرصت کافی برای خرید حضوری ندارید یا می خواهید در زمان صرفه جویی کرده و از ماندن در ترافیک در امان باشید بهترین روش خرید آنلاین است.

مزیت بزرگی که نمی توان از آن چشم پوشی کرد هدررفت کمتر زمان و خرید بدون محدودیت زمانی می باشد در فروش اینترنتی شما می توانید انواع چرخ گوشتهای صنعتی و خانگی را در هر ساعت از شبانه روز سفارش دهید.

قیمت چرخ گوشت گیربکسی

پیشرفت در صنعت باعث اختراع وسایل مورد نیاز بشریت شده است و در ایجاد رفاه و آسایش بسیار کمک کرده است تجهیزات آشپزخانه برای زن خانه دار بسیار مهم می باشد که از برند خوب و با کیفیت خریداری شود.

این وسیله قدمت طولانی دارد و در ابتدا به صورت دستی اختراع شده رفته رفته با پیشرفت علم و صنعت مدلهای جدید که کارایی فوق العاده خوبی نیز دارند وارد بازار فروش شده و مورد استقبال قرار گرفته است این محصولات صنعتی در اندازه های مختلف تولید می شود همچنین کیفیت و کارایی متفاوتی نیز دارند.

یکی از عمده ویژگیهای چرخ گوشت گیربکسی دارا بودن سینیهایی بزرگ بوده که بتواند وظیفه جمع آوری مواد ریز شده را به نحو احسنی انجام نماید تا شما بدون هیچ دردسری آنها را درون ظروف شیشه ای مخصوصی وارد نمایید.

از مشخصه های دیگری که می توانیم برای چرخ گوشت گیربکسی قائل شویم، خرد نمودن میزان فراوانی از مواد در حدود ۳۰۰ کیلوگرم بوده که می تواند جهت مصارف در مراکز تهیه عمده غذا کاربرد داشته باشد.

word image 208062 3 - قیمت خرید چرخ گوشت گیربکسی خارجی -

از عمده مزیتهای قابل ذکر دستگاه چرخ گوشت گیربکسی، عدم سر و صدای اضافی بوده که به دلیل وجود موتوری با کیفیت و همچنین تیغه های ۴۰ سانتی متری آن می باشد که موجب می شود عمل چرخ نمودن به آسانی صورت بگیرد البته ما ما به شکا پیشنهاد می کنبیم که قبل از تهیه حتما با اطلاع از قیمت چرخ گوشت گیربکسی و مقایسه کیفیت نمونه های مشابه خیال خود را از بابت خریدی موفق راحت نمایید.

چرخ گوشت مذکور این امکان را فراهم آورده تا در مدت یک ساعت میزان ۲۵۰ کیلوگرم از مواد ورودی به دستگاه را خرد و تحویل شما نماید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.