جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت پودر لباسشویی امو
    17 مهر 1401 - 2:33
    شناسه : 208083
    0

    شما می توانید با کمی جستجو در سایت آراد برندینگ و مطالعه ی ویژگیهای هر برند، تصمیم نهایی خود را گرفته و پس از مشورت با کارشناسان سایت خرید خود را قطعی کنید.

    پ
    پ

    در دنیای امروز که بهداشت و تمیزی حرف اول را می زند، پودر لباسشویی به عنوان یکی از ابزارهای اصلی شست و شو بسیار کاربردی و پر مصرف است.

    خرید اینترنتی پودر لباسشویی امو به دلیل امکان مقایسه آسان قیمتها، سهولت مراحل خرید و صرفه جویی در زمان، از بهترین روشهای خرید همه کالاها مانند لوازم شستشو می باشد.

    این پودر برای شستشوی انواع لباس و با جنسهای مختلف کاربرد داشته و هیچ گونه آسیبی به بافت و رنگ لباس وارد نمی‌ کند.

    از این محصول همچنین می ‌توان در دماهای مختلف آب استفاده کرده و نتیجه ی تمیزی مشابه دریافت کرد.

    word image 208083 1 - قیمت پودر لباسشویی امو - پودر لباسشویی

    شما می توانید با کمی جستجو در سایت آراد برندینگ و مطالعه ی ویژگیهای هر برند، تصمیم نهایی خود را گرفته و پس از مشورت با کارشناسان سایت خرید خود را قطعی کنید.

    یکی از مراجع موجود برای خرید و فروش کالاها من جمله شوینده ها سایت دیجی کالا است که به عنوان مثال برای خرید شوینده نیز می توانید با جستجوی کلمه پودر لباسشویی امو دیجی کالا، خرید خود را انجام داده و یا از قیمت آن استعلام بگیرید.

    پودر امو با ترکیبات مخصوصی که دارد برای شستشو با ماشین لباسشویی طراحی شده و مخصوص انواع لباسها است.

    رایحه ی این پودر بر روی لباس تا ساعتها ماندگار بوده و حس از تمیزی و لطافت را به فرد القا می‌ کند.

    این پودر برای از بین بردن چربیهای روی لباس که از مواد غذایی یا چربی پوست بدن چرب ایجاد شده، ترکبیات ویژه ای داشته و تاثیر فوق العاده ای در حذف لکه ها دارد.

    قیمت عمده پودر لباسشویی

    شاید یکی از سوالات شما این باشد که بیشترین میزان فروش پودر لباسشویی در سال ۱۴۰۱ چه مقدار بوده است؟

    word image 208083 2 - قیمت پودر لباسشویی امو - پودر لباسشویی

    همان طور که می‌ دانید پودر لباسشویی محصولی است که مردم به صورت هفتگی و یا حتی روزانه از آن استفاده می کنند، بنابراین محصول پر کاربردی به نظر می رسد. به همین دلیل با قیمت پودر لباسشویی بیشترین بازار فروش پودر لباسشویی برف بسیار داغ می باشد و از آنجایی که یک محصول پر مصرف به نظر می رسد فروش آن نیز بالا می باشد.

    اما پیشنهاد ویژه ای که ما برای شما داریم این است که از این به بعد به جای پودر لباسشویی شیمیایی از پودر لباسشویی گیاهی استفاده کنید تا بتوانید از فواید بی نظیر آن بهره مند شوید. توجه داشته باشید پودر لباسشویی گیاهی برای الیاف لباس شما بسیار مفید می باشد، همچنین پس از شست و شو شما متوجه نرمی و لطافت هرچه بیشتر لباس های خود خواهید شد. در واقع با استفاده از این پودر دیگر نیاز به هیچگونه نرم کننده حوله و لباس نخواهد بود.

    پودر لباسشویی گیاهی کمک می کند که پوست شما نیز راحت تر نفس بکشد. لباسی که شما بهتر می کنید آثار برجای مانده از پودر لباسشویی شیمیایی هنوز روی آن باقی می ماند بنابراین بهتر است از از محصولاتی استفاده کنید که هیچ گونه آسیبی برای پوست شما نداشته باشند، چرا که شما در طولانی مدت متوجه این نوع از آسیب ها خواهد شد، بنابراین از مواد گیاهی استفاده کنید تا همیشه شاد و سالم باشید.

    پودر لباسشویی امو

    این پودر مخصوص پودر ماشین لباسشویی بوده و بهتر است اصلا برای شست و شو با دست مورد استفاده قرار نگیرد.

    word image 208083 3 - قیمت پودر لباسشویی امو - پودر لباسشویی

    یکی از برندهای معتبری که این روزها احتمالا زیاد به گوشتان خورده است، پودر لباسشویی امو است.

    پودر لباسشویی امو ساخت ترکیه است و در وزنهای 5/0 1 2 4 و ۵ کیلوگرمی تولید و در بازار کشورهای مختلف عرضه می شود.

    یکی از مهم ترین ویژگیهای این پودر حفظ بافت و برق لباسهای سفید و رنگی است و با این پودر می توانید لکه های لباس و بوی بد آنها را به سرعت از بین ببرید.

    این برند خوش نام و خوش سابقه همواره از دیرباز توانسته رضایت مصرف کنندگان را جلب کرده و کیفیت بالای محصولاتش تضمینی بر این معروفیت می باشد.

    قدرت لکه بری و تمیزکنندگی این پودر فوق العاده بالا بوده و قیمت آن به نسبت کاراییش بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

    اگر مصرف بالای پودر لباسشویی دارید و یا شرایطتان به گونه ای است که این محصول را برای شستشو در ابعاد بیشتری نیاز دارید، پودر لباسشویی امو 2 4 کیلویی یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

    پودر فوق کنسانتره امو برای شستشوی انواع لباس و پارچه کرپ با ماشین لباسشویی بوده و
    شما می توانید تنها با مقدار کمی از پودر مقدار زیادی لباس بشویید.

    پودرهای 2 4 کیلویی به دلیل حجمی بالایی که به نسبت پودرهای معمولی دارند، به صرفه بوده و 100%  قدرت لکه بری موثر دارند و می توانند سر سخت ترین لکه ها را از روی لباس پاک کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.