×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

این محصول را در صورتی می توان سبک حمل کرد که دارای دسته باشد و تا جایی که قرار است آن را به محل نگه داری خود همراهی کنید و با یک کف دست خود دو دسته آن را مماس با یکدیگر قرار دهید.

عده ای در جاهای مختلف این محصول را مورد مصرف قرار می دهند و اما نمی دانند از کجا تهیه کنند که پیشنهاد ما به آنان خرید از مراکز معتبر و دارای نامی می باشد که همواره در جهت خدمت رسانی به مشتریان می باشند.

این سبدها از مواد اولیه بسیار با کیفیت تولید می شوند و چون به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می گردند، از قیمت مناسبی برخوردارند.

word image 208097 1 - خرید سبد پیک نیک مسافرتی - سبد پیک نیک

برای افراد با هر سلیقه و توان مالی محصولات درجه یک در سایت آراد برندینگ موجود است. فقط کافی است سری به سایت ما بزنید و این محصولات زیبا را مشاهده کنید؛ شرکت ما به سلیقه مشتریان خود بسیار بها می دهد و همواره در تلاش است تا با به کارگیری صنایع و ماشین آلات پیشرفته و طراحی ناب و مدرن، محصولاتی زیبا و مقاوم تولید کند تا پاسخگوی نیاز مشتریان در سرتاسر دنیا باشد.

خرید سبد مسافرتی

وقتی سفر یک روزه به شهر و روستاهای اطراف خود دارید بهتر است این محصول را ببرید تا فلاکس و ظروف کوچک دیگر در کف اتومبیل ماندگار نشوند که نمای زشتی را از خود به جا می گذارد و شما را فردی شلخته و بی نظم تلقی می کند که پر بیراه هم نمی باشد زیرا این محصول همه ظروف ریز را در خود جا می دهد و افرادی که پرجمعیت می باشند از چند سبد دردار که در اندازه های گوناگونی باشد بهره می برند تا بتوانند همه بشقاب و قاشقها را در آنها بگذارند بدون اینکه یکی از آنها گم شود.

word image 208097 2 - خرید سبد پیک نیک مسافرتی - سبد پیک نیک

باید بدانید که مجموعه ما امکان خرید سبد مسافرتی را در ابعاد مختلف و شکلهای متنوع برای شما عزیزان تدارک دیده است تا در نقطه مکانی که حضور دارید به دست شما برساند.

به همراه داشتن یک سبد مسافرتی در سفر، مشکلات حمل و نقل مواد غذایی و ظروف شما را به طور کامل برطرف می نماید؛ شرکت ما این محصول را از مرغوب ترین مواد اولیه تولید می کند. زیرا این مواد مستقیما با مواد غذایی و سلامتی انسان در ارتباط است و چون کیفیتی بالا و جنسی مقاوم و ارتجاعی دارند به هیچ وجه نمی شکنند. سبد حصیری پلاستیکی در مقایسه با جنس های دیگر وزن کمی دارد که این امر باعث جا به جایی راحت این سبد می شود و دست شما با بلند کردن آن خسته نمی شود. از ویژگی های دیگر این سبد، قابلیت شست و شوی آن است. سبد پیک نیک به دلیل تماس با مواد غذایی به سرعت کثیف می شود و بسیار مهم است که بتوان آن را شست و تمیز کرد بدون اینکه آسیبی ببیند

سبد پیک نیک مسافرتی

در این سبد برای تمام وسایل ضروری مانند مواد غذایی، ظروف و حتی کارد و قاشق و چنگال فضاهای مخصوص جداگانه طراحی شده تا از پراکندگی و به هم ریختگی آن ها جلوگیری به عمل آید و فرد بتواند آنچه که به دنبال آن است را خیلی سریع و راحت پیدا کند. برای مثال میوه و سبزیجات دارای رطوبت هستند و تماس آن ها با نان و بیسکوییت موجب خیس و مرطوب شدن آن می شود؛ یا کارد و چاقو که تیز هستند نیازمند جایی مخصوص می باشند تا در فضایی جداگانه قرار بگیرند و خطر آفرین نباشند و قاشق و چنگال نیازمند فضایی هستند که دست و وسایل دیگر با آن ها تماس نداشته باشد و آلوده نشوند.

word image 208097 3 - خرید سبد پیک نیک مسافرتی - سبد پیک نیک

یکی از مواردی که باید در تهیه سبد پیک نیک مسافرتی بدان توجه کرد، سایز سبد است؛ انتخاب یک سبد مسافرتی باید متناسب با تعداد افراد خانواده و سفر صورت بگیرد. استفاده از سبدی بزرگتر از حد نیاز فضای زیادی اشغال می کند درحالی که نیازی به این حجم نیست و وسایل کم شما در سبد کوچکتری هم جای می گیرد و برعکس، اگر سبد شما به اندازه کافی بزرگ نباشد، نمی توانید به وسایل خود سر و سامان بدهید و بی نظمی رخ می دهد و شما مجبور می شوید که سبد یا ظرف بزرگ دیگری نیز برای جای دادن وسایل سفر بردارید. این سبدها همچنین دارای آستری پارچه ای نخی می باشند که از ریختن ذرات نان و مواد غذایی به داخل سبد جلوگیری می کنند و آن را تمیز نگه می دارند. به علاوه باعث زیبایی بیشتر آن نیز می شوند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.