×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

امروزه تنوع بسیار زیادی در کفپوشهای مورد استفاده در صنعت ایجاد شده است که موزاییک طرح دار رنگی، زیبا و مدرن جزء کفپوش سنگ پرطرفدار به شمار می‌ رود و به دلیل کیفیت بالایی که دارد، مورد استقبال افراد زیادی واقع می‌ شود.

این موزاییکها با استفاده از متریال با کیفیت تهیه و تولید شده‌ اند و به همین علت است که از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و قابلیت استفاده برای مدت زمان طولانی را دارند. همچنین این محصولات که در سایت آراد برندینگ نیز به تفصیل در مورد آن صحبت شده است دارای طرحهای بسیار متنوعی هستند که شما مشتریان و خریداران می توانید بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون خود بهترین طرح و رنگ محصول را خریداری و از آن نیز استفاده نمایید.

این محصولات مطابق با استانداردهای بین المللی تهیه و تولید می شوند و تمامی نکات استاندارد در هنگام تولید آن رعایت شده است. در نتیجه این موضوع خیال شما را از بابت کیفیت محصول راحت می‌ کند و شما می‌ توانید با اطمینان این موزاییکها را به صورت عمده و کلی خریداری کنید.

word image 208098 1 - قیمت موزاییک پلیمری طرح دار اصفهان -

یکی از مصالح ساختمانی که دارای کاربرد بسیار زیادی می باشد، موزاییک بوده و این محصول به دلیل آن که کاملا فشرده و محکم می باشد، قابلیت صادرات به دیگر کشورهای اروپایی و همسایه را دارد و این محصول به صورت عمده به دیگر کشورها صادر می شود و صادرات آن تاثیرات خوبی در رشد اقتصاد کشور دارد.

موزاییکها در برابر تغییرات شرایط دمایی و هوایی می توانند مقاومت بسیار بالایی داشته باشند و در برابر سرما دچار یخ زدگی نمی شوند و همچنین در مقابل نور مستقیم خورشید تغییری در رنگ و ظاهر آن ایجاد نخواهد شد به همین خاطر است که این محصولات قابلیت استفاده در مکانهای روباز و بدون سقف را دارند.

موزاییک پلیمری اصفهان

همچنین در شهر بزرگ و تاریخی اصفهان نیز تولید موزاییکهای پلیمری مانند موزاییک رفسنجان سیار رواج دارد و دارای بازار خرید و فروش گسترده ای می باشد.

موزاییک پلیمری یک سنگ مصنوعی می باشد که با تغییراتی در مواد اولیه آن تولید شبکه‌ های بلوری در این محصول تولید می‌شود همچنین باید گفت که مخلوط کردن پلیمرها با مواد اولیه باعث می‌ شود که سیمان کریستالی شود که یک ساختار شیمیایی بسیار منظم می‌ باشد این امر باعث استحکام و مقاومت بیشتر محصول نهایی می‌ شود به ‌طوری‌که مقاومت آن دو برابر بتن بوده و همانند سنگ طبیعی می‌ باشد.

word image 208098 2 - قیمت موزاییک پلیمری طرح دار اصفهان -

جالب است که بدانید مواد اصلی که موزاییک پلیمری اصفهان را تشکیل می ‌دهد عبارت‌اند از سیمان، ماسه ریز که به آنها روان ‌کننده پلیمری هم می‌ گویند و همچنین رنگدانه‌ های شیمیایی و پیگمنتها که دارای رنگهایی مانند قرمز، سفید و سبز می‌ باشند که این رنگدانه ‌ها به ‌جز مصرف در پلیمر در تولید صنایع مهمی مانند رنگ و پلاستیک بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

شما عزیزان نیز می توانید برای زیبا تر کردن زمینه ی محوطه محل زندگی خود از این موزاییکهای پلیمری در انواع سایزها و مدلهای جدید تولید شده توسط مجموعه ما خریداری کرده و استفاده کنید و همانطور که در این مقاله خواندید این موزاییکها دارای ویژگیهای بسیار عالی و قابل توجهی می باشد که همین امر باعث می شود گزینه ای مناسب برای خرید باشد.

قیمت موزاییک طرح دار

هزینه ها همواره در زندگی انسان نقش مهمی را ایفا می کند و بسیار از افراد قبل از خرید نسبت به اطلاع از قیمت موزاییک و سرامیک کف طرح دار اقدام می کنند زیرا هر کس دارای یک درآمد مشخص می باشد و مایل است حساب و کتاب دقیق را انجام دهد تا نهایتا بدون دغدغه محصول را در اختیار داشته باشد و باید در مورد هزینه ها این نکته را یادآور شویم که همه چیز به محصول انتخابی شما و قیمتهای موجود در بازار دارد و اگر به طور کلی بخواهیم این موضوع را بررسی کنیم می توانیم بگوییم که قیمتها اصولی و استاندارد هستند و می توانید آنها را مقرون به صرفه بدانید.

word image 208098 3 - قیمت موزاییک پلیمری طرح دار اصفهان -

بدیهی است که هر چه طرح روی محصول پیچیده تر و زیباتر باشد قیمت موزاییک طرح دار افزایش می یابد زیرا وقت و زمان بیشتری برای تولید آن استفاده شده است و یا اگر نمونه مورد نظر شما دارای دوام زیادی می باشد هزینه بیشتری نیز خواهد داشت زیرا دارای طول عمر بسیار بیشتر می باشد و همچنین اگر محصول دارای رنگهای زیادی در سطح خود می باشد بر روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد اما به طور کلی با توجه به شرایط تمامی اقشار توانایی خرید این محصول را دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.