جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت توری مرغی اصفهان
    17 مهر 1401 - 2:38
    شناسه : 208099
    0

    معمولا فروش عمده این محصول و عرضه مستقیم آن از تولید کننده و مشتری تاثیر زیادی در تعیین قیمت نهایی این محصول دارد. بسیاری از واسطه ها این کالا را با قیمت بیشتری به مراکز می فروشند و در نتیجه قیمت آن بالات رفته ولی جنس آن فرقی ندارد. معمولا کارخانجات تولید کننده به دنبال تولید این محصول از مواد اولیه درجه یک می باشند که دارای مقاومت بالا و همچنین طول عمر زیاد باشد.

    پ
    پ

    یکی از ملزوماتی که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و برای نگهداری طیور استفاده می شود توری مرغی می باشد که قیمت خرید و فروش آن در بازار متفاوت می باشد و باید نمونه های محکم و قوی را خریداری کرد تا در طول زمان دچار استهلاک نشود زیرا مستقیم با پرندگان ارتباط دارد. نمونه های خوب دارای آلیاژی بوده اند که زنگ نمی زنند در عین حال که سبک هستند مقاومت خوبی دارند و همچنین برای مصارفی به غیر از پرندگان نیز کاربرد دارد. معمولا به توریهای مفتولی که دارای حالت بافت شش ضلعی می باشند توری مرغی می گویند. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

    word image 208099 1 - قیمت توری مرغی اصفهان -

    امروزه بهترین استانهایی که توانسته اند توری مرغی را به خوبی تولید کنند استان اصفهان، تهران و شیراز می باشد که این نوع را در اختیار افراد قرار داده است. این محصول جنسی فلزی و پروفیل آلومینیوم داشته و به نوعی از گالوانیزه سرد و گرم ساخته می شوند همچنین قطر و سایز این نوع متنوع بوده و هر فردی می تواند بسته به نیازش آن را تهیه کند. کشور چین از اولین تولید کننده هایی بود که توانست این توریهای مرغی را در جنس گالوانیزه سرد به تولید برساند که بعدها کشورهای دیگر هم موفق به ساخت این مدلها شدند. این مدل از توریها در برابر رطوبت و زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند از این رو فراد زیادی خواهان تهیه این محصول می باشند.

    قیمت توری مرغی

    معمولا فروش عمده این محصول و عرضه مستقیم آن از تولید کننده و مشتری تاثیر زیادی در تعیین قیمت نهایی این محصول دارد. بسیاری از واسطه ها این کالا را با قیمت بیشتری به مراکز می فروشند و در نتیجه قیمت آن بالات رفته ولی جنس آن فرقی ندارد. معمولا کارخانجات تولید کننده به دنبال تولید این محصول از مواد اولیه درجه یک می باشند که دارای مقاومت بالا و همچنین طول عمر زیاد باشد. کیفیت این طوریها به گونه ای می باشد که سالانه مقادیر زیادی از آن به سایر نقاط دنیا ارسال می گردد. در ساخت این محصول باید نهایت دقت توسط دستگاه ها انجام شود زیرا یک میگرون هم بسیار تاثیر گذار می باشد در تولید محصول نهایی که به بازار می رسد.

    word image 208099 2 - قیمت توری مرغی اصفهان -

    ارزش این کالا به میزان استقامت و عیار فلز به کار رفته در ساخت آن بستگی دارد و همچنین فلزات به کار رفته در قیمت توری مرغی و توری پلیسه بسیار نقش داشته و همواره با توجه به نوسانات بازار دچار تغییراتی می شود. معمولا قیمت این محصول به نوع آن بستگی دارد و همواره می توان از مراکز معتبر اقدام به خرید نمایید. زیرا از فلز و عیار به کار رفته در آن می توانید اطمینان داشته باشید و همچنین کالای دارای مقاومت بالا را خریداری می کنید. سایت ما این محصول را با حذف واسطه ها به صورت مستقیم به فروش می رساند و شما می توانید آن را به آسانی و اعتماد از جنس بسیار عالی خریداری کنید.

    توری مرغی اصفهان

    یکی از استانهایی که دارای تولید کننده های بسیاری در تولید توری مرغی می باشد استان تهران بوده که با به کار گیری بهترین دستگاه ها این نوع را به تولید می رسانند. بسیاری از ساختمان سازها برای این که بتوانند فومهای به کار رفته در سقف را بهتری و ایمنی تر نگهداری کنند از این مدل از توریها و توری پلیسه استفاده می کنند. بسیاری از صنعتهای پلاستیک سازی این مدل از محصول را به کار می گیرند چرا که می توان آن را به راحتی شست. امروزه کشاورزان زیادی برای این که که بتوانند از گیاهان خودشان نگهداری کنند این مدل از توریها را به عنوان یک حصار به کار می گیرند.

    word image 208099 3 - قیمت توری مرغی اصفهان -

    نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید قیمت توری مرغی اصفهان نسبت به دیگر بازارها متفاوت باشد چرا که جنس و متریالی که برای آنها به کار می رود دارای انواع مختلفی می باشد. نوعی از توریها در جنس پلاستیکی تولید می شوند که دارای رنگهای متفاوتی می باشند لذا این نوع علاوه بر این که پلاستیکی می باشد در برابر انوع اشعه ها همچون: ماورای بنفش مقاوم بوده و کمتر دچار آسیب می شود. این مدل از توریهای پلاستیکی قابلیت بازیافت را دارند و برای محیط زیس و طبعیت مشکلی را بوجود نمی آورند. بسیاری از افرادی که دارای مرغ داری می باشند می توانند برای محافظت بیشتر از این مدل از توریها استفاده داشته باشند. استفاده و نصب این مدلها بسیار آسان می باشد همچنین وزن این مدلها کم بوده و جا به جایی آن راحت می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.