شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تفاوت پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره چیست؟
    18 مهر 1401 - 2:44
    شناسه : 208114
    0

    پارتیشن های شیشه ای تک جداره برخلاف پارتیشن های دو جداره در فرآیند ساخت و اجرای آن ها از یک لایه شیشه استفاده می شود و به سبب نداشتن مزایایی مانند ایجاد کرکره مابین دو شیشه، عایق صوت، عایق حرارت و … مناسب مکان ها و اداراتی هستند که رفت و آمد و سر و صدا در آن ها کم است. پارتیشن های شیشه ای تک جداره از سادگی و ظرافت خاصی برخوردارند.

    پ
    پ

    پارتیشن های شیشه ای در دو نوع تک جداره و دو جداره تولید می شوند که هرکدام ویژگی و کاربرد خاص خود را دارند اگر این سوال در ذهن شما پیش آید که پارتیشن شیشه ای تک جداره بهتر است یا دوجداره؟ باید به شما بگوییم بستگی به نوع کاربرد و مساحت و ابعاد محیط کار شما دارد. به طور کلی پارتیشن های دو جداره مناسب محیط هایی با رفت و آمد بالا و شلوغ است اما پارتیشن های تک جداره برای مکان هایی که رفت و آمد کم تری دارند مناسب تر است.

    word image 208114 1 - تفاوت پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره چیست؟ -پارتیشن شیشه ای تک جداره

    پارتیشن های شیشه ای تک جداره برخلاف پارتیشن های دو جداره در فرآیند ساخت و اجرای آن ها از یک لایه شیشه استفاده می شود و به سبب نداشتن مزایایی مانند ایجاد کرکره مابین دو شیشه، عایق صوت، عایق حرارت و … مناسب مکان ها و اداراتی هستند که رفت و آمد و سر و صدا در آن ها کم است. پارتیشن های شیشه ای تک جداره از سادگی و ظرافت خاصی برخوردارند.

    مزایای پارتیشن شیشه ای تک جداره

    از مزایا و آپشن های پارتیشن های شیشه ای تک جداره می توان به سبک بودن و ظرافت آن ها اشاره کرد. به سبب استفاده از یک لایه شیشه در ساخت این گونه پارتیشن ها دارای وزن کم هستند و زیبایی و ظرافت آن ها چشمگیر است. مزیت دیگر پارتیشن تک جداره شیشه ای قیمت آن است. این گونه پارتیشن ها نسبت به پارتیشن های دو جداره دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه هستند و نصب و اجرای آن ها ساده بوده و نسبت به پارتیشن های دو جداره به مدت زمان کمی نیاز دارند.

    پارتیشن شیشه ای دو جداره

    در ساخت پارتیشن های شیشه ای دو جداره به جای استفاده از یک لایه شیشه از دو لایه شیشه استفاده می شود. مزیت این کار این است که مقاومت آن بسیار بالا می رود. از پارتیشن های شیشه ای دو جداره در مکان هایی استفاده می شود که به عایق حرارت و عایق صدا نیاز باشد. پارتیشن های شیشه ای دو جداره یک آپشن مثبت دیگر نیز دارند و آن این است که در فضای میان دو شیشه می توانید از کرکره استفاده کنید که در مواقعی که نیاز به قرار ملاقات خصوصی دارید کرکره را بکشید و فضایی خصوصی ایجاد کرده باشید. از ویژگی های بارز پارتیشن دو جداره که آن را از تک جداره متمایز می کند ضخامت آن است. پارتیشن های دوجداره دارای وزن و ضخامت بیشتری در مقایسه با پارتیشن های تک جداره هستند و نصب آن ها معمولا به زمان بیشتری نیاز دارد.

    مزایای پارتیشن شیشه ای دو جداره

    پارتیشن های شیشه ای دارای مزایا و آپشن های زیادی هستند از جمله این مزایا به مقاومت بالای آن ها می توان اشاره کرد. پارتیشن های شیشه ای دو جداره به سبب استفاده از دو لایه شیشه در ساخت آن ها در مقابل هر گونه ضربه و آسیب مقاوم هستند. مزیت دیگر پارتیشن شیشه ای دو جداره امکان نصب کرکره در فضای مابین دو شیشه است که برای ایجاد فضای خصوصی در محیط کار یا اداره می تواند کاربردی باشد. کرکره های مابین شیشه می توانند از نوع دستی و یا برقی نصب شوند. پارتیشن های شیشه ای دو جداره مقاومت بالایی در مقابل صدا و حرارت دارند به طوری که به آن لقب عایق حرارت و عایق صدا داده اند زیرا به سبب استفاده از دو لایه شیشه در ساخت این گونه پارتیشن ها صدا و حرارت به راحتی نمی تواند از آن نفوذ کند به همین خاطر نیز این گونه پارتیشن ها برای ادرات و یا محیط کاری که دارای رفت و آمد و سر و صدای زیاد هستند بسیار مناسب است.

    انواع شیشه های مورد استفاده در ساخت پارتیشن های شیشه ای تک جداره و دو جداره

    در ساخت پارتیشن های شیشه ای اغلب از شیشه سکوریت استفاده می شود چرا که این نوع شیشه دارای مقاومت بالا در برابر ضربه، آسیب، حرارت، صدا و … است.

    تفاوت پارتیشن شیشه ای تک جداره و پارتیشن شیشه ای دو جداره

    اولین تفاوت پارتیشن های شیشه ای در تعداد لایه شیشه به کار رفته در آن است. در پارتیشن های تک جداره از یک لایه شیشه و در پارتیشن های دو جداره دو لایه شیشه به کار رفته است. پارتیشن های دو جداره عایق صوت و حرارت هستند درحالی که پارتیشن های تک جداره این قابلیت را ندارند. قیمت پارتیشن های دو جداره بیشتر از پارتیشن های تک جداره است و نصب و اجرای آن به زمان بیشتری نیاز دارد در حالی که پارتیشن های تک جداره نصب و اجرای سریع تر و ساده تری دارند. ضخامت و وزن پارتیشن های شیشه ای دو جداره بیشتر از پارتیشن های شیشه ای تک جداره است.

    word image 208114 2 - تفاوت پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره چیست؟ -

    سخن پایانی

    جهت سفارش و خرید پارتیشن های شیشه ای تک جداره و دو جداره با کیفیت و قیمت مناسب برای محیط کار و اداره خود به سایت پرچینکو به نشانی www.parchinco.com مراجعه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.