چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تیراندازی به هواپیمای مسافری را تأیید نمی کنیم
    18 مهر 1401 - 13:32
    شناسه : 208133
    0

    رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: درباره ادعای تیراندازی به هواپیما گزارش تأیید شده نداریم. به عنوان رئیس کمیته امنیت هوایی کشوری اعلام می‌کنیم اگر ادعایی هم در این رابطه هست آن را بررسی خواهیم کرد.

    پ
    پ

    ماهان - تیراندازی به هواپیمای مسافری را تأیید نمی کنیم - تیراندازی به هواپیما

    به گزارش «بامردم» به نقل از تسنیم؛ رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تکذیب ادعای رائفی پور در خصوص تیراندازی به هواپیمای مسافری گفت: گزارش تأیید شده‌ای در این باره نداریم.

    «محمد محمدی‌بخش» گفت: در خصوص هواپیمای ماهان نیز مداخلات غیرقانونی صورت گرفت که بررسی‌های لازم در این رابطه صورت گرفت و چنین موردی (بمب‌گذاری) واقعیت نداشته است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی درباره ادعای مطرح شده در خصوص تیراندازی به هواپیماهای مسافری تأکید کرد: ادعاهای مطرح شده در خصوص حمل و نقل هوایی نباید محلی از اعراب داشته باشد و مسئول اصلی پاسخگویی، سازمان هواپیمایی کشوری است. درباره ادعای تیراندازی به هواپیما هم گزارش تأیید شده نداریم. به عنوان رئیس کمیته امنیت هوایی کشوری اعلام می‌کنیم اگر ادعایی هم در این رابطه هست آن را بررسی خواهیم کرد.

    گفتنی است علی‌اکبر رائفی پور شب گذشته در برنامه‌ی زنده تلویزیونی ثریا گفت: طبق مستندات موجود، امروز به سه هواپیمای مسافربری ایرانی شلیک صورت گرفته است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.