پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت خرید فرش گل ابریشم ماشینی مشهد
    18 مهر 1401 - 17:04
    شناسه : 208152
    0

    در کشور ما انواع گوناگونی از فرش با بهترین کیفیت تولید می شود و از زیباترین نوع این محصول فرش گل ابریشم می باشد، انواع فرش گل ابریشم جدید اصل مدرن با طرحهای شیک و متنوع در بازار این محصول عرضه می شود که به سبب کیفیت بالا و زیبایی فوق العاده ای که دارند، مورد استقبال مصرف کنندگان بسیاری هستند و از فروش بالایی برخوردار می باشند.

    پ
    پ

    موارد بسیاری هستند که باعث شده اند امروزه فرشهای ماشینی تقریبا تمام بازار فرش را در دست داشته باشند، از مهمترین این موارد می توان به قیمت تولید پایین و سرعت تولید بالا در عین کیفیت ساخت بالا محصول اشاره کرد از جمله محبوب ترین الیاف فرشهای ماشینی در ایران الیاف اکریلیک است.

    اکریلیک از جمله نخهای صنعتی بسیار خاص می باشد که از نظر شکلی به الیاف طبیعی پشم شباهت دارد، و از مقاومت نرمی و کیفیت بسیار مناسبی در مقایسه با مدلهای دیگر برخوردار است که آن را به یک الیاف فرش عالی تبدیل می‌کند، اگرچه باید به این نکته اشاره کرد که فرشهای اکریلیک مقداری گرانتر از سایر انواع فرش می باشد.

    علاوه بر فرشهای صد در صد اکریلیک که سهم بسیاری از بازار فرشهای ماشینی را دارا می باشند، ترکیب اکریلیک و پشم یا پلی استر نیز بسیار در این فرشها رایج می باشند برای مشاهده این فرش ها از شما مخاطبین گرامی دعوت می کنیم تا با مراجعه به سایت آراد برندینگ به مقالات ما در خصوص فرش های گل ابریشم نیر سری بزنید.

    word image 208152 1 - قیمت خرید فرش گل ابریشم ماشینی مشهد - فرش گل ابریشم

    البته پشمهای طبیعی گران‌تر از الیاف مصنوعی هستند، بنابراین در فرشهای ماشینی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند الیاف مصنوعی دیگری که در فرش ماشینی استفاده می شود پلی استر یا ابریشم مصنوعی و پلی پروپیلن می باشند.

    الیاف پلی استر کلی کاملا  براق به فرش می دهند و تا حدود بسیار زیادی این فرشها را به فرشهایی با جنس ابریشم شبیه می کنند و با توجه به انکه پرز کمی دارد مانند فرشهایی با جنس  اکریلیک ویا  پشمی  با وجود عمر کمتر میان بعضی از  افراد محبوبیت خاص خود را دارد.

    خرید فرش گل ابریشم

    در کشور ما انواع گوناگونی از فرش با بهترین کیفیت تولید می شود و از زیباترین نوع این محصول فرش گل ابریشم می باشد، انواع فرش گل ابریشم جدید اصل مدرن با طرحهای شیک و متنوع در بازار این محصول عرضه می شود که به سبب کیفیت بالا و زیبایی فوق العاده ای که دارند، مورد استقبال مصرف کنندگان بسیاری هستند و از فروش بالایی برخوردار می باشند.

    فرش گل ابریشم در واقع نوعی از فرش است که دور حاشیه ها و نقشهای آن از پشم نیست و به جای پرز پشمی دارای پرز ابریشمی هستند و به همین دلیل این نوع فرش همانند فرش ابریشمی بسیار جذاب و زیبا می باشد، البته چله این نوع فرشها نیز معمولا از ابریشم است، که در هر صورت نسبت به فرشهای معمولی زیباتر و شیک تر هستند.

    word image 208152 2 - قیمت خرید فرش گل ابریشم ماشینی مشهد - فرش گل ابریشم

    طرحهای زیبا و کیفیت بالا از ویژگیهای خوب یک فرش مناسب می باشد و به همین دلیل تولید کنندگان در تلاش هستند تا با تولید گل ابریشم جدید این موارد را رعایت کنند و محصولاتی را تولید کنند که بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گیرند به همین منظور و به دلیل ویزگی های و نقوش منحصر و زیبا این نمونه ها خرید فرش گل ابریشم روند صعودی و افزایشی خود را طی می کند.

    انواع این محصول با کاربرد بهترین نوع پشم و ابریشم تولید می شود و برای تولید آنها نهایت دقت و هنر به کار گرفته می شود تا محصولی تولید شود که مورد پسند همگان قرار گیرد، این نوع فرش در سایزهای مختلفی تولید می شود و همچنین طرحهای متنوع و جذابی دارد.

    قیمت فرش ماشینی مشهد

    از بزرگ ترین شهر تولیدکننده فرش ماشینی در کشور با قیمت مناسب می توان به شهر زیبای مشهد اشاره کرد امروزه به لطف ماشینهای بافندگی تولید فرشهای با تراکم بالا و کیفیت عالی فقط  در عرض چند ساعت امکان پذیر است.

    دستگاه های بافندگی برقی را می‌توان طوری برنامه‌ریزی کرد که تمام کارهای خسته‌کننده‌ و طولانی را که در گذشته با دست انجام می شد را با سرعت بسیار بالا انجام دهد این کار باعث صرفه جویی در زمان و نیروی کار، و در نتیجه قیمت بسیار پایین تر محصول می شود.

    نکته بسیار مهم در مورد این فرشها و گبه قشقایی این است که با وجود تمام تفاوتهایی که در تولید وجود دارد، گاهی اوقات تشخیص اینکه فرش ماشینی است یا دستباف، بسیار سخت است و نیاز به دقت بالایی دارد یکی از بهترین راه ها شناخت فرش ماشینی از فرش دستبافت این است که ان را به پشت برگردانید.

    در صورتی که بافت و گره کاملا یکنواخت به نظر بود، احتمالا فرش ماشینی است و بی بی نظمی بافت پشت حاکی از آن است که فرش با دست ساخته شده است.

    word image 208152 3 - قیمت خرید فرش گل ابریشم ماشینی مشهد - فرش گل ابریشم

    در خصوص قیمت فرش ماشینی مشهد نیز باید به تراکم و همچنین کیفیت آن اشاره کنیم که به عنوان دو عامل اصلی تعیین کندده بها در نظر گرفته می شوند.

    هرچند باید توجه داشت که ماشین آلات امروزی می توانند بی نظمی پخش فرش و گلیم دستباف را تقلید کنند پس برای اطمینان چند فرش را نگاه کنید اگر به شکل شان یکی بود احتمالا فرش ماشینی می باشد همچنین حاشیه های فرش به خوبی دستباف یا ماشینی بودن را نشان می دهد.

    تقریبا در تمام فرشهای دست باف حاشیه وجود دارد ولی در فرشهای ماشینی در اکثر مواقع این حاشیه ها دوخته شده اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.