×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

امروزه خرید سبد حصیری به صورت عمده از درب کارخانجات تولیدی پخش و عرضه می شود. لازم به ذکر است این محصول با قدمت دارای ویژگی های منحصربفردی می باشد. سبد حصیری انواع مختلفی دارد. ازجمله از نوع پارچه ای، پلاستیکی، سنتی، رنگی، چوبی و هر کدام کاربرد مختلفی دارد. همانطور که می دانید این کالا جزء از صنایع دستی اصیل کشورمان می باشد، از طرف دیگر صنعت و هنر رد ایران باستانی همچنان پابرجاست.
در واقع سبد حصیری شامل مواد طبیعیست  نیز همین امر باعث سلامتی بدن می شود. نیز برای خرید عمده می توانید به صنایع دستی های نقاط مختلف کشور با طرح های مختلف، ابعاد، ضخامت های عالی و باقیمت مطلوب تهیه فرماید… در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

word image 208153 1 - خرید سبد حصیری پلاستیکی - سبد حصیری

مشتریان گرامی می توانند در هر جای جهان که حضور دارند از سایت آراد برندینگ سفارشات مورد نظر خودشان را ثبت کنند.

معمولا این محصول پر کاربرد و فوق العاده  زیبا می تواند در منزل به عنوان دکوری بسیار زیبا مورد استفاده قرار دهید.
سبد حصیری پر طرف دار ترین نوع سبد برای گل فروشی ها می باشد. نیز برای تزئیین و نگه داری انواع گل و گیاه صورت می گیرد.

سپس کشورهای زیادی به جای پلاستیک از این سبد زیبا استفاده می کنند. طبق آمار درگذشته از طرف صنعت و مدرن ۳۵ تن سبد حصیری صادر به کشور های همسایه شده است. نیز براین اساس که به جای پلاستیک از سبد حصیری برای جلو گیری از بو نگرفتن محصولات استفاده می کنند.

خرید سبد حصیری

در واقع  این کالا به دلیل زیبایی و ویژگی بارزی که دارد امروزه طرفداران و مشتریان زیادی را از آن خود کرده است. نیزدر فروشگاه ها و مغازه های سنتی با قیمت مطلوب، با کیفیت بالا در سایز های متنوع موجود می باشد.

نیز می توانید در شهرستان های مختلف تهیه کنید. نیز این مراکز به صورت آنلاین کالاهای مد نظر شما را عرضه می کند. در واقع در هر مناطق که باشید و خریدتان از این مرکز به صورت آنلاین به ثمر برسانید.

word image 208153 2 - خرید سبد حصیری پلاستیکی - سبد حصیری

همچنین در رونق کشورمان تاثیر بسیاری داشته است. براین اساس برای خرید سبد حصیری زیبا و پر کاربرد راه های مختلفی وجود دارد. اکنون بیشتر افراد می توانند به صورت آنلاین هرجایی دنیا هستند سفارش خود را ثبت کنند و در اسرع وقت محصول خودشان درب منزل تحویل بگیرند.

امروزه قیمت کالا متغیر می باشد از این رو محصولی به نام سبد از نوع حصیری که از جنس الیاف گیاه سلولزی می باشد. نیزعملکرد همه کاره را دارد که در ادامه مطلب باهم آشنا می شویم.
سبد حصیری از ساقه های نی خشک شده ساخته شده است. این محصول در اندازه، جنس، رنگ های متنوع است.
مدل هایی همانند: دکمه، زیپی، دهانه باز به شکل های گوناگون سبد می باشد.

سبد حصیری پلاستیکی

سبدهای حصیری عموماً با دست‌ بافته می ‌شوند اما امروزه ماشین‌ آلات صنعتی به وجود آمدند که توانایی تولید این سبدها را به‌ صورت صنعتی نیز دارند اما به‌ طور کلی ساخت این سبدها توسط دست انجام می ‌شود و نیازمند نیروی انسانی است این سبدها انواع مختلفی دارند و در سایزها و اندازه ‌های مختلفی تولید می ‌شوند به‌ عنوان نمونه می ‌توان این سبدها را بدون درب یا حتی درب دار تولید کرد.

کاربرد سبدهای حصیری آن‌ قدر زیاد است که گفتن آن ممکن است زمان زیادی را لازم داشته باشد از سبدهای حصیری می ‌توان برای قرار دادن وسایل دکوراتیو در زیبایی منزل استفاده کرد حتی از برخی از آنها می ‌توان برای نگهداری غذا و میوه و از برخی دیگر نیز برای ذخیره ‌سازی مواد استفاده کرد.

word image 208153 3 - خرید سبد حصیری پلاستیکی - سبد حصیری

اگر بخواهیم مرکز خرید و فروش سبد حصیری پلاستیکی در ایران را برسی کنیم باید بدانید که معمولا شهرهای شمالی فروشنده و تولید کننده این محصولات هستند و آنها را به تمام شهرهای ایران نیز ارسال می کنند اما باید بدانید که بسیاری دیگر از شهرهای کشور توانایی تولید این محصولات را دارند همانطور که گفتیم این سبدها دارای انواع سایز نیز می‌ باشند.

به دلیل زیبایی خاص و منحصر به ‌فردی که سبدهای حصیری دارند امروزه از آنها در نگهداری لباسها یا وسایل آرایشی بهداشتی نیز استفاده می ‌شود سبدهای حصیری از گذشته تا به امروز استفاده‌های فراوانی داشته ‌است و معمولاً از آنها برای ذخیره ‌سازی و حمل‌ و نقل نیز استفاده می‌ کردند.

مواردی که نام بردیم معمولاً برای استفاده از سایزهای متوسط و کوچک‌ تر سبدهای حصیری بود از سایزهای بزرگ ‌تر آن نیز می ‌توان برای نگهداری از لباسهای چرک یا حتی مواد غذایی که مرطوب بوده و نگهداری آنها نیازمند عبور و مرور هوا می‌ باشد نیز می ‌توان استفاده کرد در ادامه مطلب می ‌خواهیم به تاریخچه‌ ساخت سبدهای حصیری بپردازیم در گذشته قبل ‌از این‌ که ظروف با جنسهای مختلف ساخته شوند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.