×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

امروزه دیگر نباید به روش های سنتی برای ایمنی بودن منزل و محل کار اکتفا کرد با وجود تکنولوژی های جدید و پیشرفت هایی که در عصر فناوری صورت گرفته برای حفظ امنیت منازل و محل کار و مکان های عمومی می توان از دوربین مداربسته لامپی ارزان با بیشترین میدان دید با قیمت فروش مناسب استفاده کرد.

شخصی به عنوان والتر بروش این دوربین های مداربسته را اختراع کرده‌ است.

دوربین های مداربسته اولین بار توسط شرکت AXIS در سال ۱۹۹۶ ساخته شد.

این دوربین ها همانطور که در سایت آراد برندینگ گفته شد از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و شبکه آنها را راحت می توان منتقل کرد از این دوربین ها می توان برای ورود و خروج منطقه حفاظت شده و تشخیص پلاک خودرو یا تشخیص چهره انسان در صورت سرقت استفاده کرد.

word image 208167 1 - خرید دوربین مداربسته بیسیم یزد - دوربین مداربسته

در انگلستان و در شهر لندن بیشتر از هر کشوری در جهان از دوربین های مداربسته استفاده می شود که حدود ۴.۲ میلیون دوربین مدار بسته وجود دارد

این دوربین‌ها همچنین با ویژگی اتصال به اینترنت همراه است که می توان در هر جایی که هستید حتی در خارج از کشور می توانید تصاویر تصاویر را باکیفیت عالی دریافت کنید همچنین در این دوربین ها بلندگو هم به کار رفته است که می توانید هر صدایی را را که در مکان مورد نظر ایجاد می شود را بشنوید این دوربین ها همراه با DVR است که تصاویر را در آن ضبط و ذخیره می‌کند و شما هر تاریخی که مد نظرتان باشد می توانید فیلم مورد نظر را در آن پیدا کنید.

خرید دوربین مداربسته بیسیم

می شود گفت دوربین مدار بسته بیسیم نقش یک مامور یا نگهبان را برای ما دارد که سارقین از ترس این که تصاویرشان ضبط نشود و گیر قانون نیفتند از مکان هایی که دارای دوربین است خود داری می کنند.

word image 208167 2 scaled - خرید دوربین مداربسته بیسیم یزد - دوربین مداربسته

دوربین ها لنز های متفاوتی دارند و اندازه شان در برد دوربین بسیار اهمیت دارد. هرچقدر که لنز دوربین قوی باشد تصاویر دور تر را واضح و شفاف تر به ما نشان می دهد که در خرید دوربین مداربسته بیسیم باید به این نکته توجه داشته باشید. این را در نظر داشته باشید که قابلیت دید در شب از نکات مهمی است که باید در خرید به آن دقت شود چون در طول روز نیاز چندانی به دوربین نخواهیم داشت اما در طول شب به این علت که ما خواب هستیم و بی خبر از محیط، ممکن است اشخاصی به صورت سارق بخواهند به مکان های ما دستبرد بزنند و اگر دوربین نصب شده قابلیت دید در شب را داشته باشد به خوبی میتوان آن اشخاص را شناسایی و دستگیر کرد.

حتی می توانید دوربین های مدار بسته ای را تهیه نمایید که به صورت رم خور هستند و نیز سیم کارت هم می خورند که این به شما کمک می کند به امکانات زیادی دسترسی داشته باشید. دوربین های مدار بسته امروزی قابلیت های منحصر به فردی را دارا هستند و یک نمونه آن ها این است که می توانند به صورت اتوماتیک به شما هشدار بدهند.

دوربین مداربسته یزد

مراکز بسیاری هستند در شهر یزد که بر روی دوربین مدار بسته کار می کنند نصب دوربین یکی از موارد مهم و ضروری برای همه افراد می باشند همه ما در منزل خودمان احساس راحتی و امنیت داریم و اگر زمانی اتفاق بدی پیش بیاید یا دزدی به خانه بیاید.

جدا از ناراحتی برای اشیا ربوده شده در خانه خود احساس نا امنی و ناراحتی داریم و نقطه امن ما خراب شده است در آن زمان اگر شما در اطراف خانه خود دو یا چهار دوربین مدار بسته پیچی در خانه لازم می باشد تا وقایعی که در خانه خود اتفاق می افتد را ببینیم و خیالمان راحت باشد.

word image 208167 3 - خرید دوربین مداربسته بیسیم یزد - دوربین مداربسته

شما به عنوان صاحب آن کسب و کار باید از ساعت ورود و خروج و عملکرد آنها مطلع باشید و از آسیبهایی که قرار است به کسب و کارتان وارد شود اگر کارمندتان کم کاری می کند اگر افراد دزد و مشتری نما به محل کار شما می آیند با دوربین مداربسته یزد ببینید و مطلع باشید و از آنها جلوگیری کنید اینگونه کسب و کار بسیار موفقی خواهید داشت و کارمندان بهتر و مشتریهای بهتری که به شما اعتماد دارند و همینطور احساس امنیت بیشتری در محیط کار شما دارند.

باعث نگهداری از مال و اموال شما می شود و باعث کشف جرم و جلوگیری از آن می شود و باعث این می شود در محل کارتان کارمندان درست و وظیفه شناس داشته باشید و افراد صادق و درست در محل کارتان بمانند و پوشش دهنده کامل هستند به گونه ای که نقطه کوری باقی نمی گذارند طوری نصب می شوند که دید کامل به خانه یا محل کارتان داشته باشید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.