×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

همه خیاطانی که به صورت حرفه ای خیاطی می کند برای جلو بردن کار خود از مانکن سوزن خور برای رفع مشکلات لباس استفاده می کنند امروزه در بازار انواع مختلفی از مانکن وجود دارد که می توان به مانکن سوزن خور، مانکن مردانه، مانکن دکوری، مانکن فلزی، مانکن زنانه، مانکن بچه گانه و مانکنهای چوبی اشاره نمود.

بیشتر مانکنهای سوزن خور همانطور که در سایت آراد برندینگ گفته شد برای مزونهای خیاطی و تولیدی لباس استفاده می شود تا بتوانند به سادگی انواع برش بر روی لباس آویزان روی مانکن زد و همچنین مشکلات لباس را بر روی آنها بر طرف نمود برای مزون خیاطی مانکنهای نیم تنه مناسب می باشد.

اگر برای فروشگاه و مغازه های دکوری از مانکن می خواهید استفاده کنید مانکنهای سه بعدی بهترین گزینه می باشد تا بتوان انواع ژست را برروی ان اعمال کنید.

word image 208170 1 - قیمت خرید مانکن لباس مردانه زنانه -

مانکنها بر اساس جنس به سه دسته فلزی، چوبی و فومی تقسیم می شوند که که سر سخت ترین و مقاوم ترین آنها فلزی می باشد این نوع مانکن دچار هیچ گونه آسیب و شکنندگی نخواهد شد و از دوام بالایی برخوردار می باشد.

اما این سایز این نوع مانکنها را دیگر نمی شوند تعقیر دادو سایز آن یکسان است نوع دیگر از مانکن که جنس چوبی دارند مثل یک آویز عمل می کند از نوع نیم تنه پایه دار می باشد که در تولیدیها و خیاطیها که فقط حکم آویز لباسها را دارند.

قیمت مانکن لباس مردانه

برخی از شرکتهای موجود در ایران قیمت مانکن لباس مردانه خود را بسیار گران اعلام کرده اند که همین مسئله سبب شده تا از فروش بسیار کمی برخوردار باشند و همچنین این مدل از شرکتها به مجموعه ما نیز اعتراض کرده اند، زیرا شرکت مربوطه ما قیمت کالاهای خود را ارزان اعلام نموده که همین مسئله باعث شده تا از استقبال بسیار خوب و مناسب مردم درون کشور روبرو باشد.

یکی از مانکنهای موجود که در بازار داخلی بسیار از آن استفاده خواهد شد، مانکن چوبی می باشد که این مدل از مانکنها بر روی یک چوب استوار بوده و فقط دارای بالا تنه نیز می باشد که بر روی آن می توان انواع کت، پالتو چرم یا مانتو و غیره نیز قرار داد و همچنین بهتر است بدانید بر روی بعضی از این نوع کالاها می توانید لباسهای ست مانند کت و شلوار نیز قرار دهید.

word image 208170 2 - قیمت خرید مانکن لباس مردانه زنانه -

بهتر است بدانید این مدل از مانکنها برای فروشگاه های مخصوص مانند کت فروشی یا بلوز فروشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت که قیمت مانکن لباس مردانه بسیار مناسب می باشد.

لازم به ذکر است شرکت مربوطه ما به دلیل آنکه برای کالاهای خود قیمت بسیار مناسبی در نظر گرفته است، توانسته نظر افراد خارج از کشور را هم به کالاهای خود جلب نماید از همین رو برخی از محصولات خود را به خارج از ایران هم نیز صادر خواهد کرد که در آنجا هم از استقبال بسیار خوب و بی نظیری روبروه شده است.

قیمت مانکن لباس زنانه

برای اطلاع از آخرین قیمت مانکن لباس زنانه می ‌توانید به سایتهای معتبر فروش مراجعه بفرمایید این محصولات توسط کارخانه ها و شرکتهای تولید مانکن پلاستیکی انجام می‌گیرد که در مدلها و طرحهای گوناگونی برای به نمایش درآوردن مدل و طرح لباس به فروش می ‌رسند و اغلب خریداران آن افرادی هستند که درکار خرید و فروش البسه مشغول می ‌باشند.

word image 208170 3 - قیمت خرید مانکن لباس مردانه زنانه -

مانکنها از جنسهای مختلفی ساخته می‌ شوند مانکن پلاستیکی، مانکن چوبی، مانکن فایبرگلاس و در مدلهای متفاوت مانکن نیم‌ تنه، مانکن سوزن خور، مانکن زنانه کامل، مانکن طراحی چوبی زرد و غیره بسته به جنس و اندازه قیمت مانکن لباس زنانه تعیین می‌ شود این تولیدات در واقع توانسته ‌اند به کسب‌ و کار و فروش بهتر پارچه و لباس کمک بسیار شایانی بکنند و توجه خریداران را به مدل و طرح لباس جلب کنند.

لباس و پوشاک امروزه در میان نسل جوان بخصوص از جایگاه بسیاری برخوردار است و نوع و طرح لباس باید بتواند همگام با سلیقه ی مردم هر منطقه مطابقت داشته باشد جالب است بدانید که طرح لباس در کشورهای مختلف با هم متفاوت می باشد لباس مسلمانان بلند و پوشیده و لباس کشورهای غربی کوتاه نازک می باشد و این به تمدن و نوع نگرش افراد جامعه بستگی دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.