پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عکس طرز تهیه کیک هویج و گردو و پخت آن در منزل
    18 مهر 1401 - 20:16
    شناسه : 208178
    0

    وقتی خسته از کار روزانه به خانه بر می گردید در کنار آنها خوردن یک تکه کیک هویج به همراه نوشیدن چای و یا قهوه انرژی مضاعفی را به ما می دهد و باعث می شود خستگی از جان و تنمان بیرون رود. این روزها به دلیل مشغله های فکری، نبود وقت لازم برای انجام کارها برخی افراد به سراغ خرید کیک های آماده می روند ولی  این کیک ها زیاد مقوی نیستند چون در پخت آنها مواد افزودنی و جوش شیرین افزوده شده است.

    پ
    پ

    فرض کنید یک روز عصر در کنار نوشیدن چایی دلتان کیک هویج نارنجی می خواهد، بلند می شوید و هم چنان که عکس کیک هویج نارنجی را در اینترنت جستجو می کنید سریع به سمت یخچال رفته و می بینید برای تهیه آن، مواد اولیه اش را در خانه دارید یا خیر؟ و بعد به سراغ طرز تهیه آن خواهید رفت.

    یکی از خوشمزه ترین کیک ها برای میان وعده کیک هویج نارنجی است که هم طعم و مزه عالی دارد هم خیلی لذیذ است؛ هویج به دلیل داشتن منبع غنی از ویتامین آ و بتاکارتن بسیار برای بدن مفید است و برای کسانی که اضافه وزن دارند و می خواهند رژیم بگیرند گزینه بسیار مناسبی می باشد. البته لازم است در اینجا یادآور شویم که خرید انواع صیفی جات را هیچ گاه از سبد غذایی خود حذف نکنید چرا که هم قیمت مناسبی دارند و هم خواص بی شماری که برای سلامتی بدن مفید هستند.

    word image 208178 1 - عکس طرز تهیه کیک هویج و گردو و پخت آن در منزل -

    حتما بارها شنیده اید که هویج برای سلامتی چشم و بدن خیلی اهمیت دارد و غالبا به صورت رنگ زرد، نارنجی، سفید، قرمز می باشد که هر کدام از آن ها با توجه به رنگشان خاصیت زیادی دارند. هویج نارنجی یا زردک بسیار برای بینایی چشم مفید و پر خاصیت است همانطور که می دانید این کیک به علت بو و طعم هویج انرژی مضاعفی به ما می دهد موضوعی که در دستورهای تهیه سایت آراد برندینگ نیز به خوبی قابل مشاهده خواهد بود.

    وقتی خسته از کار روزانه به خانه بر می گردید در کنار آنها خوردن یک تکه کیک هویج به همراه نوشیدن چای و یا قهوه انرژی مضاعفی را به ما می دهد و باعث می شود خستگی از جان و تنمان بیرون رود. این روزها به دلیل مشغله های فکری، نبود وقت لازم برای انجام کارها برخی افراد به سراغ خرید کیک های آماده می روند ولی  این کیک ها زیاد مقوی نیستند چون در پخت آنها مواد افزودنی و جوش شیرین افزوده شده است.

    عکس کیک هویج

    از دیرباز بشر به فواید سبزی زیبایی به نام هویج نارنجی پی بردند و عکس هویج نارنجی موجود در این سایت گویای همه چیز است؛ مردمان دیرینه در صدد کاشت و استفاده از این تحفه خدادادی برآمدند؛ هویج نارنجی با آن رنگ زیبایش سرشار از خواص بی نظیری است که بدن برای رشد و نمو به آن نیازمند است. این سبزی خوشمزه به صورت خام و یا پخته بسیار طعم و مزه خوبی دارد. یکی از فرآورده هایی که طرفداران بی شماری دارد مربای هویج است که به وفور در همه جا یافت می شود.

    word image 208178 2 - عکس طرز تهیه کیک هویج و گردو و پخت آن در منزل -

    از بهترین کیک های موجود در بازار می توان به کیک هویج اشاره کرد عکس کیک هویج و طرز تهیه آن در سایت های معتبر آمده است که برای یک عصر لذت بخش میل نمودن این نوع کیک همراه با چایی بسیار تاثیر گذار داشته باشد.

    طرز تهیه کیک هویج و گردو

    صنعت کیک سازی و همچنین تهیه نمونه های خانگی آن نه تنها در حال حاضر بلکه در گذشته نیز از خلاقیت ها و همچنین رنگ و بویی بسیار ویژه و خاصی برخوردار بوده است اما طرز تهیه آن چطور آیا تفاوتی کرده است با ما همراه باشید تا شما را با یکی از خاص ترین دستور های تهیه آشنا نماییم.

    ابتدا آرد را چند بار الک کرده و در ظرف جداگانه ای کنار می گذاریم. بعد تخم مرغ ها را در ظرف می شکونیم شکر و روغن را اضافه کرده و با همزن آنقدر آن را هم می زنیم تا کف کند بعد هویج رنده شده، بکینگ پودر، وانیل و پودر دارچین را اضافه می کنیم.

    word image 208178 3 - عکس طرز تهیه کیک هویج و گردو و پخت آن در منزل -

    در مرحله آخر آرد را کم کم به موادمان اضافه می کنیم، فر را از قبل روشن کرده و تا یک ربع می گذاریم تا گرم شود. مواد کیک را در قالب کیک که قبلا آن را به وسیله روغن چرب کرده ایم  ریخته و دمای فر را روی ۱۷۵ درجه سانتیگراد می گذاریم به مدت ۱ ساعت می پزیم، صبر می کنیم تا کیک خنک شود بعد آن را از قالب بیرون آورده و آماده می کنیم حال شما با طرز تهیه کیک هویج و گردو آشنا شدید و می توانید از آن برای میهمانی های خود استفاده نمایید

    این کیک هم روش تهیه اش آسان است هم روش پخت آن وقتی خسته از کار روزانه به خانه بر می گردیم نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه در کنار این کیک خستگی را از روح و تنمان بیرون می  کند؛ دستور تهیه و پخت کیک ها با هم متفاوت است. در دستور یک کیک ساده می توانید به جای شیر، ماست را اضافه کنید و در سایر کیک ها شیر را اضافه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.