پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41527 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کنسانتره آهن خشک اندیمشک
    19 مهر 1401 - 18:38
    شناسه : 208250
    0

    شرکت آراد برندینگ در زمینه ی تهیه و تامین بهترین کنسانتره آهن دارای چندین سال سابقه می باشد که شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر از جدیدترین اطلاعیه های عرضه و نحوه ی ثبت خرید عمده و سفارش همچنین اطلاع از لیست قیمتها می توانید فرم موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    پ
    پ

    با پیشرفت تکنولوژی امروزه از ضایعات کنسانتره آهن خشک غیر خوراکی به شکل پودر به جای فیلر در بتن آسفالتی مورد توجه قرار گرفته است که قیمت خرید و فروش آهن صادراتی ضایعاتی تحت تاثیر بازارهای صادراتی می باشد در ادامه محتوا بیشتر در مورد خواص کاربرد و مصارف کنسانتره آهن مطالب مفیدی را ارائه می دهیم.

    word image 208250 1 - کنسانتره آهن خشک اندیمشک - کنسانتره آهن

    طبق آمارهای اخیر مقدار مصرف کنسانتره آهن زیاد شده است که بایستی میزان تولید این محصول و تیرآهن فولادی به نسبت زیاد شود که به انگلیسی به آن lron concentrate نیز می گویند. فرآوری سنگ آهن جهت مصرف در صنایع دارای مزیتهایی چون: کاهش هزینه ی ذوب و انرژی، کم شدن هزینه های تصفیه و کم کردن آلودگی می باشد.

    شرکت آراد برندینگ در زمینه ی تهیه و تامین بهترین کنسانتره آهن دارای چندین سال سابقه می باشد که شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر از جدیدترین اطلاعیه های عرضه و نحوه ی ثبت خرید عمده و سفارش همچنین اطلاع از لیست قیمتها می توانید فرم موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    خواص کنسانتره آهن خشک

    کنسانتره آهن خشک فقط در مورد آهن کاربرد ندارد بلکه در مورد خوراک دام و طیور، مواد غذایی و غیره نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که ما در این محتوا به خواص کنسانتره آهن خشک خواهیم پرداخت این محصول بسیار با ارزش از سنگ آهن به دست می آید، کنسانتره به شکل پودر است و آن را از انواع سنگ معدن از جمله مگنتیت و هماتیت تولید می شود و رنگ آن سیاه می باشد، این محصول برای تولید آهن و کالاهای دیگر در ذوب آهن و صنعت فولاد استفاده می شود.

    word image 208250 2 - کنسانتره آهن خشک اندیمشک - کنسانتره آهن

    نگ آهن به صورت خام از معادن به دست می آید بعد از طی مراحلی که فرآوری روی آن انجام شده کنسانتره آهن خشک و سنگ آهن دانه بندی شده حاصل می شود این کنسانتره خوراکی نمی باشد در مورد نحوه تولید کنسانتره ابتدا سنگ آهن را بعد از ورود به کارخانه برای آنکه عیار آن افزایش پیدا کند روشهایی روی آن انجام می دهند در چند مرحله کنسانتره آهن تولید می شود که شامل:

    • مراحل خردایش و آسیاب کردن، بعد از اینکه مواد وارد دستگاه سنگ شکن شد در دو مرحله این کار انجام می شود یک مرحله سنگ شکنی خشک و مرحله بعد به شکل مخروطی و به قطعات کوچکتر تبدیل می شود.

    • بعد از آن وارد مرحله آسیاب می شود که در این مرحله قطعات کوچک به اندازه ۵ الی یک میلیمتر خرد و آسیاب می گردند، توجه کنید تمام اقدامات در این مرحله در آب انجام می شود و بعد از جداسازی مغناطیسی آهن را جذب می کند که نوع جدا کننده هم با توجه به ویژگیهای مواد معدنی که وارد کارخانه می شود انتخاب می گردد.

    • مرحله آبگیری در این مرحله برای تولید کنسانتره آهن پر عیار آبی که داخل سنگ آهن می مانده را باید خشک نمود لذا برای دفع آن از دستگاه‌ های آبگیری استفاده می شود و برای این کار سنگ آهن را از فیلترهای خاصی عبور می دهند در این مرحله کنسانتره آهن آماده شده و برای ذخیره سازی و به انبار منتقل می شوند.

    شرکت کنسانتره اهن اندیمشک

    بسیاری از افراد در اقصی نقاط کشور در زمینه ی کنسانتره و سنگ آهن هماتیت فعالیت دارد که یکی از این شرکت ها در اندیمشک می باشد. در بالا به مراحل اولیه ی تولید کنسانتره اشاره شد که در گام دوم قطعاتی که کمتر از سی میلی متر هستند جهت کم شدن بیشتر ابعاد به مرحله ی آسیاب که مراحلی تر می باشد وارد شده و آسیاب و خرد می شوند که در این مرحله ابعاد به یک میلی م تر می رسد.

    برای افزایش خردایش در ادامه ی فرآیند از آسیابهایی به نام گلوله ای استفاده خواهد شد که خروجی آن دوغاب یا اسلاری می باشد که یک مخلوط از ذرات شناور خرد شده به همراه آن می باشد.

    word image 208250 3 - کنسانتره آهن خشک اندیمشک - کنسانتره آهن

    آیا می دانستید که اولین تولید کننده کنسانتره آهن اندیمشک بوده است. سنگ آهن هایی که از معدن استخراج می شوند ناخالصیهای زیادی دارند به همین دلیل برای مصرف در صنایع ذوب مناسب نمی باشد که برای تهیه ی سنگ آهن مناسب در صنعت بر بروی آنها یکسری عملیات انجام می شود. فرایند تولید فولاد به این صورت می باشد که اول سنگ آهن را از معدن خارج می کنند و بعد برای از بین بردن ناخالصیها از روش فلوتاسیون استفاده می کنند و بعد از ناخالص سازی سنگ آهن گندله سازی را انجام می دهند تا پدر سنگ آهن به اندازه ی مناسب برسد و در مرحله ی بعد با احیا گندله فولاد تولید خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.