پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت زعفران سرگل اصل
    19 مهر 1401 - 18:42
    شناسه : 208266
    0

    زعفران در ابتدا به صورت دختر پیچ می باشد و کشاورزان با زحمت فراوان کلاله های با کیفیت و مرغوب را از آن جدا کرده و الک می کنند تا کلاله ها کاملا تمیز باشد که کلاله های کامل و بدون شکستگی زعفران درجه یک بوده و در این میان ممکن است کلاله هایی هم شکسته شوند که در دسته زعفران درجه دو قرار می گیرند.

    پ
    پ

    یکی از پرمصرف ترین ادویه در جهان زعفران می باشد که دارای خواص فراوانی است و یکی از انواع آن زعفران سرگل نگین می باشد.

    ما سعی کردیم شما را با مشخصات اصل بودن آن آشنا کنیم و همچنین این سایت در بسته بندی زیبا و به صورت عمده و فله به مشتریان عرضه می کند.

    زعفران به دلیل عطر و طعم فوق العاده ای که دارد به یکی از بهترین ادویه ها معروف شده است که البته گران ترین ادویه در جهان می باشد.

    گیاه زعفران یک گل با پنج گلبرگ به رنگ بنفش می باشد که این گلبرگها از سه کلاله که همان زعفران می باشد محافظت می کنند.

    word image 208266 1 - قیمت زعفران سرگل اصل - قیمت زعفران

    برای کسب اطلاعات بیشتر  و خرید اینترنتی می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در صفحه با کارشناسان مجموعه بزرگ آراد برندینگ در ارتباط باشید و سفارش خود را با خیال راحت ثبت کنید.

    این گیاه به قدری خوش بو می باشد که اگر دست شما با آن برخورد کند، برای چند روز عطر آن روی دست باقی خواهد ماند به همین دلیل است که همه آشپزها در همه غذاهایشان از این ادویه استفاده می کنند زیرا به غذای آنها هم عطر و هم طعم بی نظیری می بخشد.

    به بالایی ترین قسمت تارهای زعفران، زعفران سرگل می گویند که بیشترین رنگ را دارد که البته مقدار رنگ دهی آن به کیفیت زعفران بستگی دارد.

    به زعفران سرگل، زعفران ممتاز نیز می گویند به این دلیل که بهترین قسمت این گیاه را جدا کرده اند و تا حد امکان قسمت سفیدی گیاه نیز جدا شده است به همین دلیل است که کیفیت عطر و رنگ دهی آن بالا می باشد.

    زعفران سرگل عمده

    زعفران در ابتدا به صورت دختر پیچ می باشد و کشاورزان با زحمت فراوان کلاله های با کیفیت و مرغوب را از آن جدا کرده و الک می کنند تا کلاله ها کاملا تمیز باشد که کلاله های کامل و بدون شکستگی زعفران درجه یک بوده و در این میان ممکن است کلاله هایی هم شکسته شوند که در دسته زعفران درجه دو قرار می گیرند.

    word image 208266 2 - قیمت زعفران سرگل اصل - قیمت زعفران

    مراحل کاشت و برداشت زعفران سرگل خوب کار پیچیده ای است و کشاورزان آن را با زحمت فراوان به دست می آورند و به قیمت زعفران سرگل عمده به خریداران می فروشند.

    به همین دلیل است که زعفران از قیمت بالایی برخوردار بوده و به عنوان گران ترین ادویه در جهان شناخته شده است و افراد حاضرند قیمت بالایی بابت خرید جنس مرغوب بپردازند.

    شاید شما هنگام خرید ادویه ها مثل زعفران سرگل سردرگم شوید و ندانید که چه زعفرانی خوب است بنابراین ما سعی کردیم مواردی از مشخصات آن را برای شما بگوییم تا دچار سردرگمی نشوید.

    اگر به نکاتی که در ادامه می گوییم دقت داشته باشید می توانید تا حدودی زعفران مرغوب را تشخیص دهید:

    – اولین مورد که باید به آن دقت کنید تارها یا کلاله های زعفران است که باید کاملا قرمز و بدون هیچ گونه تار سفید باشد.

    – تمام کلاله های زعفران کاملا جدا از هم و بدون چسبندگی می باشند.

    – کلاله های آن بسیار خوش رنگ و عطر می باشد.

    بهترین و راحت ترین روش تشخیص همان مورد اول یعنی نبود هیچ گونه کلاله سفید یا زرد درون تارهای زعفران می باشد.

    زعفران سرگل اصل

    همیشه برای خرید محصولات اصل از جمله زعفران سرگل، باید در ابتدا تحقیق کنیم که بهترین نمونه آن در کجا یافت می شود و در اختیار کدام برند تجاری می باشد.

    word image 208266 3 - قیمت زعفران سرگل اصل - قیمت زعفران

    در مورد زعفران تا حدودی همه مردم اطلاعاتی دارند و می دانند که مرغوب ترین زعفران سرگل اصل در استان خراسان تولید می شود.

    این استان دارای هزاران متر مربع زمینهایی می باشد که زیر کشت زعفران بوده و توسط کارخانه های گوناگون به بازار عرضه می شوند.

    همه این محصولات توسط نیروی انسانی برداشت می شوند و بعد از این مرحله به جداسازی برگ و تار این گیاه می پردازند.

    یکی از دلایل مرغوبیت زعفران نحوه جداسازی بخش سفید ریشه آن می باشد که هر چقدر این ریشه بهتر جدا شود، باعث بالا رفتن کیفیت زعفران می شود.

    به دلیل فروش بالا و استفاده شدن در تمام خانه ها، در تمامی شهرهای کشور می توانید نمونه هایی از زعفران سرگل خوب را مشاهده و خریداری کنید.

    برای بهتر شدن کیفیت زعفران باید این محصول در ابتدا به طور مرتب الک شود و در نتیجه از پوشال زعفران بهترین کلاله را جدا کنند.

    در طی این مراحل ممکن است بعضی تارها شکسته شوند و این شکستگی و کامل بودن این تارها باعث درجه بندی این محصول می گردد.

    این محصولات که نیاز به استفاده از آب کمتری دارند، با توجه به شرایط جوی کشورمان در بسیاری از مناطق گرمسیر کاشت و تولید می شوند.

    ایران با داشتن بیشتر از 80 هزار هکتار زمین زیر کشت و تولید حدود 400 تن زعفران در سال، رتبه اول تولیدات این محصول را در جهان دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.