پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فروش روغن سویا دامی
    19 مهر 1401 - 18:42
    شناسه : 208268
    0

    روغن سویا صنعتی در انواع خام و دامی از این نوع محسوب می شود و می توان با فرآوری، این روغن صنعتی عالی را از دانه های سویا استخراج و در صنایع از آن استفاده کرد.

    پ
    پ

    با مراجعه به بازار می توان انواع روغنهای صنعتی با منشا مختلف را مشاهده نمود و روغن سویا صنعتی دام و طیور خام یکی از این مواد با مصرف بسیار بالا در صنعت می باشد.

    بسیاری از صنایع برای راه اندازی تولیدات خود نیاز به انواع مواد مانند روغن دارند و انواع این محصولات با ریشه های شیمیایی و بعضا طبیعی تولید و در دسترس کارخانه داران قرار داده می شود. اما همان طور که می دانید اگر بتوان روغنی با منشا طبیعی را تولید کرد به بسیاری از دلایل می توان از مزایای این کالا سود برد.

    word image 208268 1 - فروش روغن سویا دامی - روغن سویا

    تمام افرادی که به انواع روغن سویا درجه یک و با کیفیت نیاز دارند، اگر به دنبال خریدی مطمئن و به صرفه هستند، می توانند از طریق سایت آراد برندینگ خرید خود را در اسرع وقت و با بهترین کیفیت پیگیری نمایند زیرا بسیاری از تولید کنندگان محصولات خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم و عمده و با قیمت بسیار ارزان و مناسب از طریق این سایت در اختیار شما قرار می دهند. بنابر این با اطمینان از کیفیت و قیمت خرید خود را در این سایت تضمین نمایید.

    روغن سویا دامی

    روغن سویا صنعتی در انواع خام و دامی از این نوع محسوب می شود و می توان با فرآوری، این روغن صنعتی عالی را از دانه های سویا استخراج و در صنایع از آن استفاده کرد.

    این کالا هیچ نوع ضرر و زیانی ندارد و تمام افرادی که به نحوی با این محصول سروکار دارند می توانند با اطمینان از این روغن درجه یک استفاده نمایند. این محصول عالی مهم را به صورت جامد و یکنواخت و حتی در مواردی به صورت نیمه جامد و بسته بندی شده تولید و در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می دهند. با دقت در کار بسیاری از صنایع و کارخانجات می توان به اهمیت استفاده از برخی از مواد پی برد و روغن سویا صنعتی از این مواد با مصرف بسیار بالا در صنعت می باشد.

    word image 208268 2 - فروش روغن سویا دامی - روغن سویا

    بسیاری از صنعتگران ترجیح می دهند تا در تولیدات خود از انواع مواد طبیعی استفاده کنند تا در این صورت هم کسانی که با مواد مختلف سروکار دارند سلامت بمانند و اگر گاهی مواد به خارج از کارخانه وارد شود آسیبی متوجه طبیعت نشود. روغن سویا دامی از این مواد است که به صورت کاملا طبیعی از دانه های سویا به دست می آید. همان طور که می دانید سویا از دانه های روغنی و بسیار با اهمیت می باشد که در موارد بسیاری از این دانه روغنی استفاده می شود و تولید روغن سویا دامی نمونه ای از این مواد است که به صورت مستقیم از این دانه گیاهی استحصال می شود.

    فروش روغن سویا

    روغن سویا تصفیه شده و روغن سویا خام به صورت فله و احجام با بهترین قیمت های فروش از کارخانه تولید روغن نباتی غنچه، مارگارین و اتکا توسط این شرکت بازرگانی به صورت عمده عرضه می گردد. قیمت های انواع فرآورده های روغن نباتی مانند روغن سویا تصفیه شده، روغن خام آفتابگردان یا سویا و روغن کلزا تصفیه در کارخانه یا نمایندگی های فروش معتبر این کارخانجات با آنچه در بازار توسط دفاتر فروش غیر یا مغازه داران عرضه می گردد اختلاف بسیار بسیار زیادی داشته و به همین سبب بسیاری از خریداران فقط می خواهند تا این محصولات را به صورت مطمئن فقط از نمایندگی ها خرید نمایند.

    word image 208268 3 - فروش روغن سویا دامی - روغن سویا

    این اختلاف قیمت بین نمایندگی و قیمت بازار گاهی به بیش از ۲۰ درصد تفاوت می رسد و این موضوع خصوصا در مورد محصولات جانبی روغن کشی دانه های روغنی نمود بیشتر و بارز تری پیدا می کند.با توجه به نوسانات شدید فروش روغن سویا در ۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ و پس از آن سردرگمی برای خرید و عدم نقدینگی کارخانجات برای ثبت سفارش و از طرفی تغییر نکردن قیمت نهایی محصولات کارخانجاتی که روغن یا شکر جزو مواد اولیه آن ها محسوب می شود.

    انرژی این محصول بی نظیر بین ۸۲۰۰ تا ۸۷۰۰ کیلوکالری بوده و پراکسید آن زیر ۳ می باشد. یکی از المان های مهم اسید ادیل سویا خشک در جدول آنالیز یا دیتا شیت محصول عدد یدی است و هر چقدر این عدد بالاتر باشد میزان گرانروی محصول کمتر و در نتیجه سیال تر و خالص تر است، این المان در مورد اسید اویل درجه یک باید عددی بین ۱۰۸ تا ۱۱۴ Wijs باشد.میزان اسید های چرب آزاد حدود ۶۰ و دانسیته آن در دمای ۲۰ درجه سانتی گراد ۰.۹۲ است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.