چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بعد از این با افرادی که در جامعه ناامنی ایجاد کنند بدون مماشات برخورد می‌کنیم
    20 مهر 1401 - 15:37
    شناسه : 208330
    0

    رئیس‌کل دادگستری استان کردستان گفت: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در راستای هدف مشترک تامین امنیت در جامعه تلاش می‌کنند و از این به بعد با افرادی که در جامعه سعی می کنند ناامنی ایجاد کنند بدون مماشات برخورد خواهند کرد.

    پ
    پ

    حسینی - بعد از این با افرادی که در جامعه ناامنی ایجاد کنند بدون مماشات برخورد می‌کنیم - دادگستری استان کردستان

    سیدحسین حسینی، رئیس‌کل دادگستری استان کردستان در دیدار با فرمانده انتظامی کردستان، اظهار کرد: تمام اقدامات در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تنها در سایه امنیت مقدور و این امنیت هم مرهون تلاش‌های نیرو‌های نظامی و انتظامی است.

    به گزارش فارس، وی افزود: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در راستای هدف مشترک تامین امنیت در جامعه تلاش می‌کنند و با افرادی که در جامعه سعی می‌کنند ناامنی ایجاد کنند بدون مماشات برخورد خواهند کرد.‌

    حسینی ضمن تقدیر از نیروهای انتظامی در جریان کنترل اغتشاشات اخیر بر برخورد قاطعانه با اغتشاشگران تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: دستگاه قضایی از این به بعد با این دسته از افراد که موجب رعب و وحشت سایر همشهریان در استان می‌شوند برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

    رئیس‌کل دادگستری استان کردستان همچنین در دیدار با فرمانده مرزبانی کردستان ضمن تبریک این هفته، به مرزی‌بودن و حساسیت ویژه استراتژیکی این استان در سطح کشور اشاره کرد و عنوان کرد: هر دو مجموعه قضایی و انتظامی درک صحیحی از وظایف خود دارند و هر دو به دنبال یک هدف و آن هم رضایتمندی مردم و حل مشکلات آن‌ها و ایجاد امنیت پایدار در استان کردستان هستند.

    در ابتدای این جلسه سردار آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان به نقش دستگاه قضایی در توسعه امنیت پایدار در جامعه پرداخت و اظهار داشت: هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی موجبات امنیت و آسایش مردم را فراهم خواهد کرد.

    در این دیدارها، معاونین رئیس‌کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیرکل زندان‌های کردستان حضور داشتند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.