×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

اگر کمی توجه کنید و دقت بالاتری در اشیاء اطراف داشته باشید متوجه می شوید از هر ۱۰ محصول مصرفی ۵۰ تا ۷۰ درصد آن از جنس پلاستیک است پلاستیک می تواند در ۳ نوع جامد، مایع و گاز در بیاید و در تمامی حوزه ها کاربرد داشته باشد.

در سه مثال حالتهای متفاوت می شود پلاستیک را در اطرافتان یافت: جامد: لایه پوششی سیم و کابل برق از جنس پلاستیک ساخته شده اند و پلاستیک بهترین مهار کننده جریان برق است که هیچ رسانایی ندارد ضمن اینکه ما در ادامه مقاله شرکت آراد برندینگ ویژگی های بیشتری را از طناب های پلاستیکی برای شما عزیزان شرح خواهیم داد.

word image 208339 1 - قیمت طناب پلاستیکی ماهیگیری -

مایع: رنگهای سطلی با استفاده از پلاستیک ساخته می شوند و نام شیمیایی را به خود می گیرند و می توانند در هر رنگی در بیایند و تولید شود.

گاز: اگر بخواهیم معنای بهتر پلاستیک را مثال بزنیم پلاستیک رنگی می تواند در حالت رنگ در اسپره قرار بگیرد اسپره های رنگ آمیزی نوعی مواد شیمیایی پلاستیکی هستند که در کارخانه ها و کارگاه های ایران به شکل گاز تولید شده و در بازار عرضه می گردند.

انسان بعد از کشف پلاستیک زندگی را دگرگون کرد و همواره در تمامی حوزه ها از آن بهره می برد نفت فقط در سوخت نقش ندارد بلکه امروزه با نفت می توان هر اشکالی را مقاومت و استحکام گوناگون تولید کرد و در ساخت طناب پلاستیکی ماهیگیری، و حتی کشاورزی جزوء مواد اولیه محسوب می شود پلاستیک یکی از مشتقات نفتی است و با آغاز تولید پلاستیک بشر توانست با هزینه کمتری جوابگوی جامعه بشری باشد.

طناب پلاستیکی ماهیگیری

ورزش کردن برای انسان کمی سخت شده است زیرا انسان موجودی راحت طلب است اما ماهیگیری یک ورزش در قالب تفریح به حساب می آید و تنها یک طناب پلاستیکی ماهیگیری می تواند ساعتها انسان را مشغول ورزش فکری و جسمی کند زیرا به شکار علاقه دارد.

word image 208339 2 - قیمت طناب پلاستیکی ماهیگیری -

ماهیگیری جزوء جذابترین و خارق العاده ترین تفریحات انسان محسوب می شود زیرا یکی از آرامش بخشترین و در عین حال پاکترین عناصر موجود آب است و انسان با قرار گرفتن در آن یا کنار آن احساس آرامش می کند دریاها و رودخانه ها و حتی سدهای ساخته شده توسط بشر می تواند مکان خوبی برای ماهیگیری باشد یکی از امن ترین و بهترین گزینه ها برای این منظور طناب پلاستیکی ماهیگیری است زیرا اگر تولید کننده از مواد خوبی در ساخت آن استفاده کرده باشد می تواند اسحکام قاابل قبولی را داشته باشد.

ماهی ها با قرار گرفتن در تله ها و طناب و تورهای انسان سعی در فرار می کنند و تمام تلاش را برای رهایی بکار می برند این تلاشها در برخی موارد به فرار می انجامد و پلاستیک می تواند از این اتفاق جلو گیری کند.

قیمت طناب پلاستیکی

طناب در گذشته از الیاف طبیعی مانند درخت انگور و پشم گوسفندان برای شکار و جا به جاایی ساخته می شد که اسحکام بسیار خوبی داشت اما امروزه غیر از طناب پلاستیکی جنس دیگری را نمی توانید در بازار پیدا کنید و در عین حال مقاوم تر از طناب پلاستیکی را با این وزن سبک نمی توان ساخت.

word image 208339 3 - قیمت طناب پلاستیکی ماهیگیری -

طنابهای پلاستیکی از نظر مواد اولیه سه دسته هستند که می توان به طناب پلی اتیلن، طناب پلی پروپیلین و طناب پلی استیل اشاره کرده که هر کدام از نوع طنابها ویژگیهای خاصی دارند که در ادامه علاوه بر شرح نحوه تعیین قیمت طناب پلاستیکی به آن می پردازیم.

طناب پلی اتیلن در دسته های طناب مصنوعی می باشد که داری خصوصیاتهایی نظیر وزن کم، ضد اشعه بودن، قابلیت شناور، استحکام بالا و رنگبندیهای متنوعی است.

همچنین یک ویژگی دیگری که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد این است که در صنایع دریایی به دلیل ضد آب و پوسیده نشدن طناب می باشد.

یکی از نکاتهایی که مردم در زمان خرید طناب پلاستیکی علاوه بر کیفیت، به قیمت آن است هم بسیار اهمیت می دهند که یکی از دلایل تعیین قیمت طناب پلاستیکی متراژ می باشد.

همانطوری که در مطالب فوق اشاره کردیم طنابهای پلاستیکی از سه دسته تشکیل می شود که در مورد خصوصیات طناب پلی اتیلن اشاره کردیم.

در مورد خصوصیات طناب پلی پروپیلین می توان به کاربردهای نظیر فعالیتهای باغبانی، مسکونی، قایقرانی، دریایی، صنعتی و اتصالات بنرهای تبلیغاتی اشاره کرد.

ویژگیهای منحصر به فرد این نوع طناب همچون نخ پنبه ضخیم باعث شده است که مشتریانی زیادی برای مصارف خودشان خریداری کنند و برای راحتی کارشان استفاده کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.