شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت گلاب دو آتیشه سنتی
    20 مهر 1401 - 22:05
    شناسه : 208353
    0

    در واقع افرادی از گلاب دو آتیشه سنتی برای درمان میگرن و سر دردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

    پ
    پ

    بهتر است بدانید که از رایحه گلاب برای صنایع عطر سازی هم استفاده می شود در واقع گلاب دارای خواصی چون ضد التهابی، ضد باکتری، ضد درد، ضد تشنج و حتی ضد برونشیت می باشد.

    گلاب دو آتیشه معمولا دوبار در فرآیند تقطیر قرار می گیرد که دارای کیفیت بهتری است جالب است بگوییم که گلاب می تواند مشکلات سوزش ادرار را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

    در صورتی که قصد دارید از محصولات ما خریداری و از آن استفاده کنید می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت آراد برندینگ با مشاورین ما ارتباط گرفته و سفارش خود را ثبت نمائید.

    word image 208353 1 - قیمت گلاب دو آتیشه سنتی - گلاب دو آتیشه

    گلاب انواع مختلفی داشته که با توجه به عیار و درجه کیفی آن طبقه بندی شده و قیمت گذاری می شود و هرچه خلوص آن بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می باشد و با توجه به مصارف آن باید خریداری شود.

    گلاب داری آنتی اکسیدانهایی بوده که برای سلامت قلب و پوست بسیار مفید می باشد و می تواند نقش مهمی در بهبود و آرامش اعصاب داشته باشد.

    گلاب دو آتیشه سنتی

    در واقع افرادی از گلاب دو آتیشه سنتی برای درمان میگرن و سر دردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

    به این صورت که می توان دستمال جیبی را آغشته به گلاب کرد و سپس روی پیشانی بست تا تاثیر خود را روی آن بگذارد.

    word image 208353 2 - قیمت گلاب دو آتیشه سنتی - گلاب دو آتیشه

    طبق آمارهای به دست آمده گلاب می تواند برای بی خوابی و رفع آفت دهان تاثیر بسیار خوبی داشته باشد.

    افرادی که دارای مزاج گرم هستند که می توانند از گلاب برای رفع خشکی و خون ریزی استفاده کنند.

    توصیه می شود از گلاب برای تقویت لثه و دهان استفاده کنید چرا که مصرف آن می تواند باعث رفع آلودگی و باکتریهای موجود در دهان شود.

    برای درمان بیماری یبوست می توان از مقداری گلاب و تخم بارهنگ را با هم ترکیب کرده و به مدت 15 دقیقه جوشانده و بعد از اینکه خنک شد آن را با عسل نوش جان کرد.

    با افتخار باید بگوئیم که ایرانیان اولین کسانی بودند که از خواص درمانی گل محمدی پی برده و از آن برای تهیه گلاب و عصاره آن استفاده می کنند.

    این گیاه بومی ایران بوده تا 350 سال پیش این محصول غیر از ایران در هیچ کشوری رشد و تولید نداشته است.

    طبق توضیحاتی که داده شد گلاب می تواند خواص بسیار زیادی برای بدن داشته باشد و بسیاری از بیماریها را درمان کند.

    قیمت گلاب دو آتیشه

    عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت گلاب دو آتیشه نقش داشته مانند غلظت و نوع گلی که از آن گلاب گرفته می شود.

    معمولا عیار گلاب را به وسیله دستگاه مخصوصی اندازه گیری کرده و قیمت گذاری می کنند که با توجه به نوع مصرف درجه گلاب را انتخاب و خریداری کرده تا مورد استفاده قرار دهند.

    گلاب سرشار از انواع مواد معدنی بوده که برای سلامت جسمی و روحی مفید بوده و همچنین استحکام عطر گلاب باعث إحساس آرامش برای افراد مختلف می شود و مصرف آن تسکین دهنده بوده است که باید حتما در رژیم غذایی گنجانده شده تا دچار بیماریهای مختلف نشوید.

    word image 208353 3 - قیمت گلاب دو آتیشه سنتی - گلاب دو آتیشه

    در اوایل فصل بهار گل محمدی به بار نشسته و بعد از چیدن آنها را برای گلاب گیری به کارخانه های تقطیر برده و طی عملیات معین گلاب را تهیه کرده و برای مصرف روانه بازار می کنند.

    در کارخانه های گلاب گیری با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و مدرن تقطیر با بهره گرفتن از استانداردهای روز دنیا گلاب را تهیه کرده و در شیشه های مخصوص که عطر گلاب از بین نرود ریخته و بعد از بسته بندی برای فروش به مراکز خرید ارسال می گردد.

    گلابهای درجه یک با عیار بالا دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر گلابها بوده و باید حتما در هنگام خرید این محصول را از مراکز معتبر خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

    گلاب سنگین دارای اسانس گل محمدی بسیار بالای بوده و می توان آن را در 35 میلی گرم مورد محاسبه قرار داد و ارزش گذاری نمایید و نمونه سبک آن دارای عیار 15 میلی گرم می باشد.

    برای تهیه گلاب دو آتیشه معمولا عملیات تقطیر بر روی عصاره گلابهای دیگر انجام شده که و دوباره تقطیر صورت می گیرد و دارای ویتامینهای بسیار زیادی بوده که می تواند بدن را در برابر بسیاری از بیماریها ایمن کرده و قدرت جسمانی را بالا برده و از کالری کمی برخوردار می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.