یکشنبه, ۲۶ فروردین , ۱۴۰۳ Sunday, 14 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41296 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2368×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت خرید بلوک پرلیت
    21 مهر 1401 - 1:09
    شناسه : 208370
    0

    این بلوک از مصالح جدیدی است که به تازگی در ایران آمده است این بلوک را می توان به جای بلوک های سیمانی و سفالی استفاده کرد بلوک پرلیتی در تهران بسیار پرطرفدار است چرا که تهران شهر سازه های عظیم و آسمان خراش های شیک است به همین دلیل بلوک های پرلیتی می توانند گزینه ی بسیار مناسبی باشند.

    پ
    پ

    انسان همیشه به دنبال راهکاری برای کم کردن مصرف انرژی بوده است به تازگی بلوک پرلیت فوق سبک کشف شده است که از دل طبیعت گرفته شده است که با تبدیل کردن آن به عایق بلوک پرلیت، می توان از آن در صنعت ساختمان سازی استفاده کرد.

    این بلوک مانند یک عایق عمل می کند و تاثیر به سزایی در کم کردن مصرف انرژی دارد قیمت عایق پرلیت به موارد زیادی بستگی دارد و کارفرمایان زیادی هستند که عده ای با دلایل محکم آنرا انتخاب و رد می کنند که به آنها اشاره خواهیم کرد.

    در صورتی که می خواهید از قیمت ها اطلاع پیدا کنید و قصد خرید دارید می توانید با شرکت آراد برندینگ که ابن عایق را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می کند، ارتباط بگیرید و با استفاده از مشاوره ی رایگان برند ما، بهترین محصول را تهیه نمایید.

    پرلیت منبسط شده را برای ساخت بتن سبک، عایق حرارتی و صوتی، پرکنندگی، اضافه کردن به خاک در قالب صافی و ساینده استفاده می کنند.

    از مزیت های این بلوک ها: کم شدن ریزش، عمربا دوام و همیشگی، خاصیت رنگ شدگی، قابل ترکیب با انواع ملات، ضد حریق بودن، دارای خاصیت برش و سوراخ شدن و استحکام زیاد می توان استفاده کرد.

    word image 208370 1 - قیمت خرید بلوک پرلیت - بلوک پرلیت

    قیمت بلوک پرلیت

    این بلوک از مصالح جدیدی است که به تازگی در ایران آمده است این بلوک را می توان به جای بلوک های سیمانی و سفالی استفاده کرد بلوک پرلیتی در تهران بسیار پرطرفدار است چرا که تهران شهر سازه های عظیم و آسمان خراش های شیک است به همین دلیل بلوک های پرلیتی می توانند گزینه ی بسیار مناسبی باشند.

    ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که نصب بلوک های پرلیتی، باعث زیاد شدن سرعت کار می شود با توجه به این موضوع از تعداد کارگران، جابه جایی و قیمت بلوک پرلیت کاسته می شود این بلوک ها سبک وزن هستند و به راحتی نصب می شوند.

    word image 208370 2 - قیمت خرید بلوک پرلیت - بلوک پرلیت

    پرلیت اول به صورت خام می باشد و بعد آن را به صورت منبسط شده در می آورند بعد که به صورت منبسط شده تبدیل شد از آن می توانند بلوک درست کنند.

    درجه حرارتی که بلوک پرلیتی انتفال می دهد با دیوار آجری، دیوار بتنی و دیوار سنگی برابری می کند همچنین از دیگر ویژگی های مهم این بلوک این است که مقاومت زیادی در برابر رطوبت دارد با توجه به تحقیقات گسترده ای که انجام شده است می توان گفت این بلوک از نظر صوتی و حرارتی نارسانا است همچنین در برابر زلزله از استحکام خوبی برخوردار است و به راحتی فرو نمی پاشد و مناسب برای مکان های زلزله خیز است.

    وجود همین ویژگی های مهم باعث شده تا به تازگی در صنعت ساختمان سازی از آن استفاده شود خصوصا در ایران که مناطق زلزله خیز زیاد است وجود این بلوک ها از خسارات جبران ناپذیر جانی و مالی جلوگیری می کند استفاده از بلوک پرلیتی در ساختمان سازی سبب کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه ها می شود.

    پرلیت با درجه حرارت کم درون گدازه های آتشفشانی ایجاد می شود چون دما کم است یک سری بخار درون سنگ پرلیت می ماند در نتیجه سنگ پرلیت ساختاری شیشه ای به خود خواهد گرفت.

    خرید بلوک پرلیت

    لازم به ذکر است بدانید که بهترین بلوک سیمانی فوم دار در کشور ایران توسط این مجموعه عرضه می شود تا تمامی خریداران عمده ای که خواهان تهیه بلوک سیمانی سه جداره در حجم و اوزان بالا هستند با مراجعه مستقیم و بی واسطه به صورت کاملاً مطمئن خریداری کنند و از خریدی که در این زمینه انجام داده‌اند، رضایتمند باشند. قیمت برای خریداران عمده بلوک از فاکتور های بسیار مهم است؛ از این رو به این دست از خریداران اطمینان می دهیم که خریدی خوب را تجربه خواهند کرد.

    همچنین لازم به ذکر است قیمت خرید بلوک پرلیت بستگی به عوامل زیادی دارد.

    word image 208370 3 - قیمت خرید بلوک پرلیت - بلوک پرلیت

    فروش مستقیم آجر پازلی بلوک هبلکس دیواری توسط سایت آراد برندینگ صورت می گیرد. ما به شما خرید مستقیم و بدون واسطه را پیشنهاد می دهیم. در روش آنلاین حاشیه سود واسطه ها حذف می گردد. از این رو مشتری بهتر است به فروشندگان ما مراجعه و بر اساس قیمت و کیفیت محصول مورد نظر اقدام به خرید کند. ما بهترین شرایط خرید را برای خریداران عمده از سمت تولید کنندگان فراهم کرده ایم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.