×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

پوشاندن کف هر محیطی از جمله اتاق خواب که از جنس چوب باشد پارکت نام دارد که کارخانجات داخلی در زمینه ی تولید پارکت سه بعدی به سمت و سوی خوبی حرکت کرده اند. پارکت سه بعدی اتاق خواب جدید و کاربردی است و برای قسمت های مختلف منزل استفاده می شود. همان طور که گفته شد پارکت از جنس چوب است چوب هایی زیبا که معمولا از درختان زبان گنجشک و غیره می باشند نصب پارکت باید توسط افراد متخصص این کار انجام شود پارکت نه تنها برای پوشاندن کف اتاق خواب و منزل بلکه برای هر مکان اداری و تفریحی می تواند به کار رود.

word image 208371 1 - پارکت سه بعدی متحرک اتاق خواب - پارکت سه بعدی

پارکت دیواری سه بعدی متحرک با ضخامت استاندارد از جدیدترین پارکت هایی است که از طرح زیبایی برخوردار می باشد. امروزه این نوع پارکت دیواری طرفداران بسیاری پیدا کرده اند و برای انواع دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این محصول در طرح ها و رنگ ها و مدل های متنوع طراحی و تولید می‌شود و به صورت عمده در اختیار فروشندگان و خریداران قرار می‌گیرد. فروش عمده پارکت دیواری در طرح های مدرن و جدید در این سایت انجام می‌شود و به دلیل عمده فروشی قیمت آن تا حد زیادی کاهش یافته است. جهت مشاهده ی مدل های بیشتر به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

پارکت سه بعدی اتاق

حتما باید از پادری استفاده شود تا غبار همراه پا به قسمتهای مختلف منزل راه پیدا نکند چون عامل اصلی از بین رفتن پارکت غبار می باشد ترجیحا کفشی که برای بیرون پوشیده شده نباید با آن روی پارکت راه بروید حتما باید به کودکان گوشزد کنید که با وسایل نوک تیز روی پارکت نکشند یا مثلا اسباب بازیهای خود را روی آن حرکت ندهند که باعث تضعیف پارکت خواهد شد. برای تمیز کردن پارکت می توان از یک دستمال تمیز نرم کمک گرفت که به راحتی بتوان کف منزل را با آن تمیز نمود از مواد تمیز کننده نیز برای تمیز کردن پارکت می توان استفاده کرد. اگر از ماده ی جدیدی برای تمیزی کف استفاده می کنید ابتدا آن را در گوشه ای امتحان نمایید تا ببینید که اثر آن چگونه است.

word image 208371 2 - پارکت سه بعدی متحرک اتاق خواب - پارکت سه بعدی

همان طور که در مطالب پیشین گفته شد پارکت سه بعدی اتاق خواب برای پوشاندن کف منزل و اتاق به کار می رود و نوع سه بعدی آن خیلی شیک تر می باشد شاید در قسمتهای مختلف شهر یا حتی داخل تلویزیون نقشهایی سه بعدی را بر کف زمین دیده باشید. این نقشها معمولا توسط پارکتهای سه بعدی ایجاد می شوند که بسیار به واقعیت نزدیک می باشند می توان برای اتاق کودک از پارکتهای سه بعدی زیبا با طرحهای عروسکی کمک گرفت. مراقبت این نوع از کف پوشها مانند کفپوشهای دیگر است و باید سعی شود که خراشی روی آن ایجاد نشود که چون طرح آن سه بعدی هم می باشد بسیار واضح و مشخص خواهد بود. برای تمیز کردن کف پوش باید این را بدانید که پارکت از چه نوعی می باشد برای این کار می توانید از نصاب پارکت نوع آن را بپرسید حتما دقت کنید که برای محلهایی مانند جاهایی که گرد و غبار جمع می شود از پارکتهایی که رنگ مات دارند استفاده کنید.

پارکت دیواری سه بعدی

پارکت دیواری سه بعدی متحرک با ضخامت استاندارد یکی از جدیدترین طرح هایی می باشد که امروزه در بازار برای فروش ارائه شده است و به دلیل داشتن کیفیت قابل قبول بهترین محصول صادارتی نیز می باشد و همچنین طرح های بسیار متنوعی را برای این محصول در نظر گرفته شده است که هر یک می تواند القا کننده ی یک تصویر زیبایی باشد و رنگ بندی آن نیز بسیار زیبا و جذاب است. امروزه اکثر خانه‌ ها از پارکت دیواری استفاده می‌ کنند این پارکت ها در بین مردم محبوبیت خاصی داشته و از جنس های مختلف می باشند و در طرحها و مدلهای متنوع در بازار موجود هستند. برای خرید پارکت توجه داشته باشید که این محصول در برابر رطوبت و نم مقاومت بالا به خوبی داشته باشد و قابلیت شستشو بوده و در برابر انواع فشار مقاوم باشد و از استحکام و ضخامت خوبی برخوردار باشد.

word image 208371 3 - پارکت سه بعدی متحرک اتاق خواب - پارکت سه بعدی

همانطور که در مطالب بالا هم اشاره شد پارکت سه بعدی متحرک با ضخامت استاندارد در طرح های مختلف مانند طرح پارکت کلاسیک وجود دارد که این طرح بسیار شیک و زیبا می باشد و برای خانه های مدرن و کلاسیک مناسب است. این محصول بسیار آسان تمیز می شود و در هنگام راه رفتن تولید نمی‌ کند و مقاومت آن در حدی است که در شرایط سخت آب و هوایی کارایی و کیفیت خود را از دست نمی‌ دهد و علاوه بر داخل خانه می توان از آن در خارج از خانه هم استفاده کرد. این نوع پارکت از طرح‌ های زیبای ان می توان به چوبی اشاره کرد که شبیه چوب می‌باشد و این طرح توسط دستگاه های بسیار دقیق و پیشرفته تولید می‌شود و زیبایی دو چندان به آشپزخانه می دهد. پارکت با جنس مختلف تولید می‌شود و علاوه در آشپزخانه در محیط های دیگر مانند اتاق و پذیرایی نیز نصب می گردد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.