×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر

در گذشته نه چندان دور دوچرخه یک وسیله نقلیه عمومی برای اکثر عموم مردم بوده و امروز بیشترین کاربرد برای تفریح و گاها مسابقات را دارد امروزه نسل دوچرخه ها تغییراتی داشته و به دوچرخه برقی تاشو تبدیل شده که مجموعه ما قیمت خرید این محصول را ارزان و متناسب با میزان نیاز شما با شرایط فروش ویژه در نظر گرفته است. در دنیای امروزی دوچرخه ها نیز از دنیای تکنولوژی عقب نبوده و نسل جدیدی از این وسیله نقلیه تولید و روانه بازار جهانی شده اند ما در این مقاله ابتدا می خواهیم تاریخچه دوچرخه برقی و سپس نحوه استفاده از این محصول را شرح دهیم و سپس کاربردهای مهم آن را ذکر کنیم. در ادامه ی این مقاله با آراد برندینگ همراه باشید.

word image 208383 1 - دوچرخه برقی تاشو قشم - دوچرخه برقی

بسیاری از افراد به ورزش کردن علاقه مند هستند و در این میان دوچرخه برقی را برای ورزش کردن انتخاب می کنند که در کارخانجات تولیدی در شهرهای فشم، قم و شیراز ساخته شده اند و برای فروش به بازار عرضه می گردد. این دوچرخه های پر کاربرد جزء آن دسته از تجهیزات ورزشی هستند که برای استفاده های متعددی تولید می شوند که هم می توان در پیمایش مسافتهای شهری از آنها استفاده کرد و هم در طبیعت و کوهستان که برای هر کدام نمونه های مخصوصی ساخته شده است، که البته هر کدام دارای توانایی مختص به خود می باشند.

دوچرخه برقی ارزان

در مجموعه ما نمونه های بی نظیری از انواع دوچرخه برقی با طرح و رنگ بندیهای گوناگون در قیمتهای ارزان و مقرون به صرفه تهیه شده و روانه بازار می گردد شایان به ذکر است دوچرخه یکی از قدیمی ترین وسایل نقلیه ایی است که مردم از آن برای رفت و آمد در یک شهر استفاده می کنند و به واسطه اینکه این وسیله هم برای طبیعت و هم برای فرد سوار شونده بسیار مفید بوده، به یکی از بهترین وسیله نقیله درون شهری بدل گشته است. اما امروزه به واسطه زندگی مدرن شهری استفاده عمومی از این محصول بسیار کم رنگ شده است به طوری که اکثریت برای تفریح از دوچرخه استفاده می کنند دوچرخه ها نیز با گذشت زمان نیز تغییر کرده اند و امروزه در برخی از مدلهای به دوچرخه برقی تبدیل شده اند که از فناوری خاصی برخوردار هستند.

word image 208383 2 - دوچرخه برقی تاشو قشم - دوچرخه برقی

قابل ذکر است فرق مهم و فاحش بین یک دوچرخه معمولی و دوچرخه برقی تاشو در موتور برقی پیشرانه ی آن است که این موتور به شخص دوچرخه سوار در راحتی حرکت کمک شایانی می کند. در این مدل از دوچرخه ها از یک صفحه نمایشگر دیجیتالی بهره می برند که میزان برق باتری و دیگر پارامترها را به شخص دوچرخه سوار نمایش می دهد و فرد می تواند با توجه به شرایط توان خروجی موتور را تغییر دهد و از سوار شدن لذت کافی را ببرد. در ادامه باید به این نکته توجه کنیم که سرعت موتور این دوچرخه ها با توجه به قوانین خاصی که در این زمینه وجود دارد حداکثر به ۳۰ الی ۴۵ کیلومتر می رسد، این به این معنی نیست که فرد دوچرخه سوار بیشتر از این سرعت برود.

دوچرخه برقی قشم

در جزیره هایی مانند قشم و کیش نیز انواع مدلهای رنگی و جذاب این دو چرخه ها دیده می شود حتی دو چرخه های دونفره نیز وجود دارد که مخصوص زوجها می باشد و می توانند هر دو نفر به راحتی از یک دوچرخه استفاده نمایند. این دوچرخه ها به این صورت می باشند که دو جای نشستن (زین) دارند و به همراه با پدال مجزا و همچنین دو دسته ی جدا برای هر شخص دقیقا دو دو چرخه ی جدا می باشند که به یکدیگر متصل شده اند و هر دو نفر می توانند با هم رکاب بزنند و به سهولت به مقصد برسند. بسیاری از دوستاران محیط زیست و افراد دنباله رو جنبش عبور و مرور سبز به استفاده از دوچرخه ها علاقه مندند و برای مسیرهای طولانی یا آنهایی که نیاز به عبور و مرور طولانی مدت دارند نیز بهترین گزینه دوچرخه های برقی یا دوچرخه حرفه ای مشهد می باشد که پدال زدن را برای شان آسان کرده و کمک بسیار خوبی محسوب می شود.

word image 208383 3 - دوچرخه برقی تاشو قشم - دوچرخه برقی

کارخانجات بسیاری اقدام به تولید و فروش انواع دوچرخه برقی قشم می کنند و البته که باید در هنگام خرید به اصالت این محصول نیز دقت نمایید. برخی از دوچرخه ها دارای ظاهر زیبا و فریبنده ای ای می باشند که کارایی و کیفیت چندانی ندارند و مشتری گول ظاهر آن را می خورند. همواره نمونه های جذاب از این محصول ساخته شده که مانند بسیاری از پوشاک ورزشی فقط دارای زرق و برق بوده که فقط چشم نواز بوده است و بعد از مدتی استفاده کارایی خود را از دست می دهند که معمولا از فریم غیر استاندارد و بی دوام در تولید آنها بهره گرفته شده است. در دوچرخه برقی باید از آلیاژ بسیار خوبی استفاده شده باشد که معمولا از آلومینیوم برای استحکام بالای آن به کار گرفته می شود که وزن سبکی نیز داشته باشند. قدرت موتور این وسیله باید به اندازه نوع دوچرخه باشد که در موقع استفاده خللی ایجاد نکند برای ورزشکار و همچنین به راحتی قابل کنترل باشد و یا باعث کندی حرکت دوچرخه نیز نشود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.