جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت چکش برقی کوچک
    21 مهر 1401 - 5:14
    شناسه : 208390
    0

    پیکورهای بادی نسبت به چکش برقی قدرت بیشتری دارند و به علت سبک وزن بودن برای کار با آن می توان از نیروی انسانی نیز استفاده کرد. پیکورهای مینی لودر در تخریب سنگ، تخریب آسفالت، تخریب بتن و ساختمانهای کوچک با دیوارهای آجری استفاده می شوند و وزن آنها از 120 کیلو گرم تا 600 کیلو گرم می باشد.

    پ
    پ

    از جمله ابزارهای مورد نیاز در تخریب و بازسازی ساختمانها و عملیات دیگر چکش برقی است که در موارد متعددی از این محصول استفاده می شود. با کاربرد این دستگاه کار تخریب به راحتی و بدون صرف انرژی زیاد انجام می گیرد، قیمت خرید و فروش این محصول با توجه به موارد مختلفی تعیین می گردد و خرید آن از عرضه کنندگان معتبر با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب انجام می گیرد. تولید کنندگان متعددی با برندهای متفاوت انواع چکش برقی در سایزهای کوچک و بزرگ با ورق ضد زنگ را تولید می کنند که برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

    word image 208390 1 - قیمت چکش برقی کوچک - چکش برقی

    برای قرار دادن میخ و و پیچ در چوب یا هر ماده ی دیگری از ابزاری استفاده می شود که چکش بادی و برقی نام دارد. چکشهای برقی در اندازه های کوچک و بزرگ در بازار موجود می باشند. چکشهای برقی همانطور که از نامشان پیداست برخلاف چکشهای دستی با نیروی برق کار می کنند و قدرت این چکشها را بر اساس تعداد ضربات در دقیقه می سنجند. قدرت بعضی از چکشهای برقی تا 10 هزار BPM می باشد. همچنین می توانید جهت مشاهده ی این محصول به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

    قیمت چکش برقی

    تولید کنندگان متعددی با برندهای متفاوت انواع چکش برقی در سایزهای کوچک و بزرگ با ورق ضد زنگ را تولید می کنند که برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، این محصول در اندازه های بزرگ و سنگین برای تخریب در کارهای ساختمانی به کار برده می شود، که بسیار قدرتمند می باشد اما سایز کوچک این محصول نیز تولید می شود، که وجه مشترک همه آنها حالت چکشی بودن آنها می باشد و اینکه عملکرد آنها به صورت ضربه ای می باشد، که تعداد ضربات آنها قابل تنظیم می باشد. این محصول به سبب کارایی خوبی که دارد، بسیار مورد توجه و پسند مصرف کنندگان می باشد و بازار خوبی را به خود اختصاص داده است، که در انواع بزرگ و کوچک به بازار عرضه می گردد و مشتریان این محصول جهت کاهش هزینه ها به دنبال خرید آن با کیفیت مطلوب و قیمت ارزان هستند.

    word image 208390 2 - قیمت چکش برقی کوچک - چکش برقی

    در کشور ما برندهای متعددی از انواع چکش برقی در بازار این محصول عرضه می گردد، که از نظر کیفیت متفاوت هستند و بر این اساس قیمت چکش برقی کوچک با توجه به برند و کیفیت آن متفاوت است و در واقع محصولاتی که با رعایت بهترین استانداردها تولید می شوند و از کارایی خوبی برخوردار هستند، با قیمت بالاتری به فروش می رسند، این محصولات به سبب جنس خوبی که دارند، از طول عمر بالایی برخوردار هستند و خرید آنها مقرون به صرفه است. در واقع عرضه کنندگان بسیاری به فروش این محصول می پردازند، که خریداران می توانند با مقایسه کیفیت و قیمت محصولات عرضه شده توسط فروشندگان متعدد، بهترین آنها را انتخاب کنند و محصولات محکم و باکیفیت را با کمترین قیمت خریداری کنند، البته عرضه این محصول به صورت آنلاین انجام می گیرد و از این طریق دسترسی به فروشندگان معتبر آسان است.

    چکش برقی کوچک

    پیکورهای بادی نسبت به چکش برقی قدرت بیشتری دارند و به علت سبک وزن بودن برای کار با آن می توان از نیروی انسانی نیز استفاده کرد. پیکورهای مینی لودر در تخریب سنگ، تخریب آسفالت، تخریب بتن و ساختمانهای کوچک با دیوارهای آجری استفاده می شوند و وزن آنها از 120 کیلو گرم تا 600 کیلو گرم می باشد. یکی از پرکاربرد ترین و متنوع ترین ابزارهای برقی ساختمانها بتن کنها می باشند که کمترین وزن آنها 2 کیلو گرم و بیشترین وزن آنها 12 کیلو گرم می باشد. بتن کنها هم برای دریل کاری و هم ایجاد سوراخ در سنگ و آجر به کار برده می شوند. بتن کنها در دو نوع 4 شیاره و 5 شیاره می باشند که در نوع 4 شیاره وزن 3 تا 7 کیلو گرم می باشند و در نوع 5 شیار در وزنهای 4 تا 11 کیلو گرم هستند.

    word image 208390 3 - قیمت چکش برقی کوچک - چکش برقی

    امروزه برای تخریب سازه های قدیمی از چکش برقی کوچک و بزرگ ابزارآلات مختلفی را مورد استفاده قرار می دهند که یکی از این ابزارها چکش برقی آهنگری یا پیکور می باشد. در زمانهای گذشته مردم برای کندن تونل در دل کوه ها از تبر، چکش دستی و بیل استفاده می کردند اما امروزه با تولید ابزارهای پیشرفته مانند چکشهای برقی این کار با راحت تر و با سرعت بالاتری انجام می شود. این ابزار در پروژه های ساختمانی نقش موثری دارد و سرعت در ساخت و ساز را بسیار بالا می برد. از انواع مختلف چکشهای برقی می توان بیل مکانیکی، پیکورهای بادی، مینی لودر، بتن کنها و غیره را نام برد. نام دیگر بیل مکانیکی پیکور هیدرولیکی می باشد که در ساخت و ساز راه ها و حفاری معادن بسیار کاربردی می باشد که بر روی بیل مکانیکی یک مته قرار دارد که برای تخریب سطوح مقاوم از آن استفاده می شود که همان پیکور یا چکش هیدرولیکی می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.