×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

کار اره نواری به صورت برش سرد انجام می شود و به این دلیل که کار با این دستگاه ساده می باشد و دقت آن تقریبا مناسب و قابل قبول است مناسب کارگاه های مختلف می باشد و بسیاری از افراد برای برش قطعه های خام صنعتی خود از این دستگاه استفاده می کنند.

word image 208448 1 - اره نواری بزرگ تبریز - اره نواری

مجموعه آراد برندینگ با سالها تجربه در تولید و عرضه انواع اره نواری برای انواع چوب گردو و راش و سعی بر این دارد تا بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها را به بازار عرضه نماید تا رضایت مشتریان خود را جلب کند بدین رو سعی کرده که هزینه بسیار مقرون به صرفه ای را برای دستگاه های خود در نظر بگیرد تا مشتریان توان خرید تعداد بیشتر را داشته باشند.

برای خرید ارین دستگاه ها به صورت اینترنتی فرم درج شده در سایت را پر نموده و منتظر بمانید در اولین فرصت همکاران ما در مجموعه با شما ارتباط بگیرند و سفارش شما را ثبت نمایند و پاسخگوی سوالات شما در رابطه با اره نواریها باشند.

اره نواری بزرگ

همانطور که گفتیم اجزا و بدنه اره نواری بزرگ بسیار سنگین می باشد، بعضی از مدلهای آن از جنس ورق فولاد هستند و بعضی از چدن، آنهایی که فولادی هستند گاهی اوقات به زمین وصل می شوند تا از تکان شدید آن جلوگیری شود. اره نواری بزرگ همچنین دارای فلکه هایی از جنس چدن می باشد، دو فلکه در اره نواری در بالا و پایین آن قرار دارد و فلکه پایینی قابلیت تکان خوردن و تنظیم را دارد.

word image 208448 2 - اره نواری بزرگ تبریز - اره نواری

اره نواری همچنین دارای یک موتور می باشد که ممکن است برق آن دو فاز باشد و در مدلهای بزرگتر ممکن است سه فاز نیز باشد و معمولا الکترو موتور مهم ترین بخش اره نواری بزرگ می باشد که وظیفه حرکت دادن تیغه اره و بخشهای مختلف اره نواری را بر عهده دارد.زمانی که از اره نواری استفاده می کنیم باید طریقه و روش استفاده از خط کش و ابزار اندازه گیری و تنظیم آن مانند گونیا را بلد باشیم، چرا که این دستگاه دارای گونیا و خط می باشد که وظیفه این ابزار تنظیم زاویه برش و عرض می باشد که بسیار اهمیت دارد.

اره نواری کرمان

بعضی از علاقمندان به کار نجاری همچون تخت و کمد به دنبال اره نواری در شهر کرمان می باشند که ما در اینجا دو نوع از انواع مدلهای این دستگاه را به شما معرفی می نماییم تا انتخاب راحتتری داشته باشید.دستگاه اره نواری به دو صورت افقی و عمودی تولید شده اند که هر کدام از آنها کار مخصوص به خود را انجام می دهند و با یکدیگر متفاوت می باشد اگرچه شباهتهایی نیز دارند اما منظور ما کار تخصصی می باشد.هر دوی آنها می توانند قطعات را برش بدهند اما نحوه برشها در آنها متفاوت است، برای برشهای هلال مانند که در نجاریها به کار می رود بهتر است از اره های عمودی استفاده نمود که هم می تواند ابزار را به صورت منحنی برش دهد و هم می تواند سوراخهایی را بر روی آن ایجاد نماید.

word image 208448 3 - اره نواری بزرگ تبریز - اره نواری

برای خرید و تهیه یک اره نواری تبریز بهتر است که از جاهای معتبر خریدتان را انجام داده و از آنها مشاوره بگیرید زیرا مدلهای بسیار زیادی وجود دارد شما بهتر است بر اساس نیاز خود آن را تهیه نمایید.نکاتی مانند نوع فریمی که دستگاه دارا می باشد، قابلیت تغذیه نمودن ماده و غیره چند مورد از تمام مواردی است که شما باید به آن توجه نمایید. برای خرید این اره ها قطعا گزینه های بسیار زیادی روبه روی شما قرار می گیرد که شما برای یک انتخاب درست نیاز به مشاوره خوب دارید تا هزینه اضافی نکرده تا دستگاهی را خریداری نمایید که اصلا برای شما مصرف خاصی ندارد، بدین رو اول باید با کار آن دستگاه آشنا شوید و سپس انتخاب کنید.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.