شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت هواکش صنعتی بزرگ
    22 مهر 1401 - 5:19
    شناسه : 208466
    0

    بدون تردید می دانید، محیط هایی که بسیار وسیع بوده و ابزار هایی را دارد که گرمای زیادی را تولید میکنند باید حتما از هواکش صنعتی بزرگ بهره بگیرند چرا که ذراتی آلوده همچون خاک و آلاینده های آسیب رسان را تا حد قابل توجهی خارج کرده و به جای آن هوای تازه را وارد محیط می کند.

    پ
    پ

    همه ما احتمالا برای یک بار هم که شده به کارخانجات یا کارگاه های بزرگ صنعتی مراجعه کرده ایم حداقل تصویر آنها را مشاهده نموده ایم سوالی که شاید ذهن بسیاری از مخاطبان را به خود معطوف کند این است که در این مکان های بزرگ و البته وسیع هواکش صنعتی ژنیران احمدیان زیلابگ چگونه فعالیت می کنند و چطور هوای این محیط ها را تهویه می نمایند؟ در پاسخ باید بگوییم که هواکش های صنعتی با استفاده از پره های فولادی بسیار بزرگ فولادی که با استفاده از نیروی موتور آنها در حال گردش می باشد هوای داخل را به نوعی به خود مکیده و آن را به خارج از محیط مورد استفاده شما منتقل خواهد نمود. در ادامه ی این مقاله با آراد برندینگ همراه باشید.

    word image 208466 1 - قیمت هواکش صنعتی بزرگ - هواکش صنعتی

    امروزه با پیش رفت تجهیزات، بازار هواکش های صنعتی در اندازه های بزرگ بسیار پر رونق بوده است. در این مقاله قصد داریم شما را با تاریخچه استفاده از هواکش آشنا کنیم. قدمت این دستگاه خیلی به سال های دور باز نمی گردد بلکه در قرن های گذشته زمانی که افراد معادنی را برای استخراج محصولاتی حفر می کردند احتیاج داشتند برای این که در عمق های زیری زمین نفس بکشند دستگاه تهویه هوا را به کار گیرند که بعد ها با توجه به نیازشان این دستگاه را خلق کردند که در این دوره با پیشرفت این ابزار از شکل و فایده مدرن تری ساخته شده است و در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

    هواکش صنعتی بزرگ

    بسیاری از صنایع از هواکش های صنعتی برای تهویه و خارج کردن بوی بد از هواکش های صنعتی استفاده میکنند. علاوه بر آن بسیاری از محیط های بزرگ مانند: باشگاه ها، آزمایشگاه ها سوله های بزرگ و حتی باشگاه ها لازم است که از این ابزار استفاده کند تا با چرخش هوا در محیط آلودگی ایجاد نشود. استفاده از این محصول را در کارخانه های بزرگ نباید نادیده گرفت چرا که باعث می شود در فصل تابستان گرما و حرارت را از محل مورد نظر به بیرون از هوای کارخانه ببرد و هوای تازه را از خارج به داخل محیط بیاورد. همچنین بسیاری از مکان ها مانند: آشپزخانه های تهیه غذا برای این که بتوانند هوای آلوده و حرارت محیط کاری خود را خارج کنند احتیاج است که از این محصول بهره بگیرند تا راندمان کاری خود را افزایش دهند.

    word image 208466 2 - قیمت هواکش صنعتی بزرگ - هواکش صنعتی

    بدون تردید می دانید، محیط هایی که بسیار وسیع بوده و ابزار هایی را دارد که گرمای زیادی را تولید میکنند باید حتما از هواکش صنعتی بزرگ بهره بگیرند چرا که ذراتی آلوده همچون خاک و آلاینده های آسیب رسان را تا حد قابل توجهی خارج کرده و به جای آن هوای تازه را وارد محیط می کند. همچنین همانطور که در مطالب بالا تر گفته شد حرارت را کاهش میدهد و باعث می شود تا از داغ شدن بسیاری از دستگاه های خاص جلو گیری کند اگر این هواکش ها را در این محیط به کار نگیرید ممکن در اثر داغ کردن ابزار محیط کار شما دچار آتش سوزی شود و خسارت های جبران ناپذیری را به جا بگذارد. خیلی از کارخانه هایی که در شمال کشور واقع هستند ممکن است رطوبت موجود به ابزار ها آسیب برساند که با استفاده از این دستگاه می توانند تا حد زیادی رطوبت داخل محیط را خشک و به بیرون منتقل کرد.

    قیمت هواکش صنعتی ژنیران

    شرکت زیلابگ یکی از شرکت های مشهور و بزرگ آلمانی است که در زمینه تولید انواع هواکش های صنعتی فعالیت می کند که ما در ادامه قصد داریم به معرفی نوع آکسییال آنها بپردازیم. فن های آکسیال: این هواکش صنعتی که در مدل های تاسیساتی و صنعتی تولید می شوند بیشتر به دلیل قدرت خنک کنندگی بالاتری که ارائه می دهند شناخته می شوند در واقع میزان هوادهی، اندازه و قدرت این هواکش ها نسبت به نمونه های مشابه بسیار بالاتر می باشد. اگر بخواهیم نگاهی به تاریخچه سیستم های تهویه خصوصا هواکش های صنعتی سانتریفیوژ بیندازیم باید به گذشته بازگردیم طرحی که اولین بار توسط جورج پاوه در سال 1556 معرفی و ارائه شد.

    word image 208466 3 - قیمت هواکش صنعتی بزرگ - هواکش صنعتی

    تقریبا تمامی کارخانجات بزرگ تولیدی در سطح کشور به سسیتم هایی برای تهویه هوا مانند چیلر اسکرال محیط داخلی شان احتیاج دارند تا بدین سبب از ایجاد بوی نامطبوع و بیماری ها جلوگیری نمایند به همین منظور اطلاع از قیمت هواکش صنعتی ژنیران یکی از وظایف مهم این کارخانجات محسوب می شود ابین هواکش ها با داشتن فن های بسییار قدرتمند خود امکان تهویه فضاهای بزرگ را داشته و می توانند پاسخگویی مناسب خصوصا برای مرغداری ها و کشتارگاه ها باشند. اصطلاح صنعتی بر روی آنها به این دلیل است که فعالیت و خنک کنندگی آنها در مقایسه با نمونه های معمولی بسیار بیشتر و بالاتر خواهد بود برای مثال ایرکولر هایی که برای کیس های کامپیوتری استفاده می شود به راحتی و با چند دقیقه فعالیت می توانند کیس شما را خنک کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.