×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

یکی از قابلیت های مهم این مدل دستگاه از برند پاکشوما مصرف انرژی گرید A +++می باشد که می توان ان را در ردیف ماشین های ظرف شویی بهینه قرار داد .میزان صدای ماشین ظرف شویی حین کار کردن هم مهم است و می تواند برای مصرف کننده ازار دهنده باشد. میزان بلندی صدای دستگاه در هنگام کار فقط ۴۹ دسی بل است(میزان این صدا با چندین بار تست سیستم در شرکت سازنده مشخص شده است).

word image 208511 1 - ماشین ظرفشویی سامسونگ 14 نفره پاکشوما - ماشین ظرفشویی

جهت افزایش ایمنی ماشین ظرف شویی برای ان قفل کودک تعبیه شده است .قفل کودک میتواند از اسیب های احتمالی که ممکن کودک به دستگاه برساند پیشگیری کند.جنس کابین داخل ماشین ظرف شویی پاکشوما مدل۱۵۳۰۸ MDF از استیل کاملا درجه یک ساخته شده است که در برابر مواد شوینده شیمیایی و رطوبت و زنگ زدگی کاملا مقاوم است.سه سبد مجزا و یک سبد مناسب شستشویی قاشق و چنگال و امکان تنظیم ارتفاع سبد ها و امکان استفاده از نصف ظرفیت کابین از ویژگی های مثبت این دستگاه می باشد.وزن کلی ماشین ۴۶ کیلو گرم است،ارتفاع۸۵ سانتی متر و طول و عرض ۶۰ سانتی متر می باشد.به علاوه طراحی ظاهری زیبا و کیفیت بالا از ویژگی های قابل توجه ان می باشد.

انواع ماشین ظرفشویی داخل سایت آراد برندینگ مخیتوانید مشاهده کنید.

ماشین ظرفشویی پاکشوما

mdf-15308 ماشین ظرفشویی ۱۵ نفره پاکشوما مدل در ماههای اول سال ۱۴۰۱ وارد بازار شده است که در واقع تکامل یافته مدل۱۴۳۰۲ میباشد. این ماشین ظرف شویی با ظرفیت ۱۵ نفره ،برد لمسی و در رنگ های سفید و نقره ای به بازار عرضه شده است.شاید بتوان پاکشوما را یکی از قدیمی ترین برند های تولید لوازم خانگی ایرانی دانست که لیست تولیدات با کیفیتی و مدلهای جدیدی با قیمت مناسب در بازار نیز ارائه می کند.

word image 208511 2 - ماشین ظرفشویی سامسونگ 14 نفره پاکشوما - ماشین ظرفشویی

اما برای خرید و استفاده از یک ماشین ظرفشویی پاکشوما شما باید اطلاعاتی راجع به ماشین ظرف شویی بدانید.پس اگر به تازگی ماشین ظرف شویی از برند پاکشوما خریداری کرده اید و یا قصد خرید دارید در ادامه به توضیحاتی در مورد این مدل ماشین ظرف شویی می پردازیم.امروزه ماشین ظرف شویی در منزل به یک وسیله ضروری برای اشپزخانه تبدیل شده است و یکی از الزامات منزل به حساب می اید .شستن ظرف با دست مصرف اب و انرژی بیشتری نیاز دارد.خرید یک ماشین ظرف شویی خوب میتواند کارایی بالایی در منزل داشته باشد.ماشین های ظرف شویی پاکشوما یک انتخاب خوب به حساب می اید و ویژگی های مثبت بسیاری برای کارایی بهتر دارد. فن خشک کن امکان استفاده از یک طبقه ماشین ظرف شویی و سه سبد شستشو برای شستشوی ظروف مختلف و قاشق و چنگال دارد.

ماشین ظرفشویی سامسونگ ۱۴ نفره

شستشوی ظروف توسط دست کاری وقت گیر و سخت است؛ همین امر سبب شده است که کمپانی های معتبر سازنده لوازم برقی آشپزخانه از جمله سامسونگ به فکر راه حل باشند.خرید و قیمت ماشین ظرفشویی سامسونگ ا(Dish Washer Samsung) قادر است به این سختی ها پایان دهد. طراحی شیک و استحکام بالای ماشین ظرفشویی سامسونگ ۱۴ نفره مدل ۵۰۷۰ کاملا مشهود است و برای مقاومت بیشتر در برابر رطوبت جنس آن را از فولاد ضد زنگ ساخته اند.این دستگاه به وسیله ای ضروری برای هر خانه تبدیل گردیده. برای مثال وقتی که مهمان داشته باشید، به جای صرف وقت برای شستن ظروف، وقت خود را در اختیار مهمان هایتان قرار خواهید داد.

word image 208511 3 - ماشین ظرفشویی سامسونگ 14 نفره پاکشوما - ماشین ظرفشویی

فناوری water wall خلاقیتی است که سامسونگ برای اسپری کردن آب به کار برده است. شش عدد افشانه در ماشین های ظرفشویی مدرن سامسونگ قرار گرفته تا آب را در تمامی نقاط موجود پخش کنند و همه ی قسمت ها را به یک اندازه خیس کند تا برای شستشوی کارامد آماده شوند.سیستم قفل کودک که با علامت قفل در میان دکمه ها قرار گرفته می تواند پنل دسترسی را محدود کند تا کودکان نتوانند ماشین ظرفشویی سامسونگ ۱۴ نفره را دستکاری یا روشن کنند.برای باز کردن این قفل هم تنها کافیست آن را به مدت چند ثانیه بفشارید.شستشوی با تاخیر می تواند زمان استارت شستشو را تا هر ساعت که بخواهید به عقب بیندازد. مثلا شما تمام تنظیمات مربوطه را انجام داده اید و تنها فشردن دکمه استارت مانده که آن را با دکمه ای که علامت تایمر دارد می توانید به زمان دیگری موکول کنید تا به صورت خودکار فرایند شستشو را بعدا به جریان بیندازد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.