سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41418 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین یدک کش شرق تهران – امداد رستمی
    23 مهر 1401 - 12:08
    شناسه : 208543
    0

    در این مقاله قصد داریم تا بهترین یدک کش شرق تهران را به شما معرفی کنیم. تا با بهترین انتخاب، خدمات امداد خودرو شرق را دریافت کنید. تا انتهای این مقاله از سایت با مردم همراه باشید.

    پ
    پ

    در این مقاله قصد داریم تا بهترین یدک کش شرق تهران را به شما معرفی کنیم. تا با بهترین انتخاب، خدمات امداد خودرو شرق را دریافت کنید. تا انتهای این مقاله از سایت با مردم همراه باشید.

    بهترین یدک کش شرق تهران - امداد رستمی

    انواع حمل خودرو شرق تهران

    برای همه ما پیش آمده که ماشینمان در خیابان های تهران به مشکل فنی خورده باشد و یا در هنگام تصادف، نیاز به حمل خودروی خود به نزدیک ترین تعمیرگاه داشته باشیم. و حمل خودرو با انواع خودروی امدادگر قابل انجام است که بسته به نیاز و حساسیت آن انتخاب می‌شود.

    انواع حمل خودرو شامل حمل با جرثقیل، حمل با یدک کش سیار، حمل با خودروبر و… را شامل می‌شود. در ادامه بهترین تیم یدک کش شرق تهران را به شما معرفی خواهیم نمود.

    بهترین یدک کش شرق تهران

    یدک کش، یک خودرو مجهز به سیستم بکسل برای حمل خودرو می‌باشد که انواع مختلفی دارد. یک یدک کش خوب در منطقه شرق تهران ویژگی های زیر را دارد:

    • یدک کش بصورت همه روزه و 24 ساعته در انواع منطقه شرق تهران مستقر باشد.
    • حمل خودرو با یدک کش با دقت بالا انجام شود، چرا که خودرو نباید حین حمل آسیب ببیند.
    • از تجهیزات مدرن و روز دنیا برای یدک کش شرق استفاده شود.
    • بهترین یدک کش شرق تهران باید در اسرع وقت و سریع خدمات دهی کند.
    • امدادگر شرق تهران تمامی خدمات امدادرسانی شامل مکانیک سیار، سوخت رسانی، امداد باتری، تعویض قطعه و… را در محل انجام بدهد.
    • از ویژگی های بهترین حمل خودرو شرق تهران میتوان به مجهز بودن به تعمیرگاه اختصاصی اشاره کرد.

    تمامی ویژگی‌های فوق، در امداد خودرو رستمی می‌توانید ببینید، تیم کار آزموده و جوان امداد رستمی با بیش از یک دهه تجربه در زمینه امدادرسانی به خودرو و تعمیرات تخصصی توانسته جزو بهترین امدادگر و یدک کش شرق تهران بشود.

    بهترین مکانیک سیار شرق تهران - امداد رستمی

    چرا یدک کش شرق تهران امداد رستمی؟

    امداد خودرو رستمی به دلیل داشتن امدادگر سیار در منطقه شرق تهران توانسته جزو بهترین های حوزه کاری خود باشد، چرا که با مجهز بودن به تعمیرگاه رستمی در منطقه شرق توانسته بسیاری از خودروها کمک و خدمات دهی بکند.

    شماره تلفن: 09122046270 رستمی 77591761

    همچنین مزایای همکاری با امداد رستمی شامل دریافت تخفیف هم برای امدادرسانی و هم تعمیرات خودرو می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از به وبسایت ما به آدرس زیر مراجعه کنید:

    ( emdadrostami.com – ⭐️ بهترین یدک کش شرق تهران امداد خودرو رستمی ⭐️ )

    خودروهای تحت پوشش امداد رستمی

    تمامی خودروهای ملی(داخلی) و خارجی را خدمات دهی می‌کنیم، انواع خودرو با برند پژو، سایپا، ایران خودرو، هیوندا، تویتا، mvm، مزدا، بنز، BMW و… شامل خدمات ما می‌شود. تمامی این خودرو توسط بهترین یدک کش شرق تهران امداد رستمی حمل می‌شود.

    سایر خدمات امداد خودرو شرق تهران امداد رستمی شامل موارد زیر می‌شود:

    امداد باتری شرق تهران امداد رستمی

    یکی از مهم ترین بخش های هر ماشینی، سیستم برق آن است که در صورت مشکل آن می‌توانید از تیم امداد رستمی درخواست امداد باطری سیار بکنید. تا با حضور فوری در منطقه شرق تهران مشکل آن را برطرف کنیم و با انجام باطری به باطری آن را شارژ کنیم.

    امداد باتری شرق تهران با امداد رستمی

    همچنین در صورت خرابی بیشتر خودرو آن را تعمیرگاه رستمی در نزدیکی همین منطقه منتقل می‌کنیم.

    سوخت رسانی سیار شرق تهران امداد رستمی

    یکی دیگر از خدمات ما که جزو بهترین امداد خودرو و یدک کش شرق تهران شده ایم داشتن خدمات سوخت رسانی می‌باشد. که در صورت نیاز بهع بنزین می‌توانید با دریافت تماس از ما درخواست امداد سوخت سیار بشوید.

    نحوه ارائه خدمات امداد خودرو رستمی

    یکی از بهترین مزیت های رستمی امکان دریافت تماس برای راهنمایی است که می‌توانید با دریافت یک تماس سوالات و ابهامات خود را برطرف کرده و سپس از ما برای حمل خودرو و امداد رسانی شرق تهران درخواست کنید.

    تلفن تماس ما: 09122046270 رستمی 77591761

    بهترین مکانیک سیار شرق تهران امداد رستمی

    در تمام مناطق شرق تهران در کمترین زمان در کنار شما خواهیم بود و مشکل شما را حل خواهد کرد. امدادرسانان ما با استفاده از به روز ترین و جدیدترین ابزارها و تجهیزات، در سریعرین زمان ممکن آماده امداد رسانی به شما هستند. امداد رستمی با توجه به نوع مشکل خودرو شما، مناسبترین تیم امدادی و یدک کش را همچون جرثقیل یا کفی اعزام می‌کنند.

    از خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو شرق امداد رستمی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: سرویس کولر، سرویس بخاری و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و… بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو همچون عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و… خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری، تعویض باتری در محل و… تعمیر جلوبندی خودرو و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و… تمامی این موارد فوق، از جمله مواردی هستند که با داشتن قطعات مورد نیاز در محل، تیم امداد خودرو شرق تهران امداد خودرو رستمی می‌تواند خدمت رسانی نماید.

    بهترین سرویس دوره ای خودرو شرق تهران با امداد رستمی

    بهترین سرویس دوره ای خودرو شرق تهران با امداد رستمی

    شما می توانید با استفاده از امداد خودرو شرق تهران سرویس‌های دوره‌ای خودرو خود را به سادگی در محل انجام دهید. سرویس های دوره‌ای خودرو، سرویس هایی هستند که باید به صورت دوره‌ای و منظم بر روی خودرو انجام گیرند تا بتوان مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو را شناسایی و از بروز آن‌ها پیشگیری کرد.

    بهتر است تا این سرویس های دوره ای پیش از انجام هرگونه مسافرت‌ها و ترددهای درون شهری انجام گیرند. سرویس‌های دوره‌ای خودرو امداد خودرو شرق تهران ارائه عبارت انداز:

    چک کردن بالانس لاستیک ها و چک کردن لنت ترمز و تست دیاگ

    تعویض لوله های پوسیده و آسیب دیده

    شستشوی انژکتور و تنظیم شتاب خودرو در محل

    چک کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز

    چک کردن موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات تعویض انواع روغن خودرو چون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک

    سخن پایانی

    ممنون از همراهی  شما عزیزان که تا انتهای این مقاله از سایت با مردم بودین، به طور کلی تمام خدمات امداد خودرو شرق تهران توسط گروه امداد رستمی انجام می‌شود. برای اطلاعات بیشتر از مناطق تحت پوشش به وبسایت امداد رستمی سر بزنید.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.