×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

images 1665609643 - مهسا امینی و فروشگاه های اینترنتی - فروشگاه های اینترنتی

افرادی در اینستاگرام در حال درآمد زایی بودند که متاسفانه همزمان با مرگ مهسا امینی کسب درآمد آن ها نیز به کل تعطیل شد حال چاره چیست؟

مخصوصا اینستاگرام برای زنان خانه دار و دانشجویان محل خوبی برای کسب درآمد شده بود و چه افرادی درآمد ماهیانه خودشون را به دو الی سه رقمی حتی رساندند.

شغل های زیادی به درآمد های هنگفتی رسیده بودند که در زیر نموداری را که تیم وبسکو تهیه کرده است را میبینیم.

images 1665609716 - مهسا امینی و فروشگاه های اینترنتی - فروشگاه های اینترنتی

کسب و کارتو وابسته به اینستاگرام نیست!

هزاران نفر در اینستاگرام در حال کسب درآمد بودند اما قبل از قضیه فیلترینگ اینستاگرام چه از افراد سن پایین مثل محصل ها و دانشجو ها چه برسه به افراد کارمند و زنان خانه دار و یا حتی شرکت های خیلی بزرگ.

اینستاگرام پول درآوردن از راه اینترنتی خیلی راحت کرده بود با کاربران و بازدیدکنندگان بسیار زیادی که داشت اما خب بالاخره شبکه های اجتماعی از قدیم میومدن و میرفتن و جایگزین پیدا میکردند و اصلا برای یک کسب و کار دائمی مناسب نبودند به شرطی که یک راه حلی داشته باشی.

همان زمانی که حتی اینستاگرام هم بود ما گفته بودیم در کنار پیج خود به طراحی سایت اصفهان نیز بپردازید که مشتری های خودتون را سمت وبسایت بفرستید و دائما اون ها را داشته باشید چون وبسایت ها هیچ گاه از بین نخواهند رفت.

و مشتریان خود را از اینستاگرام پیدا میکردی و به سمت وبسایت خودت میفرستادی که همیشه مشتری هات را داشته باشی. الان هم دیر نشده.

بیایید یکسری از مزیت های سایت با اینستاگرام را با هم دیگه بررسی کنیم.

images 1665609719 - مهسا امینی و فروشگاه های اینترنتی - فروشگاه های اینترنتی

یکی از مزایایی که طراحی سایت داره می تونی خیلی راحت سایت های جهانی درست کنی و به چند زبان مخلف دنیا سایتت رو طراحی کنی که ما در دوره آموزی ابر وردپرس یک قسمتی داریم برای آموزش افزونه wpml که خیلی راحت می تونی بدون کد نویسی این کار را انجام بدی.

آموزش های طراحی سایت بدون کد نویسی جلال اسحاقیان (مدیر تیم وبسکو)

images 1665609721 - مهسا امینی و فروشگاه های اینترنتی - فروشگاه های اینترنتی

اما دانشجویان و زنان خانه دار شغلی را میشه گفت که شاید صاحب کاری نیستند که بتونند براش سایتی طراحی کنند و خودشون را سریعتر به درآمد برسانند.

کسب درآمد از وردپرس راه های زیادی داره که در زیر به معرفی آن میپردازیم.

  • با آموزش طراحی سایت تو میتونی از طریق آموزش وردپرس متخصص طراحی سایت بشی و به دیگران این موضوع را آموزش بدی که از این طریق هم میتونی پول خوب در بیاری رفیق.
  • طراحی سایت برای کسب و کارت: همان طور که دربالا گفتیم چه فروشگاه ها و شرکت های کوچک و بزرگ می توانند با شرکت طراح سایتی همکاری کنند و این کار را خیلی حرفه ای پیش ببرند.
  • ادمین سایت شو: با آموزش وردپرس می تونی ادمین سایت های زیادی بشی و میدونی چقدر درآمد خوبی این موضوع داره و میتونه بهت کمک کنه و یا حتی خودت سایتی برای خودت طراحی کنی و بشی یک طراح سایت و برای فروشگاه ها این کار را انجام بدی.

  1. جلال

    خیلی عالی بود و من بعد از دیدن این مطلب حس کردم که برای کسب و کارم نیاز به وبسایت دارم و آن را به دست تیم وبسکو سپردم الان هم خیلی راضی هستم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.