پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41436 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هدست گیمینگ PS4
    23 مهر 1401 - 12:20
    شناسه : 208567
    1

    اگر شما یک شوتینگ پلیر آنلاین هستید قطعاً می دانید که برای کسب پیروزی، شنیدن صدای پای انمی و ریلود هایش چقدر مهم است که بتوانید نسبت به چنین موقعیت هایی موضع گیری تدافعی یا تهاجمی داشته باشید.

    پ
    پ

    فرقی نمی کند از کدام پلتفرم برای بازی کردن استفاده می کنید اما اگر کنسول پلیر هستید به کارگیری تجهیزات گیمینگ برای کنسول بی شک به افزایش لذت و مهارت در بازی ها مخصوصاً گیم های آنلاین به شما کمک چشمگیری خواهد کرد. از جمله این گجت ها، می توان به هدست گیمینگ ps4 اشاره کرد که در میان گیمر های سراسر دنیا مخصوصاً پروپلیر ها محبوبیت خاصی دارد به دلایلی که آنها را به پلیر های بهتری تبدیل کرده است.

    هدست مخصوص بازی ps4 را طوری پردازش و تولید کرده اند که با تمامی پلتفرم های بازی موجود در بازار مثل پلی استیشن ها، ایکس باکس ها، انواع لپتاپ ها و PC ها و نیز نینتندو سوئیچ های موجود در بازار سازگاری داشته باشند و گیمر بتواند با استفاده از آن ها به بهترین شکل ممکن از بازی لذت ببرد.

    هدفون های گیمینگ پی اس فور را با دو هدف تفکیک و دریافت عالی صدای بازی و انتقال صدای پلیر به درون گیم با وضوح بالا تولید می کنند که موجب لذت بخش تر شدن لحظات بازی برای گیمر شوند.

    هدست گیمینگ مناسب PS4

    اگر شما یک شوتینگ پلیر آنلاین هستید قطعاً می دانید که برای کسب پیروزی، شنیدن صدای پای انمی و ریلود هایش چقدر مهم است که بتوانید نسبت به چنین موقعیت هایی موضع گیری تدافعی یا تهاجمی داشته باشید.

    پس با استفاده از یک هدست بازی خوب شما می توانید حتی چشم بسته متوجه شوید که انمی از کدام سمت به شما در حال نزدیک شدن است و یا متوجه ریلود های انمی‌ای که در نزدیکی تان کمین کرده و قصد غافلگیری شما را دارد، شوید و همچنین می توانید درگیری هایی را که کمی دور تر از شما در حال انجامند بشنوید تا با احتیاط از آن منطقه عبور کرده و یا با آن ها درگیر شوید.

    word image 208567 1 - هدست گیمینگ PS4 - هدست گیمینگ

    هدست های PS4

    هدفون های گیمینگ ps4 را می توان به دو دسته تقسیم کرد: سیمی / بی سیم که هر کدام از این هدست ها مزایا و معایب خود را دارند که شما نیز برای خرید یک هدست بازی برای PS4 باید یکی از این دو دسته را مطابق نیاز و طرز استفاد‌تان، انتخاب کنید. حال به بیان ویژگی های هر یک از آن ها می پردازیم:

    هدست گیمینگ سیم دار:

    این نوع از هدفون ها دارای سیم حدوداً 2 متری، جک 3.5 میلیمتری و بعضاً کابل USB است که برای استفاده از آن، می توانید جک را یا به دسته بازی وصل کنید یا به خود دستگاه؛ البته برای کنسول PS4 که دسته آن نیز مجهز به درگاه 3.5 میلی متری است، برای راحتی کار بهتر است که جک هدفون را به دست بازی متصل کنید. استفاده از کابل اتصال USB در شرایطی که امکان اتصال از طریق جک mm 3.5 وجود ندارد، تعبیه شده است که این کابل به درگاه USB موجود در کنسول PS4 وصل می شود.

    یکی از مزیت های مهمی که اغلب برای گیمرهای به شمار می رود، ساعت های طولانی استفاده از هدست های سیمی حین انجام بازی است. به این منظور که در این هدفون ها باتری قابل شارژ تعبیه نکرده اند که پس از چند ساعت کوتاه شارژ آن تمام شده و نیاز باشد برای استفاده مجدد آن را برای ساعاتی به شارژ وصل کنید. از این رو چنین ویژگی از این هدفون گیمینگ برای گیمر هایی که ساعات زیادی را مشغول گیم هستند، باعث شده که از این هدست برای کنسول تهیه کنند.

    word image 208567 2 - هدست گیمینگ PS4 - هدست گیمینگ

    تأخیر در دریافت صدای بازی از معضلات بزرگی برای پرو پلیر ها محسوب می شود که موجب شده تمرکز و مهارت از گیمر سلب شود بنابراین از دیگر مزیت های مهم این نوع از هدفون ها این است که با کمترین میزان تأخیر در دریافت صدای بازی مواجه می شوید.

    هدست گیمینگ وایرلس:

    امروزه این نوع از هدفون ها به دلیل راحتی استفاده و پشتیبانی از تکنولوژی بلوتوث در بین کاربران در حال فراگیر شدن است. برای استفاده از هدست گیمینگ پی اس فور باید دید که دستگاه مورد نظرتان از سیستم بلوتوث پشتیبانی می کند یا خیر. شما با اتصال بلوتوث هدست به دستگاه، می توانید به میزان دلخواه خود از صفحه نمایش فاصله بگیرید و سرگرم بازی شوید.

    اگر چندین ساعت طولانی مشغول بازی هستید، این نوع از هدفون ها شاید برای شما دردسرساز باشد. از این لحاظ که ظرفیت باتری موجود در هدفون گیمینگ ps4، تایم مشخصی را برای اتمام شارژ معین می کند و هرزمان شارژ باتری هدست به اتمام برسد عملاً بلااستفاده خواهد بود و نیاز است برای استفاده مجدد، آن را برای حدوداً 2 الی 4 ساعت به شارژ متصل کنید.

    word image 208567 3 - هدست گیمینگ PS4 - هدست گیمینگ

    مسئله تأخیر در دریافت صدای بازی در هدفون گیمینگ برای PS4 از معایب و معضلات شایع برای گیمرها محسوب می شود و البته تمامی مواردی که ذکر شد به قیمت هدست های بی سیم نیز بستگی دارد که هرچه قیمت شان بیشتر یا کمتر باشد میزان شعاع پوشش، ظرفیت باتری و میزان تأخیری در دریافت صدای بازی بیشتر یا کمتر خواهد بود.

    خرید هدفون گیمینگ پی اس فور

    خرید از طریق فروشگاه های آنلاین علاوه بر مزیت های قابل توجهی که دارد یکسری نگرانی هایی از قبیل ” آیا محصول، همان محصولی است که دنبالش بوده؟ ” یا اینکه ” آن فروشگاه قابل اعتماد است؟ ” و… متوجه خریدارن می شود. اگر قصد خرید تجهیزات گیمینگ را دارید، فروشگاه آنلاین متاپلیر از تمامی محصولات، بررسی های اختصاصی و جامعی را در قالب ویدئو، تصویر و متن درون وبسایت قرار داده است تا بتوانید با آگاهی بیشتری به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید. چنانچه ابهامی در خرید برای شما ایجاد شد، تیم پشتیبانی متاپلیر می تواند با مشاوره و پاسخگویی دقیق به شما در خریدی معقولانه و لذت بخش کمک کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.