×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

- آموزش تعمیرات لوازم خانگی ( صد درصد تضمینی + مدرک فنی ) -

با توجه به حجم زیاد استفاده از لوازم خانگی در کشورمان صنعت لوازم خانگی یکی از پویا ترین و فعال ترین بازار های امروز کشورمان می باشد ، باتوجه به افزایش قیمت تمام شده خرید لوازم خانگی حجم تقاضا برای تعمیرات لوازم خانگی بسیار بالا رفته و بازار کسب و کار تعمیر کاران لوازم خانگی بسیار پر رونق هست و تعمیرکاران حرفه ای میتوانند درامد بالا و خوبی داشته باشند .

برای ورود به بازار کار در ابتدا باید آموزش های لازم جهت تعمیر لوازم خانگی رو فرا بگیرید ما در آموزشگاه فن آشنا دوره های بسیار متنوعی رو برای شما کاربران تدارک دیده ایم که قصد داریم در این مقاله برتری های دوره های آموزشگاه فن آشنا رو نسبت به سایر آموزشگاه ها براتون بررسی کنیم .

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی یکی از دوره‌های بسیار پولساز و پر فروش این آموزشگاه است که به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصصی در آموزشگاه فن آشنا برگزار می‌شود. آموزشگاه فن آشنا این دوره آموزشی را زیر نظر اساتید متخصص و با تجربه در کارگاه‌های با تجهیزات بالا و مدرن برگزار می‌نماید.

کارآموزان و دانشجویان این دوره طی دوره آموزشی کلیه مطالب را به صورت عملی تمرین کرده و کاملا تخصصی مهارت‌های لازم برای موفقیت در بازار کار تعمیرات لوازم خانگی را فرا می‌گیرند.

این دوره آموزشی کاملا جامع می باشد ، آموزش تعمیرات انواع یخچال ساید، معمولی، فریزر، آموزش تعمیرات انواع مدل‌های لباسشویی و ماشین ظرفشویی، جارو برقی، غذاساز، آبمیوه‌گیری و سایر لوازم خانگی برخی از سرفصل آموزشی ارائه شده در آموزشگاه فن آشنا است.

مزایای شرکت در دوره‌های آموزشگاه فن آشنا

شرکت در دوره‌های آموزشگاه فن آشنا مزایای بسیاری دارد برخی از مزایا شرکت در دوره‌های این آموزشگاه عبارتند از:

. ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای ( با قابلیت ترجمه )

. تضمین بازگشت وجه ( در صورت عدم رضایت دانشجو )

. بازآموزیی رایگان دوره (در صورت عدم یادگیری طی دوره)

. پشتیبانی نامحدود توسط پشتیبانان دوره

. برگزاری دوره ها در ساعات منعطف و روزهای پایانی هفته

. برگزاری دوره در کارگاه های مجهز و مدرن

. دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی

کلاس های آموزشی گفته شده به صورت حضوری در شهر تهران ( واحد مرکزی فن آشنا ) برگزار می شود و کارآموزان قادر به یادگیری مباحث مربوطه به صورت تئوری و عملی می باشند.

علاوه بر آن امکان شرکت در دوره آنلاین و مجازی تعمیرات لوازم خانگی در سراسر کشور برای کارآموزان وجود دارد.

با شرکت در این دوره آموزشی مهارت های فنی مربوط به تعمیرات انواع لوازم خانگی را به شما آموزش داده و در پایان دوره نیز مدرک رسمی و بین المللی فنی و حرفه ای به شما اعطا می گردد ( آزمون پایانی داخل آموزشگاه برگزار می شود ) .

در صورت عدم یادگیری مباحث، امکان تجدید دوره و پشتیبانی نامحدود به صورت رایگان برای افراد وجود خواهد داشت. آموزش تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه فن آشنا به صورت عملی ویژه بازار کار برگزار می شود.

یکی دیگر از دوره های آموزشگاه فن آشنا دوره آموزش سیم پیچی الکتروموتور می باشد.

آموزش سیم پیچی الکتروموتور

آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌های آموزشی این مرکز، هزینه دوره‌ها و سایر اطلاعات تکمیلی به وب سایت رسمی فن آشنا مراجعه نمایید یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۹۷۰۰ تماس بگیرید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.